Joh, CDP heeft het al zo makkelijk, beetje stangen mag bestquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:55 schreef PeRi het volgende:
BVO als je de link had gepost naar de songfestival site was er niks aan de hand.
Hoe moet ik dan 1,2,3 weten dat het geen illegaal mp3tje is?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, poepoe, wát is daar het probleem aan?
Je wist het blijkbaar wel, aangezien je mijn post wel direct wist te edittenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan 1,2,3 weten dat het geen illegaal mp3tje is?
Rapidshare is voor mij een teken dat het een mp3tje is wat nergens legaal te krijgen is.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Je wist het blijkbaar wel, aangezien je mijn post wel direct wist te editten.
Nee want CDP is er gewoon, al jeuken mn modknopjes heel ergquote:Op zondag 5 november 2006 16:49 schreef Fir3fly het volgende:
PeRi? Tijd om de bezem er eens bij te pakken.
Waar denk je dat ik mee bezig was?quote:Op zondag 5 november 2006 16:38 schreef BVO het volgende:
Hup, CDP, aan de slag.
Ontbagger mijn briljante topic eens: Potentiële finalisten!
Jij hébt tenminste modknopjesquote:Op zondag 5 november 2006 16:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee want CDP is er gewoon, al jeuken mn modknopjes heel erg.
Met het XFactor UK videotopic?quote:Op zondag 5 november 2006 16:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik mee bezig was?
Toen nog nietquote:Op zondag 5 november 2006 16:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die was al afquote:
Nee, joh! Post gewoon wat je er van vindquote:Op zondag 5 november 2006 16:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Toen nog niet.
Mag ik ook posten in het UK videotopic of is dat alleen voor video's??
Er staat nog steeds heel veel bagger in hoor...quote:Op zondag 5 november 2006 16:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
wat is dom?quote:Op maandag 6 november 2006 22:04 schreef Youssef het volgende:
Hmm, dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |