quote:"Fantastique! Ik schrijf jullie gelijk allemaal in."
zalf?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:20 schreef BVO het volgende:
Nee toch, dat vind ik zo'n zalf.
Fantastique! Go Neil.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:59 schreef csmoo het volgende:
Neil was in iedergeval door naar de bootcamps voor zover ik weet. Dat stond tenminste in z'n MSN naam
Volgens mij is dit trouwens niet waar. Groepen mogen geloof ik gemengd zijn met jong en oud... maar kan het mis hebbenquote:Groot was dan ook de teleurstelling toen de familie erachter kwam dat ze nu weliswaar inderdaad allemaal mee mogen doen in plaats van alleen dertigminners, maar dat padre zich nog steeds niet bij zijn zonen mag voegen omdat hij in de hogere leeftijdsgroep valt. So close... and yet so far. Welk een tragiek, wat een leed! 9/11 is er niets bij.
Die is tiefus geil op zichzelfquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Die vader, verschrikkelijk echt. En nog door ook.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik stel voor dat we de woonwagen van de familie Hendriks over de grens zetten en dat we Geert Wilders hoogstpersoonlijk ervoor laten zorgen dat ze het land niet meer inkomen...
Ach, na ronde 2 zijn we weer iig een jaar van ze verlost.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:23 schreef PeRi het volgende:
Dat deze mensen door zijn, wat erg. Ze waren echt zooooooo matig.
Je probeert bij iedereen iets positiefs te vinden deze keer?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:38 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar het zijn geen quitters..
dat liedje was volgens mij wel een leuk liedje of niet?quote:Op zondag 26 november 2006 14:07 schreef Lynx666 het volgende:
Zou de familie ze weer een optredentje mogen weggeven tijdens evt backstage uitzendingen bij de liveshows, net als bij Idols3?
"Ik ben he- he- helemáááááál idolaat van jou"quote:Op zondag 26 november 2006 15:25 schreef Flyga het volgende:
[..]
dat liedje was volgens mij wel een leuk liedje of niet?![]()
Ik ben he-he-helemaaaaaaaaaaal idolaat van jou!!!!!quote:Op zondag 26 november 2006 15:25 schreef Flyga het volgende:
[..]
dat liedje was volgens mij wel een leuk liedje of niet?![]()
Wat? 1 ronde door? 2 rondes door? Liveshows? Of meteen de winst?quote:Op zondag 26 november 2006 19:39 schreef kevin85 het volgende:
Ach.. voor een keer gun ik het ze wel!
Waar komt dat?quote:Op zondag 26 november 2006 15:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben he-he-helemaaaaaaaaaaal idolaat van jou!!!!!
Hoe bedoel je?quote:
Dat helemaal idolaat ofzoquote:
Je praat in raadselen.quote:
Ik snap dit dus nietquote:Op zondag 26 november 2006 15:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben he-he-helemaaaaaaaaaaal idolaat van jou!!!!!
Dat zongen ze toen ze in een liveshow mochten optreden met z'n allen.quote:Op zondag 26 november 2006 21:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik snap dit dus niet. Wat heeft "Ik ben he-he-helemaaaaaaaaaaal idolaat van jou!!!!!" met die mongolen te maken
?
Als je nou óp dat linkje klikt dan zie je dat vanzelf.quote:Op zondag 26 november 2006 21:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik snap dit dus niet. Wat heeft "Ik ben he-he-helemaaaaaaaaaaal idolaat van jou!!!!!" met die mongolen te maken
?
5 reacties boven je.quote:Op maandag 27 november 2006 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft er iemand een linkje naar hun auditie? Ik schakelde te laat in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |