Van zaterdagavond 22.00 uur tot zondagochtend 07.00 uur dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:21 schreef -Sum- het volgende:
ja lijkt me ook hoor. geen klanten, je mag gewoon met elkaar ouwehoeren. ik vind het een vorm van teambuilding. meer contact onderling en samen iets presteren
edit: niet dat ik op zondag om 9 uur zou gaan werken, ooit van mn leven
Dat zou ik persoonlijk liever doenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:56 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Van zaterdagavond 22.00 uur tot zondagochtend 07.00 uur dan?
Omdat het nog meer betaald of wat?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:59 schreef febster het volgende:
[..]
Dat zou ik persoonlijk liever doen
Mee eensquote:Op woensdag 1 november 2006 23:09 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Omdat het nog meer betaald of wat?
Wat mij betreft is zondag uitslapen en dan van 13 tot 19 werken ideaal, lekker rustig.
Ooh ja, daar had ik niet eens naar gekeken... Maar idd of uitslapen, anders nachtje doortrekken. Maar meer omdat ik een nachtmens (en ritme heb) en liever met wat red bull en goede muziek een nacht door werk, dan in de ochtend vroeg op te staanquote:Op woensdag 1 november 2006 23:09 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Omdat het nog meer betaald of wat?
Wat mij betreft is zondag uitslapen en dan van 13 tot 19 werken ideaal, lekker rustig.
Dan zak ik op den duur in hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 22:56 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Van zaterdagavond 22.00 uur tot zondagochtend 07.00 uur dan?
quote:Op donderdag 2 november 2006 10:27 schreef highway101 het volgende:
Hopelijk groeit de winstuitkering net zo hard
Kerstpakket? Weet iemand of ze dat ook doen bij de To Go's?quote:Op donderdag 2 november 2006 10:43 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
![]()
Komt bijna weer.![]()
En het kerstpakket!!!![]()
De To Go's hebben een andere werkgever, namelijk Servex. Jullie krijgen dus iig geen kerstpakket van AH, maar misschien wel van Servex.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:45 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Kerstpakket? Weet iemand of ze dat ook doen bij de To Go's?![]()
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:45 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Kerstpakket? Weet iemand of ze dat ook doen bij de To Go's?![]()
Ja, zoiets dacht ik al. Maar het zou kunnen zijn dat jullie een kennis hadden bij een andere To Go, die misschien ooit een kerstpakket heeft mogen ontvangen.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:50 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De To Go's hebben een andere werkgever, namelijk Servex. Jullie krijgen dus iig geen kerstpakket van AH, maar misschien wel van Servex.
!!!!quote:Op donderdag 2 november 2006 10:27 schreef highway101 het volgende:
Hopelijk groeit de winstuitkering net zo hard
Bij To Go krijg je ook een kerstpakket. Sterker nog, het is groter dan dat van de 'normale' AH's.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:51 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik al. Maar het zou kunnen zijn dat jullie een kennis hadden bij een andere To Go, die misschien ooit een kerstpakket heeft mogen ontvangen.Ik zal het nu wel ff vragen aan één van mijn collega's die daar al wat langer werken, die weten het vast.
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:12 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Bij To Go krijg je ook een kerstpakket. Sterker nog, het is groter dan dat van de 'normale' AH's.
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:12 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Bij To Go krijg je ook een kerstpakket. Sterker nog, het is groter dan dat van de 'normale' AH's.
Met misschien wel allemaal nutteloze troep!quote:
Maar ik wil wel lekkere spullenquote:Op donderdag 2 november 2006 13:57 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Met misschien wel allemaal nutteloze troep!
Wij hadden vorig jaar oa chocoladerepen.![]()
Dat is ongeveer een maandloonquote:Op donderdag 2 november 2006 14:46 schreef GotC het volgende:
Wij kregen vorig jaar oa een badjas![]()
! En geen winstuitkering.. (nadelen van een franchisor
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |