quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:34 schreef -Flow- het volgende:
Tegen PSV gaat het pas echt ergens om. Het is een thuiswedstrijd, dus eigenlijk moeten we die gewoon winnen.
Reed vandaag nog langs die lichtbak in Eindhoven en die badkuip in 010 met de trein. Volgens mij ook nog langs het stadion van NAC. Eerste keer dat ik die stadions van dichtbij heb gezien geloof ik.
Doe mij maar Amsterdam. [afbeelding]
Dat is Fries voor pais en vreequote:Op zondag 29 oktober 2006 15:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Sinds het vertrek van Riemer is het een anarchie daar. Ik hoorde gisteren hoer en jood.
Is dat een feit?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:32 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
mag ik je er even aan herinneren dat Ajax van alle bovenstaande clubs het lelijkste stadion heeft?
Neuh, gewoon zielig gelul dus.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dat een feit?
Zout op Willie!quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:32 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
mag ik je er even aan herinneren dat Ajax van alle bovenstaande clubs het lelijkste stadion heeft?
is goed -Flow-quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:34 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Zout op Willie!. Ga naar bed want je moet weer vroeg op om je knollenveld om te ploegen!
Schijnt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Is die al uit dan?
Ze kwamen maar aan de 89quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:22 schreef StarGazer het volgende:
Al iemand hier die de dvd met de 100 mooiste Ajax doelpunten heeft aangeschaft? En zo ja, wat vindt diegene ervan?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:29 schreef Robocock het volgende:
[..]
Moet jij geen lullen smullen [afbeelding]
En die gasten maar blijven ontkennenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:40 schreef Black-Death het volgende:
[afbeelding]
Nog steeds een schwalbe zonder enig contact?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:29 schreef Robocock het volgende:
[..]
Moet jij geen lullen smullen [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |