quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:14 schreef denthemen het volgende:
het blijft maar goed gaan met ons aller ajax, geweldig natuurlijk, 9 van de 10 wedstrijden gewonnen, en niet 1 keer onverdiend eigenlijk! Verder viel het mij erg op hoe groot het groepsgevoel is bij ajax zie bijvoorbeeld de 0-2 van gister, iedereen komt bij elkaar om het te vieren, voorheen was het vaak ieder voor zich, dit zal ook heel veel helpen, iedereen gunt elkaar het beste!
Ook al 3 wedstrijden achter elkaar de 0, al hebben we 2 degradatie kandidaten gehad en Heerenveen maar toch..
Dit is ook precies wat ik bedoel, heerlijk om te zien!quote:
Is ook mooi om te zien hoe hij zijn best doet voor het publiek, woensdag was dat weer mooi te zien hoe hij een paar keer Vreven probeerde te dollenquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:22 schreef Silenus het volgende:
Sneijder, wat een echte Ajacied is het ook. Hoe harder de rest van Nederland een hekel aan 'm gaat krijgen, hoe meer ik van 'm ga houden.![]()
Terwijl hij wel steeds volwassener (sympathieker) wordt. Het is nu vooral om de voetbalkwaliteiten dat ze een hekel aan hem hebben.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:22 schreef Silenus het volgende:
Sneijder, wat een echte Ajacied is het ook. Hoe harder de rest van Nederland een hekel aan 'm gaat krijgen, hoe meer ik van 'm ga houden.![]()
Jawel hoor, vond alleen wel dat Henk wat cru was richting Perez.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:06 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je kan het echt niet hebben dat Ajax eerste staat of wel?
Wordt 'ie hard van.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jawel hoor, vond alleen wel dat Henk wat cru was richting Perez.
Zeker na wat Perez de afgelopen wedstrijden heeft laten zien.
Veel plezier met Koeman dan, of denk je dat hij iedereen rustig kan houden in Eindhoven?quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zonder Sneijder wil ik het nog wel eens zien hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Ajax is gewoon niet meer afhankelijk van 1 speler.
Het draait niet om Ten Cate, niet om Perez, niet om Huntelaar en niet om Stam. Het gaat om Ajax en het belang van Ajax. Spelers moeten zich daar maar aanpassen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mooi geciteertquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het draait niet om Ten Cate, niet om Perez, niet om Huntelaar en niet om Stam. Het gaat om Ajax en het belang van Ajax. Spelers moeten zich daar maar aanpassen.
Dat begint weer het sterke punt van Ajax te worden. Nu moet Ten Cate dat zelf ook nog begrijpen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het draait niet om Ten Cate, niet om Perez, niet om Huntelaar en niet om Stam. Het gaat om Ajax en het belang van Ajax. Spelers moeten zich daar maar aanpassen.
Sterker, hij is zelf degene die bovenstaande heeft gezegd, gisteravond tegen Talpa.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat begint weer het sterke punt van Ajax te worden. Nu moet Ten Cate dat zelf ook nog begrijpen.
Whehehe.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:39 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Sterker, hij is zelf degene die bovenstaande heeft gezegd, gisteravond tegen Talpa.
Je wordt voor een tweede keer door uitspraken van een trainer zelf onderuit geluld, SCH.
Maar het is toch zo?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mooi geciteert![]()
Al heeft hij natuurlijk wel gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |