Dat hoor ik wel meer ja, maar ik F5 gewoon als het langer dan 5 seconden aan het laden is.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:33 schreef Jo0Lz het volgende:
Hehe, vanavond is het weer eens tijd voor een avondje ouderwets gamen
Ligt het trouwens aan mij of is Fok! weer eens traag als stijve stront door een trechter?
Deze? Of deze?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:37 schreef Amadeo het volgende:
Ojah, maar heeft iemand goeie max dmg daggers voor mijn R/A build ?
De groene 'BLablabla Oni Daggers' zouden wel goed van pas komen =) Weet iemand welkboss ze dropt ?
Ungues Of The Oni inderdaadquote:
Wat voor missie heb je als laatste gedaan dan?quote:Op zondag 19 november 2006 15:38 schreef Logitik het volgende:
Guild Wars is echt een tof spel! Maar erger ik me echt ontzettend aan èèn ding:
Ik heb propecies helemaal platgespeeld, en Factions kan me tot nu helemaal niet boeien.
Het is zo ontzettend k*t om bij Factions verder te komen in die kl*te stad, dat dit voor mij het hele spel aan het verpesten is. Ik erger me kapot aan die enorme saaie grauwe stad die veels te moeilijk is. Ik wil zo snel mogelijk uit de stad! Maar hoe doe ik datIk heb geen enkele primary quest open staan, maar heel veel losse quests (en die zijn niet leuk.)
Return to Tahnakai (zoiets)quote:Op zondag 19 november 2006 15:54 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Wat voor missie heb je als laatste gedaan dan?![]()
Reurn to (puntje-puntje) Temple danquote:Op zondag 19 november 2006 16:24 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een quest. Ik heb het over missies.![]()
Doe deze quest: http://gw.gamewikis.org/wiki/A_Meeting_With_the_Emperorquote:Op zondag 19 november 2006 16:54 schreef Logitik het volgende:
[..]
Reurn to (puntje-puntje) Temple dan![]()
1 groene dropquote:Op maandag 20 november 2006 09:05 schreef DarkY.NL het volgende:
heb heel wat greens gezien dit weekend.
De volgende items heb ik zien droppen *dus waren niet allen van mij:
Darksong 2x
Een mesmer staff
2x wandalz refuge
6x nightbringer (heb solo build hiervoor)
4 of 5x riseh wand
posion daggers (joolz heeft die)
nieuwe healing monk wand met 20% HCT HSR
nieuwe focus monk met 30 health en 10% HCT
volgens mij wat dit het
Ik was te druk met explorenquote:Op maandag 20 november 2006 10:57 schreef torn_Machina het volgende:
Even denken. Ik heb 8 greens gevonden dit weekend. Alleen weet ik de namen er niet meer van.
Paragon Shield
Soul Reaping Focus
Smiting Wand
Domination Focus
Healing Prayers Wand
Healing Prayers Focus
Air Staff
Paragon Spear
Zal vanavond wel even de specificaties erbij zetten.
Gisteren niet gefarmed, ik had er totaal geen zin meer in.![]()
Voor jou ja, kutkindquote:Op maandag 20 november 2006 12:27 schreef DarkY.NL het volgende:
oh ja die soul reaping focus dropte ook nog ja
Nee nog nietquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:06 schreef KaMo het volgende:
doet TS van de Fok! Guild het eigenlijk al?
Nah, niet echt per se ofzo.quote:Op maandag 20 november 2006 13:57 schreef torn_Machina het volgende:
Joolz, zeg dan gewoon dat jij die green wilde hebben.![]()
Dervish heeft genoeg heal skills, je hebt geen eens een secondary prof nodig, voor PvE tenminste.quote:Op maandag 20 november 2006 21:48 schreef Pizzahut het volgende:
heeft iemand een D/Mo solo build voor mij?
oh.. die wil ik ook nog... zonder ervoor te betalen uiteraard...quote:Op maandag 20 november 2006 09:05 schreef DarkY.NL het volgende:
heb heel wat greens gezien dit weekend.
De volgende items heb ik zien droppen *dus waren niet allen van mij:
...
6x nightbringer (heb solo build hiervoor)
...
Volgens mij de Ghials build.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:25 schreef mips het volgende:
[..]
oh.. die wil ik ook nog... zonder ervoor te betalen uiteraard...
deel je build eens met ons?
RP. PvP chars zuigen kont.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:02 schreef Amadeo het volgende:
Gebruiken jullie om te PvP'en trouwens PvP characters of RP-characters ?
PvP characters moeten ook skills unlocken, maar dan met Balthazar's Faction.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:02 schreef DarkY.NL het volgende:
PvP chars natuurlijk
Met een PvE heb je vaak niet alle skills unlocked.
Je bent veel flexibeler dan een PvE char
Dus? Verder nog wat te melden?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:57 schreef mini-lellan het volgende:
Vandaag probeerde een jongen uit me klas me over te halen om van WoW naar GW te gaan![]()
En terecht!quote:Op woensdag 22 november 2006 23:57 schreef mini-lellan het volgende:
Vandaag probeerde een jongen uit me klas me over te halen om van WoW naar GW te gaan![]()
Vast nietquote:Op donderdag 23 november 2006 10:24 schreef Pizzahut het volgende:
is het hem gelukt?
Nee. WoW owned.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:24 schreef Pizzahut het volgende:
is het hem gelukt?
zowat het enige argument dat ik kan begrijpen, als je tijd had zat je ook te WoW'e met mij ouwe pikquote:Op donderdag 23 november 2006 16:42 schreef torn_Machina het volgende:
Smaken verschillen natuurlijk. Gw vindt je leuk of niet. WoW heb ik zelf geen tijd voor omdat ik een voltijd baan heb en met GW kan ik spelen wanneer ik daar zin in heb.
Misschien wel, maar ik denk dat als ik nog gewoon op school zat, dat ik eerder Final Fantasy 11 zou spelen dan WoW.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:10 schreef Borreke het volgende:
[..]
zowat het enige argument dat ik kan begrijpen, als je tijd had zat je ook te WoW'e met mij ouwe pik
te moeilijk voor je ?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:24 schreef EricG het volgende:
Ik heb nu ook WoW (gratis) maar ik vind er geen flikker aan. Eerste quest: kill 5 vogels. Volgende quest: Kill 10 bergleeuwen. Toen dacht ik al van flikker maar op
Unlocks via Balthazar zijn alleen voor heroes en voor pvp charsquote:Op donderdag 23 november 2006 18:35 schreef Amadeo het volgende:
Ah hoe dom kan ik zijn :>
Zat ik hele tijd te proberen door Lornar's Pass te komen omdat er rond Talus Chute, Snake Dance etc. veel skills zijn die ik wil cappen, maar ik ben helemaal vergeten dat je skills bij RP Chars ook met faction kan unlocken..
Helaas is de maximale hoeveelheid Faction die je dagelijks kan gainen 2000 dus zal ik wel nog wat moeten wachten tot ik alle skills heb die ik wil...
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:39 schreef Borreke het volgende:
[..]
te moeilijk voor je ?
blijkt al hoe veel inzicht je in WoW hebt
n000000000b
Niet te moeilijk te saai.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:39 schreef Borreke het volgende:
[..]
te moeilijk voor je ?
blijkt al hoe veel inzicht je in WoW hebt
n000000000b
Lmao,quote:
Zo denken de meeste WoW spelers ook over Guildwars.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:29 schreef Borreke het volgende:
[..]
Lmao,
kvind het in ieder geval wel knap dat je al na 2 (OMG!) quests de veelzijdiggeid van WoW hebt weten te ontdekken, chapeau
True true, maar dan nog vind ik het nogal kortzichtig...quote:Op donderdag 23 november 2006 23:49 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Zo denken de meeste WoW spelers ook over Guildwars.OMG, maar 8 skills op je balkje en niemand buiten de outposts!11!!!!
Etc...
Het is gewoon een vicieuze cirkel.![]()
Is het ook, maar zoals ik al eerder heb gezegd, smaken verschillen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:01 schreef Borreke het volgende:
[..]
True true, maar dan nog vind ik het nogal kortzichtig...
