Maakt het moeilijker idd, maar die gast hoort ook niet aangevallen te kunnen worden opzich. Je pakt je vijanden als ze de trap op lopen, gebruik ranged attacks om de vijanden naar je party te lokken en niet bij de koning terecht te laten komen. Welke class speel je eig?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Er zijn gewoon geen monks in Thunderhead Keep. Met henchies lukt het niet omdat ze King Ironhammer niet healen.
Ik heb nooit last van disconnects, ik kan ze op 1 hand tellen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:23 schreef Ruzbeh het volgende:
Daarnet een party gevonden met twee monks, het ging helemaal geweldig, we hadden bonus afgesproken niet te doen, toen ging een mongool de beacons aanzetten, maar het bleef enorm goed gaan. Toen waren we bijna aan het einde. En toen kreeg ik een 007 error.
LEUK HE!!!!!!!!!!!!!!!!!
guildwars zonder debielen...quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:31 schreef torn_Machina het volgende:
Ik heb nooit last van disconnects, ik kan ze op 1 hand tellen.Bonus is ook niet zo moeilijk, maar dan moet je geen debielen in je party hebben.
![]()
Met debielen bedoel ik echt lui die geen zak snappen van de profession die ze op dat moment spelen en wat voor soort werk ze moeten doen in de party, dus niet als monk lekker tussen de melee classes gaan staan of als ranger gewoon op point blank range gaan staan schieten etc.quote:
Allemaal door die ene kloten missie?quote:Op woensdag 8 november 2006 10:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Vanochtend weer drie keer geprobeerd.
Wat een tijdverspilling.
Heb ik ook wel es gehad. Echt zo'n naaistreekquote:Op woensdag 8 november 2006 16:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Eindelijk gewonnen. En met overmacht. Bonus makkelijk gehaald. Maar door een bug ofzo werd de bonus niet toegekend.
Ik en Holy zijn gisteren verder met die missie gegaan nadat jij weg ging.quote:Op donderdag 9 november 2006 08:52 schreef DarkY.NL het volgende:
wat een avond gister he guildies.
Eerst varesh ownen (paar keer whipe), daarna wat tricks proberen met hench/hero party en 8:10.
Daarna met guildies en ja hoor, 7:31 en master dus.
Eindelijk wordt het nu wat moelijker in NF. En de drops die we hierna kregen.
Er dropte een (witte) stormbow, en ik kreeg zo'n doorzichtige shield als drop.
De missie na varesh hebben we dacht ik ook master gehaalt.
Vanavond maar weer verder om de missie te doen waar we gister stopte.
paarsquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:28 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik salvage trouwens een perfect Furious Sword Hilt uit een licht blauwe item.
Verwacht je echt dat ik Nightfall ga kopen, terwijl het vorge deel (Factions) ontzetten kut is?quote:Op zondag 12 november 2006 17:48 schreef EricG het volgende:
Koop dan ook NF. Veel leuker dan Factions
En dan per maand moeten betalen ?quote:Op zondag 12 november 2006 20:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Je kan beter WoW kopen.
Zeker zo'n WoW afkorting die alleen nerds kennenquote:
Ik zeg toch, Nightfall is veel beter dan Factions.quote:Op zondag 12 november 2006 20:40 schreef Logitik het volgende:
[..]
Verwacht je echt dat ik Nightfall ga kopen, terwijl het vorge deel (Factions) ontzetten kut is?
QFT = Quoted for truth. Niks WoW aan. Verslaafd aan WoW?quote:Op zondag 12 november 2006 23:00 schreef EricG het volgende:
[..]
Zeker zo'n WoW afkorting die alleen nerds kennen
Ik heb btw ook WoW met een gratis server maar ik durf 'm niet te installeren want ik ben bang dat ik verslaafd wordt
lol QTF is vrij bekend hoor, ofwel quoted for truth of quit fucking talkingquote:Op zondag 12 november 2006 23:00 schreef EricG het volgende:
[..]
Zeker zo'n WoW afkorting die alleen nerds kennen
Ik heb btw ook WoW met een gratis server maar ik durf 'm niet te installeren want ik ben bang dat ik verslaafd wordt
nog lang nietquote:Op zondag 12 november 2006 23:02 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Beetje hier gaan rellen he.Wanneer is je WoW periode weer over trouwens?
![]()
In Factions verdwalen? Het is allemaal toch wel vrij linear.quote:Op maandag 13 november 2006 00:15 schreef Logitik het volgende:
Ben ik nou echt de enige die zegt dat het in Factions net een doolhof is ? Alles lijkt op elkaar, en het spel is echt ontzettend moeilijk (en dat terwijl ik gewoon een lvl20 vrouwtje heb).
Ik wil echt uit die irritante kutstad. Ik ben zelfs al een hele poos beziggeweest om mijn armor te verbeteren in de orginele Guild Wars.
Factions
Alles loopt dood. Als je op de map van te voren een pad gaat uitstippen hoe je ongeveer moet lopen naar bijv Matuu Keep, dan kom je er uiteindelijk achter dat het onbereikbaar isquote:Op maandag 13 november 2006 00:40 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
In Factions verdwalen? Het is allemaal toch wel vrij linear.De missies zijn wel iets moeilijker dan Prophecies, maar om nou te zeggen onmogelijk.
![]()
Bij welke missie zit je vast dan? Misschien kan iemand je hier verder helpen, ik kijk morgen wel even of ik tijd heb.![]()
Lukt het ook niet met Pugs dan? Die vijanden zijn helemaal niet sterk vind ik, denk dat je gewoon teveel van die groepjes pulled of agro krijgt.quote:Op maandag 13 november 2006 00:46 schreef Logitik het volgende:
[..]
Alles loopt dood. Als je op de map van te voren een pad gaat uitstippen hoe je ongeveer moet lopen naar bijv Matuu Keep, dan kom je er uiteindelijk achter dat het onbereikbaar is![]()
Ik vind het spel echt zo ontzettend gaaf! Daarom baal ik dat je echt de hele tijd door die saaie, onoverzichtelijk, grauwe stad moet lopen waar de vijanden te sterk zijn, en waar de missies saai zijn![]()
Pugs, Pulled en Argo.. dan zeg ik jargon!quote:Op maandag 13 november 2006 00:56 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Lukt het ook niet met Pugs dan? Die vijanden zijn helemaal niet sterk vind ik, denk dat je gewoon teveel van die groepjes pulled of agro krijgt.![]()
Of wordt je gespiked door Death Nova als er allemaal afflicted bij jou in de buurt dood gaan?![]()
Anders gewoon kijken hoe hun patrol route er uit ziet en de lui gewoon ontlopen die je ontlopen kan en de rest gewoon afmaken.
Ik ging er van uit dat je die dingen wel wist.quote:Op maandag 13 november 2006 01:24 schreef Logitik het volgende:
[..]
Pugs, Pulled en Argo.. dan zeg ik jargon!![]()
Shit man, je bent wel heel snel nuquote:Op maandag 13 november 2006 09:36 schreef DarkY.NL het volgende:
in faction heb je bovengronds en ondergronds. Daarom kun je bepaalde routes niet nemen naar een aantal outposts.
Normaal gesproken moet je de missies + primary quest doen en dan is het wel te doen.
Ik weet nog dat ik me warrior in 1 dag van Kaineng naar shiro gerushed heb.
Ennuh wat een einde in Nightfall.
Het duurde een tijdje maar we saved Elona haha.
Ben gister met me monk gestart.
Bezig om elk gebied wat ik inkom gelijk volledig te explorer.
Moet nog 1 gebied op het noob eiland en dan kan ik weer verder op het mainland om een missie te doen.
Zit inmiddels op 30% en ben nog maar bij de 2de missie outpost op het mainland.
I know, maar ik heb er ook nog haast niet mee gespeeld manquote:Op maandag 13 november 2006 10:42 schreef DarkY.NL het volgende:
haha jij zit nog op noob eiland
Naja me monk vandaag stukje verder brengen en weer eens een poging wagen om die shield te vinden.
Hahahah, ja prima, ik hoop zondag de kamers klaar te hebben. Kan ik vervolgens met de computerkamer bezigquote:Op maandag 13 november 2006 16:16 schreef DarkY.NL het volgende:
gewoon die computers eens aansluiten thuis :p
Zeker Jade Brotherhood die je de hele tijd killen? Meestal kun je daar wel omheen lopen.quote:Op maandag 13 november 2006 00:46 schreef Logitik het volgende:
[..]
Alles loopt dood. Als je op de map van te voren een pad gaat uitstippen hoe je ongeveer moet lopen naar bijv Matuu Keep, dan kom je er uiteindelijk achter dat het onbereikbaar is![]()
Ik vind het spel echt zo ontzettend gaaf! Daarom baal ik dat je echt de hele tijd door die saaie, onoverzichtelijk, grauwe stad moet lopen waar de vijanden te sterk zijn, en waar de missies saai zijn![]()
kan je niet veel beter een escape dodge ranger maken als je wilt gaan exploren?quote:Op maandag 13 november 2006 17:10 schreef Amadeo het volgende:
Gisteren maar even een Necromancer gecreërd, ik ga hem eerst in Cantha naar lvl 20 brengen en dan overzetten naar Lion's Arch, en dan ga ik er de hele Tyria-wereld mee exploren
Nee, want dat wordt dan eigenlijk mijn main character, als ik dan alles heb explored kan ik gewoon overal naartoe enzo, enja...Ranger vindt ik niet zo leuk in GW..quote:Op maandag 13 november 2006 17:14 schreef zquing het volgende:
[..]
kan je niet veel beter een escape dodge ranger maken als je wilt gaan exploren?
material trader zitten in de wat grotere steden. Zoals ascalon, kainen center.quote:Op maandag 13 november 2006 17:33 schreef groteglibber het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar die gast zit die materialen kan bewerken?
Hehe idd. Voor jou tijd om je usericon weer terug op de server van GOT of FOK te plempenquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:32 schreef DarkY.NL het volgende:
dus tijd om een nieuwe guild te joinen *hint hint*
[..]
material trader zitten in de wat grotere steden. Zoals ascalon, kainen center.
Maar geen usericons weggegooid hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:15 schreef DarkY.NL het volgende:
dat ligt aan tweakers..... die hebben zomaar ineens accounts samengedaan...
Tsk, vrouwen die alleen maar op mannen in uniform op hoge functies vallenquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:25 schreef Elegy het volgende:
*ook maar weer eens meldt*
Na een korte pauze ben ik weer terug in mijn oude guild. Wilde gewoon weer terug, ondanks dat mijn ex er met haar nieuwe vriend (officer) ook nog rondlopen.
Maarja, die spelen toch alleen maar met elkaar, kuthoer en teringlijer dat ze zijn
Ik heb voor PvE de second class van mijn Dervish nog nooit nodig gehad.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:48 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Tsk, vrouwen die alleen maar op mannen in uniform op hoge functies vallen![]()
Wat zijn trouwens goede alround secondary classes voor bij de Dervish? Dus waarmee je zowel in PVP als PVE enigszins meekan?
quote:This weekend, boss monsters will be three times as likely to drop unique, or "green," items throughout Elona.
Start your green hunt at Noon PST on Friday, November 17, and enjoy the extra chance of "seeing green" through 11:59 p.m. PST on Sunday, November 19.
Is dat die missie in die grot waar je aan het einde The Hunger en zo'n generaal moet killen?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:19 schreef Elegy het volgende:
Wat een klotemissie, dat Moddok Crevice
En dan te bedenken dat het de moeilijkste missie in Elona isquote:Op woensdag 15 november 2006 18:53 schreef Elegy het volgende:
Nou, heb dus vanmiddag Moddok Crevice gedaan, en zit nu in Garden of Seborhin, waar ik aan festiviteiten mee moet doen en prinsen moet overtuigen
Vijf spelletjes, dansen, een slag nadoen, drinken en nog wat
Finding the Oracle Quest is dat dacht ik. Die krijg je van een Npc die in Dragon's Throat staat.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:44 schreef Razorback het volgende:
Ik heb nou de missie Vinzunah Square (Forgein Quarter) gedaan en ben toen in Dragon's Throat gedumpt en daar moet ik zo primary quest zoeken maar kan hem niet vinden
Het gaat hier om Factions
das dus het probleem, die heb ik al gedaan en dan hoor je tijdens de quest een nieuwe te krijgen maar die heb ik dus niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:19 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Finding the Oracle Quest is dat dacht ik. Die krijg je van een Npc die in Dragon's Throat staat.
Beter ga je onder dat bruggetje staan en nuke je eerst die rangers.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:35 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Is dat die missie in die grot waar je aan het einde The Hunger en zo'n generaal moet killen?
Zo ja, dan moet je als je Heroes in je party hebt, Koss Shields Up geven.
De rest van je Heroes laat je wachten en jij lokt dan The Hunger uit de range van al die Rangers die dan op je schieten. Met wat geluk ben je net op tijd uit agro range van die rangers als Shields Up is uitgewerkt.
Daarna kun je eerst The Hunger killen en daarna het werk afmaken met die generaal.
Die valt best nog wel mee, alleen heb ik al een aantal dagen geen GW meer gespeeld.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:25 schreef EricG het volgende:
Ik ben nou bij dat je op die wormen moet gaan rijden
Wel moeilijke missie en kei irritant om een party te vinden.
Heroesquote:Op donderdag 16 november 2006 15:49 schreef DarkY.NL het volgende:
ja die missie deed ik gister met henches/heros.
Plaats de FLAG gelijk onder de brug.
En kill die para dacht ik.
Je kunt vervolgens ook de Hunger killen of onderstaande nog doen:
Plaats dan de FLAG achter de Hunger.
en kan je hem save killen
en ik zit sinds gisteravond op ruim 47% explored. Vanavond die festival missie doen
Ben je zaterdag weer een dag bij Darky?quote:
Die is volgens mij niet nodig voor de verhaallijn, want ik heb die nog steeds openstaan en ik zit al aardig ver in The Realm of Torment. Ik zou gewoon verder gaan met de primary missies als ik jou was.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:44 schreef Pizzahut het volgende:
wat is Dzagonur Bastion een kut missie zeg!
ben nu al 4 dagen bezig die missie te halen...
Ik kan me herinneren dat ik op een bepaald moment moest kiezen tussen een Primary Quest met Melonni of een met Koss. Je kon beide quests aannemen, maar je hoeft er dan maar 1 te voltooien om verder te gaan met de volgende missie.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:58 schreef Pizzahut het volgende:
ja, die primary quest heb ik dus niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |