Markusquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:15 schreef HeatWave het volgende:
Rosenberg.. Alleen op de keeper af, en er toch weer niet in...
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:15 schreef Steinberger het volgende:
Ik zie Heerenveen er nog wel ff 2 intikken
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:15 schreef HeatWave het volgende:
Rosenberg.. Alleen op de keeper af, en er toch weer niet in...
Opzich wel, maar scoren is toch lastigquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:15 schreef Burbo het volgende:
Zit er nog een in voor Ajax?
ja sneller dan de radioquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
2-0 pisvee
1-2 dusquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
en pingel excelsior
Als je Ajax bedoelt: De Mul en Sneijderquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:19 schreef Dennus-F het volgende:
wie scoorde er?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:20 schreef Steinberger het volgende:
Lucky Ajax weer.
Lijkt me redelijk verdiend als je t aantal schoten en schoten op doel met elkaar vergelijkt.quote:
Ik moet soms ook nog eens goed kijken, maar het is echt waarquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:26 schreef bolivian het volgende:
Heeft dit Ajax nu echt al negen van de tien wedstrijden gewonnen?
Sjonge, dat is verrassend!
Het komt niet overeen met het beeld dat ik van Ajax' wedstrijden heb van de laatste maanden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:29 schreef Adidah het volgende:
Ik moet soms ook nog eens goed kijken, maar het is echt waar.
Niet echt. Maar het kan altijd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:35 schreef Burbo het volgende:
Is RKC in staat te scoren?
Als je ziet dat zelfs een subtopper als Heerenveen Ajax op wandelende wijze in problemen denkt te brengen, is dat niet zo raar. Ajax mist zoveel kansen, het is dan enkel kunst om de druk erop te zetten. Risico's nemen, tempo hoog, eerste goal maken, maar niets van dat alles. Goed, de Friezen zijn niet echt in vorm, Sneijder wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:26 schreef bolivian het volgende:
Heeft dit Ajax nu echt al negen van de tien wedstrijden gewonnen?
Sjonge, dat is verrassend!
Maar dat is Feyenoord.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:37 schreef Burbo het volgende:
[..]
Neuh. Feyenoord had ook nooit kunnen scoren tegen Ajax vorige week.![]()
Feyenoord had toen al na drie minuten moeten scoren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:37 schreef Burbo het volgende:
[..]
Neuh. Feyenoord had ook nooit kunnen scoren tegen Ajax vorige week.![]()
Goed juistquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:38 schreef Burbo het volgende:
Whehe, ik zie dat Koné het tweede doelpunt van PSV gescoord heeft, die is wel hard op weg om topscorer te worden zeg.
Tsja, Ajax had Feyenoord af moeten slachten, dat hebben ze ook niet gedaanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Feyenoord had toen al na drie minuten moeten scoren.
Help me even, ze spelen dan CL thuis tegen...?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Goed juisten dinsdag wint psv weer
![]()
Vitesse hoeft nog 2 min toch?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:41 schreef Tha_Mars het volgende:
Alle wissels zijn op, nu nog 10 minuten door zien te komen...
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:43 schreef Tha_Mars het volgende:
extra tijd, en die laatste minuten zijn altijd extra zwaar voor Vitesse, ze voelen aan als de complete wedstrijd!
heb je dan ook nog een fles voor mijquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:48 schreef Klingon het volgende:
Als Vitesse toch weer een tegendoelpunt krijg in blessuretijd dan...... heb ik een hele goeie reden de fles jagermeister naast me in 1x leeg te drinken.
wtfquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:49 schreef jorienvdherik het volgende:
teringzooi 6 minuten er bij vitesse
Die van mij is al half leegquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:49 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
heb je dan ook nog een fles voor mij![]()
GVD!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:48 schreef Klingon het volgende:
Als Vitesse toch weer een tegendoelpunt krijg in blessuretijd dan...... heb ik een hele goeie reden de fles jagermeister naast me in 1x leeg te drinken.
Nou kom opquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:48 schreef Klingon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |