Zonder Huntelaar wel ja, maar zonder Sneijder wordt het een stuk moeilijker.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zonder Hunterlaar redden we het nog wel hoor.
maar uiteraard is elk team min of meer afhankelijk van een aantal spelers, was het niet om hun individuele kwaliteiten das is het wel omdat teveel wijzigingen in een team nooit lekker zijn.
We zullen het zien tegen jullie, ik heb voor het eerst in tijden wel weer het gevoel dat we jullie kunnen hebben iig.
Ik niet, want ik heb meer coaches dat soort dingen horen zeggen. Het klopt ook; coaches zijn niet bij uitstek vrienden van spelers en omgekeerd. Dat heet nou een professionele relatie. Niets mis mee.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zonder Huntelaar wel ja, maar zonder Sneijder wordt het een stuk moeilijker.
Hij is de man die bij jullie de lijnen uitzet, beslissende passjes geeft en ook zelf makkelijk doelpuntjes meepikt.
Maar we zullen zien 12 November
Vond Henk gisteren behoorlijk grof tov Perez bij Talpa, wat vonden jullie?
Ik denk dat hij tegen Perez zelf een stuk aardiger zal zijn geweestquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nergens last van gehad. Heb de hele tweede helft met misschien 3 schokjes kunnen bekijken. Alleen tijdens de interviews deed hij een beetje moeilijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 04:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Omdat Sopcast zwaar kut was deze keer![]()
idd, al was h'veen niet zo sterk, daar winnen is gewoon een teken dat je ook de moeilijkere partijen kan winnen, net als Utrecht.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:50 schreef Urquhart het volgende:
Weer eens winnen in Heerenveen, dat is wel lekker.
Als je dit soort wedstrijden wint, dan weet je dat je op de goede weg bent.
Was niks mee, niemand gaat voor het teambelang, ook Perez niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Henk had gewoon gelijk. Het teambelang staat voorop. Het ging de afgelopen jaren mis door te grote ego's van spelers, die zichzelf belangrijker vonden dan de club. Gelukkig hebben we nu een coach die er dicht bovenop zit.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:12 schreef PyTh het volgende:
Ik heb Heerenveen heel wat beter zien voetballen aan het begin van het seizoen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:47 schreef twi het volgende:
Heerenveen was helemaal niet onthutsend zwak. Feyenoord, dat was onthutsend zwak. Heerenveen werd tactisch via onze linkerflank gewoon afgebluft in de eerste helft: ze stonden gewoon niet goed. En dat het na de 0-2 een schiettent werd, oke. Dat is logisch.
Maar voor de rest was deze wedstrijd echt niet anders dan ik verwacht had van Heerenveen: de bal voor de pot gooien en hopen dat 'ie goed valt. Dat oppertunistische spel is toch al jaren het spelletje wat Heerenveen tegen ons speelt?
Ik niet hoor, Heerenveen heeft bijna nog geen goede wedstrijd gespeeld helaas. Het is een wonder dat we nog in de UEFA zitten en in het linkerrijtje - af en toe vlamt het even op maar dat heeft niet zoveel met het collectief te maken. Dat is jammer en mag je Verbeek aanrekenen want hij heeft fantastisch materiaal, als je spelers zo mag noemen, met heel veel potentieel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik heb Heerenveen heel wat beter zien voetballen aan het begin van het seizoen.
Dat moeten dan op een video uit het verleden zijn geweest... Het is het hele seizoen al huilen met de pet op!! Ook tegen Willem II, NEC, PSV en Groningen thuis en uit voor UEFA-Cup tegen Vitoria Sétubal..quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik heb Heerenveen heel wat beter zien voetballen aan het begin van het seizoen.
Je kan het echt niet hebben dat Ajax eerste staat of wel?quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je mag toch wel zeggen dat Henk grof was, ik vind Ten Cate ook veel te onbehouwen in interviews. Naar trekje.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:06 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je kan het echt niet hebben dat Ajax eerste staat of wel?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:14 schreef denthemen het volgende:
het blijft maar goed gaan met ons aller ajax, geweldig natuurlijk, 9 van de 10 wedstrijden gewonnen, en niet 1 keer onverdiend eigenlijk! Verder viel het mij erg op hoe groot het groepsgevoel is bij ajax zie bijvoorbeeld de 0-2 van gister, iedereen komt bij elkaar om het te vieren, voorheen was het vaak ieder voor zich, dit zal ook heel veel helpen, iedereen gunt elkaar het beste!
Ook al 3 wedstrijden achter elkaar de 0, al hebben we 2 degradatie kandidaten gehad en Heerenveen maar toch..
Dit is ook precies wat ik bedoel, heerlijk om te zien!quote:
Is ook mooi om te zien hoe hij zijn best doet voor het publiek, woensdag was dat weer mooi te zien hoe hij een paar keer Vreven probeerde te dollenquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:22 schreef Silenus het volgende:
Sneijder, wat een echte Ajacied is het ook. Hoe harder de rest van Nederland een hekel aan 'm gaat krijgen, hoe meer ik van 'm ga houden.![]()
Terwijl hij wel steeds volwassener (sympathieker) wordt. Het is nu vooral om de voetbalkwaliteiten dat ze een hekel aan hem hebben.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:22 schreef Silenus het volgende:
Sneijder, wat een echte Ajacied is het ook. Hoe harder de rest van Nederland een hekel aan 'm gaat krijgen, hoe meer ik van 'm ga houden.![]()
Jawel hoor, vond alleen wel dat Henk wat cru was richting Perez.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:06 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je kan het echt niet hebben dat Ajax eerste staat of wel?
Wordt 'ie hard van.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jawel hoor, vond alleen wel dat Henk wat cru was richting Perez.
Zeker na wat Perez de afgelopen wedstrijden heeft laten zien.
Veel plezier met Koeman dan, of denk je dat hij iedereen rustig kan houden in Eindhoven?quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zonder Sneijder wil ik het nog wel eens zien hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Ajax is gewoon niet meer afhankelijk van 1 speler.
Het draait niet om Ten Cate, niet om Perez, niet om Huntelaar en niet om Stam. Het gaat om Ajax en het belang van Ajax. Spelers moeten zich daar maar aanpassen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mooi geciteertquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het draait niet om Ten Cate, niet om Perez, niet om Huntelaar en niet om Stam. Het gaat om Ajax en het belang van Ajax. Spelers moeten zich daar maar aanpassen.
Dat begint weer het sterke punt van Ajax te worden. Nu moet Ten Cate dat zelf ook nog begrijpen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het draait niet om Ten Cate, niet om Perez, niet om Huntelaar en niet om Stam. Het gaat om Ajax en het belang van Ajax. Spelers moeten zich daar maar aanpassen.
Sterker, hij is zelf degene die bovenstaande heeft gezegd, gisteravond tegen Talpa.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat begint weer het sterke punt van Ajax te worden. Nu moet Ten Cate dat zelf ook nog begrijpen.
Whehehe.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:39 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Sterker, hij is zelf degene die bovenstaande heeft gezegd, gisteravond tegen Talpa.
Je wordt voor een tweede keer door uitspraken van een trainer zelf onderuit geluld, SCH.
Maar het is toch zo?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mooi geciteert![]()
Al heeft hij natuurlijk wel gelijk
Daar hebben we het al duizend keer over gehad; get over it.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:09 schreef Bananenman het volgende:
Die topics gaan echt niet normaal snel, een halve dag en alweer driekwart vol zowat![]()
Hehehe.quote:Knopper droomt van terugkeer bij Ajax
Richard Knopper heeft in een interview met DIPO geopenbaard dat hij graag ooit terug wil keren bij zijn jeugdliefde, Ajax. De middenvelder speelde twee seizoenen lang regelmatig in het eerste elftal van de Amsterdammers. Na een blessure ging het bergafwaarts met de in Rijswijk geboren Knopper.
‘‘Ik heb hier twee seizoenen bijna elke wedstrijd gespeeld. Daarna is het wat minder geworden door een blessure. Maar natuurlijk droom ik ervan om ooit terug te keren. Of het reëel is weet ik niet, maar ik denk dat iedere jongen daar wel van droomt,’’ aldus Knopper.
Krijg je als je zoveel wedstrijden in 2 weken hebt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:09 schreef Bananenman het volgende:
Die topics gaan echt niet normaal snel, een halve dag en alweer driekwart vol zowat![]()
Ik was altijd wel fan van hem. Jammer dat het na zijn blessure zo bergafwaarts is gegaan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Was toen nog topscoorder bij ons.
Dat is ff schikken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Sinds het vertrek van Riemer is het een anarchie daar. Ik hoorde gisteren hoer en jood.
Gisteren gepasseerd bij ADO en hopen op een terugkeer bij Ajaxquote:
quote:Mauro Rosales bij Holland Sport
Mauro Rosales is maandagavond 30 oktober te gast bij Holland Sport. Hij praat aan de picknicktafel over zijn held Diego Armando Maradona. Aanleiding is de geboortedag van 'pluisje' en de dvdrelease van de film 'Amando a Maradona', over het (sport)leven van de Argentijnse superster.
Holland Sport wordt maandagavond 30 oktober uitgezonden op Nederland 3 vanaf 20.30 uur.
4-1 verlies was het toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:17 schreef twi het volgende:
'k Hoop het wel, lekker sfeertje zou wel zo leuk zijn. Austria Wien had een redelijke generale met een 4-1 overwinning, Niet onderschatten dus, zolang we maar winnen
Wie van de fokkers gaat allemaal?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:05 schreef Ayaxola het volgende:
Zou het druk worden donderdag?
Hij was (dacht ik) te gast bij AT5quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:21 schreef twi het volgende:
Must-see dus. Ik heb Rosales nog nooit horen spreken
Ow haha, ik dacht ook in de Uefa Cup, tegen Zulte Waregem dusquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:27 schreef twi het volgende:
[..]
28/10/2006 Austria Wien FC Wacker Tirol 4-1
Nee, die was slecht inderdaad. De vorige twee competitiewedstrijden waren ook dikke nederlagen, maar ze kunnen het dus welquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:28 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ow haha, ik dacht ook in de Uefa Cup, tegen Zulte Waregem dus![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:34 schreef -Flow- het volgende:
Tegen PSV gaat het pas echt ergens om. Het is een thuiswedstrijd, dus eigenlijk moeten we die gewoon winnen.
Reed vandaag nog langs die lichtbak in Eindhoven en die badkuip in 010 met de trein. Volgens mij ook nog langs het stadion van NAC. Eerste keer dat ik die stadions van dichtbij heb gezien geloof ik.
Doe mij maar Amsterdam. [afbeelding]
Dat is Fries voor pais en vreequote:Op zondag 29 oktober 2006 15:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Sinds het vertrek van Riemer is het een anarchie daar. Ik hoorde gisteren hoer en jood.
Is dat een feit?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:32 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
mag ik je er even aan herinneren dat Ajax van alle bovenstaande clubs het lelijkste stadion heeft?
Neuh, gewoon zielig gelul dus.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dat een feit?
Zout op Willie!quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:32 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
mag ik je er even aan herinneren dat Ajax van alle bovenstaande clubs het lelijkste stadion heeft?
is goed -Flow-quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:34 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Zout op Willie!. Ga naar bed want je moet weer vroeg op om je knollenveld om te ploegen!
Schijnt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Is die al uit dan?
Ze kwamen maar aan de 89quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:22 schreef StarGazer het volgende:
Al iemand hier die de dvd met de 100 mooiste Ajax doelpunten heeft aangeschaft? En zo ja, wat vindt diegene ervan?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:29 schreef Robocock het volgende:
[..]
Moet jij geen lullen smullen [afbeelding]
En die gasten maar blijven ontkennenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:40 schreef Black-Death het volgende:
[afbeelding]
Nog steeds een schwalbe zonder enig contact?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:29 schreef Robocock het volgende:
[..]
Moet jij geen lullen smullen [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |