quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die staat binnen 2 weken met een nieuw zangkoortje bij Paul de Leeuw wedden?
Daar kan je best eens gelijk in hebbenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die staat binnen 2 weken met een nieuw zangkoortje bij Paul de Leeuw wedden?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:55 schreef BVO het volgende:
Ik vind het gewoon heel treurig, dat het nog steeds voorkomt dat zulke talenten gewoon geen kans gegund wordt. Elk koor mag zich gelukkig prijzen met zo'n aria.
Richard is tofquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:54 schreef Aventura het volgende:
We hebben heul die man van haar niet gezien, maar ik vermoed dat het zo'n 'Richard'-type is. (Voor degenen die Keeping Up Appearences kennen).
als dochter?quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:10 schreef PeRi het volgende:
Oh wat erg. Dr dochter heeft dr echt opgegeven? Ik zou me doodschamen.
.
samen met Marinde vond ik dit toch wel het hoogtepunt van de uitzendingquote:
Ik heb de uitzending niet gezien, maar wel online audities gekeken. Was Mieke niet op tv? Dat was namelijk mijn persoonlijkequote:Op maandag 30 oktober 2006 11:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
samen met Marinde vond ik dit toch wel het hoogtepunt van de uitzending
Ik denk dat ze zelf breit.quote:Op maandag 27 november 2006 11:55 schreef BVO het volgende:
Gisteren weer zo'n mooie trui! Waar haalt ze die toch vandaan?
En rok!quote:Op maandag 27 november 2006 11:55 schreef BVO het volgende:
Gisteren weer zo'n mooie trui! Waar haalt ze die toch vandaan?
Albertine, dochter van het grote talent Nel.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:01 schreef SimtekF1 het volgende:
Misschien lees ik er over heen maar hoe heet die dochter ook alweer?
Gvd ik kreeg gewoon medelijden met dat kind, wat een kop, die vieze pukkelige armen, die unibrow, die vriend haha.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |