Waarom?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:21 schreef opgebaarde het volgende:
Eigenlijk best interessant om precies het tegenovergestelde in te voeren, maar probleem bij mij is, ik heb tot nu toe geweigerd beide tests te doen
Omdat er gewoon geen duidelijk oordeel te schetsen is als je vragen stelt waar maar 2 antwoord mogelijkheden zijn. Ik lees gewoon de verkiezingsprogramma's en lees wat beoordelingen in de media.quote:
Bij Kieskompas heb je 5 antwoord-mogelijkheden (geen mening weggelaten).quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat er gewoon geen duidelijk oordeel te schetsen is als je vragen stelt waar maar 2 antwoord mogelijkheden zijn. Ik lees gewoon de verkiezingsprogramma's en lees wat beoordelingen in de media.
Het is best een goed iets wat beide proberen (heb kieskompas nog niet bekeken) maar de uitslag kan een zeer vertekenend beeld geven en met kleine tests is dat niet op te lossen
Jeps; GL (Was Fortuyn/ VVD)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:36 schreef Puzzelaar het volgende:
Bij de stemwijzer kun je dan die lijst die je op het eind krijgt gewoon omdraaien ...
ik ook.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:29 schreef Shakes het volgende:
Bij de Stemwijzer kom ik dan uit op de Christenunie op de voetgevolgd door de PVDA.
Ik hoor best veel mensen bij wie de LibDem hoog scoort trouwens.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:35 schreef Puzzelaar het volgende:
Stemwijzer:
Normale methode:
D66, LibDem, ÉénNL
Bij mij stonden ze ook op twee, na D'66 (en op drie EénNL).quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hoor best veel mensen bij wie de LibDem hoog scoort trouwens.
Ze spanden trouwens een kort geding aan tegen de stemwijzer, weet iemand daar wat van?
He, precies hetzelfde als mij.quote:Op zondag 29 oktober 2006 08:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bij mij stonden ze ook op twee, na D'66 (en op drie EénNL).
Volgens mij omdat ze niet standaard waren aangevinkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |