1e bevalling :
Stefan...wakker worden, het is begonnen...ik heb al 4 uur weeën!
"God...het is bijna 12 uur snachts, kun je niet nog even gaan slapen?"
PARDON??????!!!! %#$@^!&*@
úren later in het ziekenhuis kreeg hij een bord warm eten vd zuster.... ik kreeg er honger van en zei dat ik best wel wat lustte om energie op te doen.
Hij belt de zuster...vraagt om nog een bord eten én suikerzakjes. Zuster komt...hij eet nóg een bord eten op, en ik ..? Ik kreeg een glas water mét suiker. "Suikerwater is goed om je energie weer op peil te brengen"
2e bevalling;
Vliezen breken s'nachs dus ik vlucht mijn bed uit naar t toilet. Bij terugkomst knip ik t licht aan om de 'schade' in bed te bekijken. Mijn husb kijkt kreunend op, ziet mijn natte bedhelft en zegt "kon je je plas niet ophouden ofzo? Doe het licht maar weer uit hè want dat is niks zo midden in de nacht"
Nee Stefan..mn vliezen zijn gebroken!! Kun je beneden ff een bakje halen zodat ik wat op kan vangen?
"hoezo...kun je niet naar t toilet lopen?"
Pffffffffffff grrr NEEEEEE...IK MOET WAT OPVANGEN OM AAN DE VK TE LATEN ZIEN
Geen uitspraak van hem, maar een gekke reactie van mij tijdens de uitdrijving:
Tijdens de bevalling zegt de vk tegen hem "wil je kijken..het hoofdje komt er aan" Stefan schiet naar voren en als een haas trek ik hem uit reactie terug en brul "hier blijven jij!!!! niet kijken!!"
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!