Die missie is wel leuk om te doen. Margonites op afstand houden voor een aantal minuten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:46 schreef Pizzahut het volgende:
zit op 45%, ga na de Nundu Bay missie maar es exploren
Hoe heb ik op m'n vorige RP-Warrior dan allerlei skills kunnen unlocken bij Balthazar met faction ?quote:Op donderdag 23 november 2006 21:00 schreef Elegy het volgende:
[..]
Unlocks via Balthazar zijn alleen voor heroes en voor pvp chars
Die kan je dan in PvP gebruiken en dan zijn ze geunlocked voor PvEquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:08 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Hoe heb ik op m'n vorige RP-Warrior dan allerlei skills kunnen unlocken bij Balthazar met faction ?
Normale skills verschijnen dan gewoon meteen bij je skills en als je elites unlocked kan je die gewoon bij een Skill Trainer kopen...tenminste als ze het niet veranderd hebben...
Elites bij de skill trainer? Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:08 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Hoe heb ik op m'n vorige RP-Warrior dan allerlei skills kunnen unlocken bij Balthazar met faction ?
Normale skills verschijnen dan gewoon meteen bij je skills en als je elites unlocked kan je die gewoon bij een Skill Trainer kopen...tenminste als ze het niet veranderd hebben...
Bij mij is het gewoon zo dat als ik bij Balthazar Elites unlock dat ik ze bij alle Skill Trainers kan kopen, dan staat er zo (Unlocked) naast de naam :squote:Op vrijdag 24 november 2006 19:49 schreef EricG het volgende:
[..]
Elites bij de skill trainer? Nooit van gehoord.
Elites die je unlocked via Balthazar Faction komen niet bij de Skilltrainer in het lijstje hoor, is alleen voor normale skills.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:49 schreef EricG het volgende:
[..]
Elites bij de skill trainer? Nooit van gehoord.
Dat dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:01 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Elites die je unlocked via Balthazar Faction komen niet bij de Skilltrainer in het lijstje hoor, is alleen voor normale skills.
Addict!quote:Op maandag 27 november 2006 09:48 schreef DarkY.NL het volgende:
en ik zit inmiddels op 99.6% explored
School is wel belangrijk!quote:Op maandag 27 november 2006 11:47 schreef Pizzahut het volgende:
ben momenteel heel druk bezig met school, kut Java... heb minder tijd om te spelen
Heb NF met mijn Para reeds uitgespeeldquote:Op maandag 27 november 2006 10:12 schreef torn_Machina het volgende:
Ik moet nog steeds de laatste paar missies doen in NF. Kijken of ik deze week wat meer tijd heb om te spelen.
op school leren ze je niet hoe je het beste een char kan tanken en het beste een solo build maakt met een D/Moquote:Op maandag 27 november 2006 15:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
School is wel belangrijk!
Net als een eigen woning
ze leren je wel om te rekenen, waardoor je dus erachter kan komen dat een 55 monk werkt.quote:Op maandag 27 november 2006 22:25 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
op school leren ze je niet hoe je het beste een char kan tanken en het beste een solo build maakt met een D/Mo![]()
Totdat je een zooitje Strip enchantments op je krijgtquote:Op woensdag 29 november 2006 10:26 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
ze leren je wel om te rekenen, waardoor je dus erachter kan komen dat een 55 monk werkt.
Ik ben vanavond wel online, als je hulp nodig hebt hoor ik het welquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:35 schreef torn_Machina het volgende:
Leuk, maar ik moet nog steeds die laatste paar missies doen. Morgen maar even wat guildies optrommelen die mij willen helpen.
Ik krijg namelijk geen party in die laatste missies omdat er al een overvloed aan Dervish rondlopen.![]()
Alvast bedankt voor het aanbod, maar er schijnt nu een bug te zijn met de laatste update. Als je je pre-order items unequiped dan kun je ze niet meer equipen. Alleen PvE characters hebben hier last van.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben vanavond wel online, als je hulp nodig hebt hoor ik het welPara/X
En wat nou als je die items in je inventory hebt? En ze moeten op je heroes?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:38 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Alvast bedankt voor het aanbod, maar er schijnt nu een bug te zijn met de laatste update. Als je je pre-order items unequiped dan kun je ze niet meer equipen. Alleen PvE characters hebben hier last van.
Tot dit gefixed wordt gewoon je pre-order items ge-equiped houden als dit je main weapon is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |