Dat plaatje omschrijft met gevoel op dat moment het bestquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:13 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jou mening bestaat uit plaatjes?![]()
Als ze eindelijk de groeispurt krijgen en wat spieren gaan kweken misschien.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
Heitinga en Emmanuelson zijn toppers in spé
Omdat?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:35 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ronnie Stam is mij ook al een beetje opgevallen(mede door dat schitterende doelpunt).
De échte talentvolle spelers moeten gewoon naar Feyenoord gaan, is goed voor hun ontwikkeling.
...ze anders bij AZ, Ajax of PSV door de mand vallen en bij Feyenoord zich kunnen ontwikkelen bij ervaren man Pierrequote:
Voor zover ik weet is Feyenoord er heel goed in talenten te vermoordenquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
...ze anders bij AZ, Ajax of PSV door de mand vallen en bij Feyenoord zich kunnen ontwikkelen bij ervaren man Pierre![]()
Speelt die nog wel eens bij Celta?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Daniel de Ridder is trouwens meer een middenvelder geworden dan rechtsbuiten.
Ik vind Mathijssen maar matig eigelijk .. maarjaquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heitinga is nog hartstikke jong voor een verdediger. Die zijn pas op hun best rond hun 30e. Kijk bijvoorbeeld naar Mathijsen, die brak ook pas op zn 25e oid echt door.
Hoogervorst vind ik inderdaad ook onzin. Meer voetbaltoerist dan voetballer.
Als jij de Mathijssen bedoelt die je nu lijkt te bedoelen wel ja.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:36 schreef endr0me het volgende:
[..]
Ik vind Mathijssen maar matig eigelijk .. maarja
Ik vind hem eigenlijk ook wel discutabel. Hij geeft niet echte strakke ballen, mist de hardheid, snelheid. Maar betere?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als jij de Mathijssen bedoelt die je nu lijkt te bedoelen wel ja.
Als je Joris Mathijsen bedoelt kan ik je niet helemaal gelijk geven...
Luirink, Koenders valt me ook op bij RKC, lijkt me een groter talent als Donk eigenlijk. Vlaar misschien, in het midden moet je in ieder geval verdedigers hebben die je niet zo voorbij komt. Niet van die halfzachten als Mathijsen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:57 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk ook wel discutabel. Hij geeft niet echte strakke ballen, mist de hardheid, snelheid. Maar betere?![]()
Robin Faber is dusdanig talentvol dat hij naar Vitesse Delft is gegaan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:14 schreef Waris3 het volgende:
Goed topic!
Mitchell Donald wilde ik zeggen, maar die staat er al bij. Verder vind ik dat Richard Blonk van Feyenoord en Derk Boerrigter van Ajax er ook wel op mogen, net als Robin Faber van De Graafschap. Ard van Peppen van De Graafschap is een fantastische linksback, maar hij zal al wel ouder dan 23 zijn. Verder mag de half-legendarische Ahmed El Jappaoui natuurlijk niet ontbreken, hij is een 16-jarige rechtsback en zit momenteel zonder club.
Die ken ik, geloof dat hij pas 21 is hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:14 schreef Waris3 het volgende:
Ard van Peppen van De Graafschap is een fantastische linksback, maar hij zal al wel ouder dan 23 zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |