Maakt het moeilijker idd, maar die gast hoort ook niet aangevallen te kunnen worden opzich. Je pakt je vijanden als ze de trap op lopen, gebruik ranged attacks om de vijanden naar je party te lokken en niet bij de koning terecht te laten komen. Welke class speel je eig?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Er zijn gewoon geen monks in Thunderhead Keep. Met henchies lukt het niet omdat ze King Ironhammer niet healen.
Ik heb nooit last van disconnects, ik kan ze op 1 hand tellen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:23 schreef Ruzbeh het volgende:
Daarnet een party gevonden met twee monks, het ging helemaal geweldig, we hadden bonus afgesproken niet te doen, toen ging een mongool de beacons aanzetten, maar het bleef enorm goed gaan. Toen waren we bijna aan het einde. En toen kreeg ik een 007 error.
LEUK HE!!!!!!!!!!!!!!!!!
guildwars zonder debielen...quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:31 schreef torn_Machina het volgende:
Ik heb nooit last van disconnects, ik kan ze op 1 hand tellen.Bonus is ook niet zo moeilijk, maar dan moet je geen debielen in je party hebben.
![]()
Met debielen bedoel ik echt lui die geen zak snappen van de profession die ze op dat moment spelen en wat voor soort werk ze moeten doen in de party, dus niet als monk lekker tussen de melee classes gaan staan of als ranger gewoon op point blank range gaan staan schieten etc.quote:
Allemaal door die ene kloten missie?quote:Op woensdag 8 november 2006 10:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Vanochtend weer drie keer geprobeerd.
Wat een tijdverspilling.
Heb ik ook wel es gehad. Echt zo'n naaistreekquote:Op woensdag 8 november 2006 16:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Eindelijk gewonnen. En met overmacht. Bonus makkelijk gehaald. Maar door een bug ofzo werd de bonus niet toegekend.
Ik en Holy zijn gisteren verder met die missie gegaan nadat jij weg ging.quote:Op donderdag 9 november 2006 08:52 schreef DarkY.NL het volgende:
wat een avond gister he guildies.
Eerst varesh ownen (paar keer whipe), daarna wat tricks proberen met hench/hero party en 8:10.
Daarna met guildies en ja hoor, 7:31 en master dus.
Eindelijk wordt het nu wat moelijker in NF. En de drops die we hierna kregen.
Er dropte een (witte) stormbow, en ik kreeg zo'n doorzichtige shield als drop.
De missie na varesh hebben we dacht ik ook master gehaalt.
Vanavond maar weer verder om de missie te doen waar we gister stopte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |