Ja dat was wel grappig.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:49 schreef Herald het volgende:
of meepraten met die kwibus die Jantje Smit nadeed
Ik ben het vaak met haar eensquote:
Hohoho, 'Jantje' mag niet meer he? Het kind is bijna volwassen. Het is nu: Jan Smitje.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:49 schreef Herald het volgende:
of meepraten met die kwibus die Jantje Smit nadeed
Ze kan tenminste lachen. Dat kon je van Jerney niet zeggenquote:
Die lag soms ook in een deuk hoor.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze kan tenminste lachen. Dat kon je van Jerney niet zeggen.
Ok, maar dat kon je alleen horenquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die lag soms ook in een deuk hoor.
Dat klopt, maar dan begrijp ik nog niet waarom ze wel wat ziet in die nederlandstalig zingende vent (weet zn naam niet), want dat zie ik nou niet bepaald in een musical spelenquote:Op zondag 12 november 2006 22:11 schreef PeRi het volgende:
Marianne kijkt met een muscialsoog. Mensen waarvan ik denk 'goh die past wel in een muscial qua stem/uiterlijk/persoonlijkheid' laat zij áltijd door en is ze enthousiast om. Ze ziet ze waarschijnlijk al helemaal Saturday Night Fever doen.. Terwijl dat juist geen personen zijn die wat mij betreft voor XFactor mee zouden moeten doen. HJ en Henk kijken wel echt naar een pop-artiest in spč.
nah met een beetje bijschaven zou het opzich wel kunnen, ik zie 'm eerder in een muscial spelen (denk Jamai) dan een popartiest worden.quote:Op zondag 12 november 2006 22:16 schreef Herald het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan begrijp ik nog niet waarom ze wel wat ziet in die nederlandstalig zingende vent (weet zn naam niet), want dat zie ik nou niet bepaald in een musical spelen
Dat is dan ook het verschiol met Idols, aangezien ze daar wél gericht op een popidool screenden en het daar hier niet zozeer om gaat.quote:Op zondag 12 november 2006 22:11 schreef PeRi het volgende:
Marianne kijkt met een muscialsoog. Mensen waarvan ik denk 'goh die past wel in een muscial qua stem/uiterlijk/persoonlijkheid' laat zij áltijd door en is ze enthousiast om. Ze ziet ze waarschijnlijk al helemaal Saturday Night Fever doen.. Terwijl dat juist geen personen zijn die wat mij betreft voor XFactor mee zouden moeten doen. HJ en Henk kijken wel echt naar een pop-artiest in spč.
Toch denk ik dat het wel die kant op gaat...quote:Op zondag 12 november 2006 22:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is dan ook het verschiol met Idols, aangezien ze daar wél gericht op een popidool screenden en het daar hier niet zozeer om gaat.
Ik niet. Vind dit eigenlijk wel een goede.quote:Op zondag 26 november 2006 17:41 schreef BVO het volgende:
Henkjan was weer sterk gisteren.
Anyway, aardig verdeling van groepen. Al had ik Henk en Marianne omgedraaid verwacht.
Henk he, niet Henkjan.quote:Op zondag 26 november 2006 18:10 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik niet. Vind dit eigenlijk wel een goede.
HJ bij Groepen... Nee, hij lijkt me meer iemand voor de solo's.
Mwah het gaat toch enigszins die kant op,alleen het popaspect is eruit gehaald. Iemand/een groep die cd's moet maken, Ahoy vol moet krijgen. Het gaat toch wel om een ster, alleen ditmaal kunnen ook groepen en ouderen meedoen. Dus moet er zeker met een ander oog naar gekeken dan Marian iig voor mijn gevoel doet. Henk heeft er een andere kijk op, maar dat past dan weer zeker wel bij de groep 26+.quote:Op zondag 12 november 2006 22:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is dan ook het verschiol met Idols, aangezien ze daar wél gericht op een popidool screenden en het daar hier niet zozeer om gaat.
En hij liet Jovanna niet door.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:36 schreef PeRi het volgende:
Henk is te lief, 'ik vond je net niet goed genoeg'..
Eikelquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En hij liet Jovanna niet door..
.
Snapte het ook al niet.. Een exacte herhaling van wat we de afgelopen 5 weken al hebben gezien. Totaal geen spanning; meteen door of eruit.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Henk pakte deze ronde totaal niet goed aan. Gewoon een tweede kale auditieronde. Leuk hoor, joh, daar krijg je inderdaad wel een indruk van of mensen ook mét muziek kunnen zingen. Of ze de juiste timing hebben en juiste toon.
Veruit het beste van de drie. Ze probeerde ook echt saamhorigheidsgevoel te kweken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Marianne is echt het leukste jurylid. Deze ronde heeft ze erg leuk aangepakt.
Idd, met die chorusline. Marianna deed het goed ja, Henk minder.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:26 schreef PeRi het volgende:
Kon wel zien dat HJ de Idols aanpak deed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |