Het mooie is dat de morse code ook daadwerkelijk wat betekend!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:21 schreef Wouter2006 het volgende:
echt wel lekker wijf, dat is dan 1 van de betere dingen van de serie, plus de theme song vind ik wel wat hebben, dat morse code
Die Emily is ook wel lekker. En die schooljuffrouw ook.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:21 schreef Wouter2006 het volgende:
echt wel lekker wijf, dat is dan 1 van de betere dingen van de serie
wat dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het mooie is dat de morse code ook daadwerkelijk wat betekend!
The Morse code during the Jericho television series title sequence spells out different messages in each episode. In the first three episodes, the messages were simply references to the episode itself: "Jericho Pilot" for the pilot episode, "Jericho Fallo" for the episode "Fallout", and "Jericho Three" for the third episode. However, in the fourth episode, "Walls of Jericho", the message was "He Knows Rob", a hint about the stranger seen in the teaser. In the fifth episode, "Federal Response", The message was "There is a fire", referring to either the fires in the town, or the firing of two missiles.quote:
Ja, het is 'Older Chests' van Damien Ricequote:Op donderdag 2 november 2006 23:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Iemand die weet hoe dat nummer heettie op het laatst?
zie mijn voorgaande posts..quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:39 schreef Asmodian het volgende:
Ik blijf het voorlopig nog wel even volgen, maar ik blijf het irritant vinden dat de inwoners van Jericho kennelijk niet doorhebben dat hun wereldje niet meer hetzelfde is.
Als ik een inwoner van het stadje was zou ik, nadat de eerste 'schok' voorbij is, een stadsraad bijeen roepen om dingen te bespreken zoals 1) het rantsoeneren van eten en medicijnen, 2) het oprichten van een burgermilitie, 3) het opzetten van wegversperringen, 4) het verzenden van (meer) verkenners, 5) het opzetten van 'plundergroepen' en 6) het verzamelen van hout en andere voorzieningen om de herfst/winter door te komen, om maar een paar van de broodnodige maatregelen te noemen.
Maar ach, ik ben niet in een klein stadje in Kansas opgegroeid, dus misschien denk ik daarom zo. Ik snap ook best wel dat de mensen niet willen geloven dat hun leventje voorbij is, maar er zullen toch wel een paar slimme mensen zijn (naast Hawkins en SuperSkeet) die het snappen?
Van wikipedia, dan lijkt het me duidelijk wat er in die ton zit die hawkins in ze kelder heeft staan, vraag me alleen af of hij jericho moest opblazen, lijkt me nou niet echt een belangrijke stadquote:New York City, New York was originally reported as attacked in the Chinese broadcast (marked: 紐約), but was later reported as spared by Gray Anderson. Gray reports that police in New York City captured three men in a rental truck, who were in possession of a 20-kiloton nuclear device in a steel drum moments before the device could be detonated. (The New York arrests are credited to heightened security following the September 11, 2001 World Trade Center attacks.)
Vooral bij de laatste eps dus, waarin het een hint geeft, is dat wel erg cool. Jammer alleen dat ik geen morse-code kanquote:Op donderdag 2 november 2006 21:30 schreef Geqxon het volgende:
Het mooie is dat de morse code ook daadwerkelijk wat betekend!
Thanks.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:08 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja, het is 'Older Chests' van Damien Rice
Het lijkt erop idd dat het plot eerder gaat draaien om "hoe de gemeenschap reilt en zeilt in totale isolatie" dan om "wie was het die boem deed en waarom".quote:Op donderdag 2 november 2006 19:18 schreef Merkie het volgende:
Opzich wel leuke aflevering, maar de serie heeft steeds minder te maken met een vernietigd VS.
Raar, ze komt uit 1982, ik dacht echt dat ze 16 of 17 ofso zou zijn. Ze is dus gewoon 6 jaar ouder dan die Dayle.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:10 schreef koentje.k het volgende:
Laat gvd zien hoe mensen kapot gaan in NY! Laat de arestatie van die terroristen in NY zien...
En laat die krullebol die meid eens flink geven...
[afbeelding]
Heroes, Prison Break, 24, House, Veronica Mars vind ik anders ook wel aanraders.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:05 schreef Caesu het volgende:
ben met deze serie gestopt. te saai gewoon.
volg van de Amerikaanse series alleen nog Dexter en Lost.
ja, 24 kijk ik ook als dat weer begint.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heroes, Prison Break, 24, House, Veronica Mars vind ik anders ook wel aanraders.
Braaf.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:56 schreef Caesu het volgende:
[..]
ja, 24 kijk ik ook als dat weer begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |