Daar hebben we het al duizend keer over gehad; get over it.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:09 schreef Bananenman het volgende:
Die topics gaan echt niet normaal snel, een halve dag en alweer driekwart vol zowat![]()
Hehehe.quote:Knopper droomt van terugkeer bij Ajax
Richard Knopper heeft in een interview met DIPO geopenbaard dat hij graag ooit terug wil keren bij zijn jeugdliefde, Ajax. De middenvelder speelde twee seizoenen lang regelmatig in het eerste elftal van de Amsterdammers. Na een blessure ging het bergafwaarts met de in Rijswijk geboren Knopper.
‘‘Ik heb hier twee seizoenen bijna elke wedstrijd gespeeld. Daarna is het wat minder geworden door een blessure. Maar natuurlijk droom ik ervan om ooit terug te keren. Of het reëel is weet ik niet, maar ik denk dat iedere jongen daar wel van droomt,’’ aldus Knopper.
Krijg je als je zoveel wedstrijden in 2 weken hebt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:09 schreef Bananenman het volgende:
Die topics gaan echt niet normaal snel, een halve dag en alweer driekwart vol zowat![]()
Ik was altijd wel fan van hem. Jammer dat het na zijn blessure zo bergafwaarts is gegaan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Was toen nog topscoorder bij ons.
Dat is ff schikken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Sinds het vertrek van Riemer is het een anarchie daar. Ik hoorde gisteren hoer en jood.
Gisteren gepasseerd bij ADO en hopen op een terugkeer bij Ajaxquote:
quote:Mauro Rosales bij Holland Sport
Mauro Rosales is maandagavond 30 oktober te gast bij Holland Sport. Hij praat aan de picknicktafel over zijn held Diego Armando Maradona. Aanleiding is de geboortedag van 'pluisje' en de dvdrelease van de film 'Amando a Maradona', over het (sport)leven van de Argentijnse superster.
Holland Sport wordt maandagavond 30 oktober uitgezonden op Nederland 3 vanaf 20.30 uur.
4-1 verlies was het toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:17 schreef twi het volgende:
'k Hoop het wel, lekker sfeertje zou wel zo leuk zijn. Austria Wien had een redelijke generale met een 4-1 overwinning, Niet onderschatten dus, zolang we maar winnen
Wie van de fokkers gaat allemaal?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:05 schreef Ayaxola het volgende:
Zou het druk worden donderdag?
Hij was (dacht ik) te gast bij AT5quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:21 schreef twi het volgende:
Must-see dus. Ik heb Rosales nog nooit horen spreken
Ow haha, ik dacht ook in de Uefa Cup, tegen Zulte Waregem dusquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:27 schreef twi het volgende:
[..]
28/10/2006 Austria Wien FC Wacker Tirol 4-1
Nee, die was slecht inderdaad. De vorige twee competitiewedstrijden waren ook dikke nederlagen, maar ze kunnen het dus welquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:28 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ow haha, ik dacht ook in de Uefa Cup, tegen Zulte Waregem dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |