Als jullie maar dit jaar ervoor zorgen dat er gereld wordt, als CDP er is. Want als CDP er niet is, mag ik niet meedoen en op jullie letten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
[/me= heeft flashbacks aan de intense gevechten van vorig jaar.
quote:
Juist wel!quote:
De regels verzinnen terwijl het spel al begonnen isquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Maar dan vind de een het niet eerlijk, terwijl de ander vind dat het wel mag.
Of zoiets..
Als mama-mod zeker. Ik wens je veel succesquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als jullie maar dit jaar ervoor zorgen dat er gereld wordt, als CDP er is. Want als CDP er niet is, mag ik niet meedoen en op jullie letten..
Lach me niet uit.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als mama-mod zeker. Ik wens je veel succes.
Dat was best wel een ramp jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Een absolute no-no is het maken van een tweede editie, dat heb ik wel geleerd.
Sorryquote:
Iddquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Een absolute no-no is het maken van een tweede editie, dat heb ik wel geleerd.
Dat laat ik aan anderen over.quote:
Jezelf in het midden noemenquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]De finale tussen PeRi, ik en jij staat toch al vast
![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar als het door een briljante list van mij Dizer komt, is het juist extra tof om er vroeg te worden uitgestemd!![]()
Hij heeft gewoon graag dat ik achter 'm sta.quote:
Zolang het maar niet vooraan is, zeikstraal!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezelf in het midden noemen.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon graag dat ik achter 'm sta.
Reken daar maar niet op, jij wordt mijn eerste slachtoffer.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]De finale tussen PeRi, ik en jij staat toch al vast
![]()
Geilquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op, jij wordt mijn eerste slachtoffer.
bakkie thee ook goed?quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:49 schreef PeRi het volgende:
Iemand koffie?
We hebben al wat gevonden 1 minuutje lopen van station… 1 of andere bioscoop en daar zit een eetcafe oin.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:06 schreef PeRi het volgende:
Klik.
Ze hebben er een Wizzl en een Bruna.
dan alleen de eerste..... de tweede was niet zoveel aan... die uitzending van gisteren.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:51 schreef Zhenar het volgende:
Vanavond kan ik eindelijk voor het eerst XFA kijken!![]()
whahaha je weet wel wat ik bedoel?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:13 schreef BVO het volgende:
Partyboot... heb ik nou nog nooit opgezeten. Is dat wat?
met mijn beste vriendin.... Nee ken geen mensen daar. Maar we gaan dit jaar een dagje langer en dan gaan we wel wat bezoeken, York, Middlesbrough of Carlisle.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:38 schreef BVO het volgende:
Oh zo. Ja, dat had je verteld de vorige keer. Met vrienden daarheen? Of ken je daar ook mensen??
uhmzzz... morgenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Goedemorgen!
Er zit blijkbaar iets 'vast'quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
Gek iets he….
Een vriendin van mij heeft na vele biertjes de volgende dag lekker zitten kotsen. Maar er kwam bijna niks uit, maar wel heel haar maag kwam in opstand. Snap ik echt niks van….als ie leeg is is ie leeg toch? Waarom blijft een maag dan nog zo lang raar doen? En waarom ben je nog misselijk, als er niks meer uitkomt.
Ik ook nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoef nooit te kotsen als ik te veel gedronken heb.
Ja, ik was laat wakker vandaagquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhmzzz... morgen![]()
Goedemiddag![]()
wij normaal ook niet, nou jah.. we hadden extreem veel gedronken dit keer.. ons bierglas werd constant gevuld. Ik heb van 20:00 - 01:00 doorlopend bier gehad... niet goed hequote:Op maandag 30 oktober 2006 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan heb je niet te veel gedronken!quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
in het begin niet.... na een tijdje wel jahquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bier is gewoon wegklokken en niet nadenken hoe het smaakt.
Ik laat je op de #1000 meet wel zien wat te veel drinken isquote:
Moet ik extra kleding meenemen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik laat je op de #1000 meet wel zien wat te veel drinken is![]()
Jij bent er zeker zo een die geen verschil proeft tussen bierenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bier is gewoon wegklokken en niet nadenken hoe het smaakt.
Wtf?! Het is de bedoeling het aantal kledingstukken dat je draagt juist afneemtquote:
Dat is dus een nee?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wtf?! Het is de bedoeling het aantal kledingstukken dat je draagt juist afneemt![]()
!
quote:
Vanzelfsprekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |