Wat is The X Factor? de links naar de complete afleveringen!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar via RTL is het niet ideaal. Moet je alles een voor een aanklikken.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat is The X Factor? de links naar de complete afleveringen!
Done.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:10 schreef SpecialGuest het volgende:
Deze post is nogal ongepast, zou iemand er iets aan kunnen doen?
Doe ik, thanks!quote:Op maandag 20 november 2006 11:13 schreef SpecialGuest het volgende:18 november / 19 november
kan toegevoegd worden in Wat is The X Factor?.
Toptip van je! Dank je! Nu kan ik alles terugvindenquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:43 schreef SpecialGuest het volgende:
De site is vrij onoverzichtelijk, maar in dit geval is het het handigst om eerst een andere video te openen en dan bovenaan de player op "meer video's" te klikken. In het geval van Jujaro staat de auditie in de lijst die je dan krijgt bij X Factor >> Audities >> Aflevering 2 - Apeldoorn.
Ik ben dan ook net uit mn slof geschoten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:13 schreef alwaysthebest het volgende:
PS: PeRi doet mee aan The X-Factor!
Dat werd tijd..
Neequote:Op donderdag 23 november 2006 02:29 schreef Svensational het volgende:
Jovanna
Kan hier niet iets in komen te staan van 'enge transsexueel' ofzo? Al die onduidelijke naamtopics brengen mij in de war
.
En toch doen hequote:
Ik wou er geen enge transsexueel bijzetten.quote:
Vandaar de 'iets' en de 'ofzo'quote:Op donderdag 23 november 2006 02:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wou er geen enge transsexueel bijzetten.Da's niet lief, hij/ze/het is ook een mens!
En wederom dank!quote:Op maandag 27 november 2006 11:14 schreef SpecialGuest het volgende:
De uitzendingen van afgelopen weekend staan online en kunnen er weer bij gezet worden in Wat is The X Factor?25 november / 26 november
Ik zei nog zo dat ze dat niet moesten doen, maar ze luisteren daar niet naar me Intx.quote:Op maandag 27 november 2006 22:35 schreef Intxaurraga het volgende:
Die begintune is nogal gejat van het nummer Bigmouth Strikes Again.
Ja dat is erg handig idd. Thanks voor de tip. Zal zo ook even een begin maken anders.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:33 schreef Svensational het volgende:
Kan er vanaf maandag na de herhaling misschien bij de kandidaten een door of niet door tag in de TT komen? Lijkt me een stuk overzichtelijker.
Ik heb ervoor gekozen alleen degenen die niet door zijn, een [Niet door!] te geven.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:33 schreef Svensational het volgende:
Kan er vanaf maandag na de herhaling misschien bij de kandidaten een door of niet door tag in de TT komen? Lijkt me een stuk overzichtelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |