oh dat is dan kut, ben nog zo jongquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:55 schreef Kornovichvb het volgende:
Het is zeker humor vol van ironie, zelfspot, sarcasme en cynisme?
Dat ontwikkel je als je aan het aftakkelen bent![]()
Ook al bezig dusquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:55 schreef Kornovichvb het volgende:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:05 schreef CherryLips het volgende:
misschien omdat ze vrijwel allemaal dik zijn...?
ik denk dat ze eerder vereenzamen op die leeftijd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:35 schreef a-child-in-chains het volgende:
Zou het komen doordat ze zo intensief veel aan socializing doen op zo'n leeftijd?
Haha ja dat heef tmijn opa heel veelquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:55 schreef Kornovichvb het volgende:
zo ontzettend offtopicquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:58 schreef zoalshetis het volgende:
al die kinderen van gescheiden ouders hebben niks met opa's en oma's. zielige zielen, ik heb medelijden.
wisten jullie dat en kind van gescheiden ouders later meer problemen kijgt dan een kind dat seksueel misbruikt is?
Bron pleasequote:Op zondag 29 oktober 2006 14:58 schreef zoalshetis het volgende:
wisten jullie dat en kind van gescheiden ouders later meer problemen kijgt dan een kind dat seksueel misbruikt is?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:36 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik in de bus richting Amsterdam en een pino rijdt plots voor de bus langs. Bus hard remmen en iedereen bijna verticaal.
Oude man tegen buschaufeur'Dat schelde maar net! Zat ik dan toch bijna bij je op schoot..'
(ze kenden mekaar) dat was wel grappig.
waarom zouden ze het niet hebben? Zolang ze nog niet dood zijn, kunnen mensen humor hebben of gewoon irritant zijn al naar gelang het karakter van de mens.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:38 schreef a-child-in-chains het volgende:
Gewoon. Ik vroeg me af waarom veel ouderen zoveel humor hadden.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:55 schreef releaze het volgende:
ze hebben 60 jaar kunnen broeden op dat ene grapje
die zitten er zeker wel bij jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:00 schreef Henny_Huisman het volgende:
Die vieze oude mannetjes maken over t algemeen toch vooral seksistische opmerkingen tegen jonge meiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |