abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 10:35:53 #1
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43005124
Mannen zijn soms zo schattig en grappig of onwetend in hun denkwijze en uitspraken over de baby, buik of in het algemeen de zwangerschap. Ik vond het de moeite waard daar eene een topic voor aan te maken. Ik zag nl. in het Z&G topic al verscheidene verhalen en opmerkingen langskomen waar ik erg hard om heb moeten lachen.

Om de volgende anekdote heb ik zelf met tranen in de ogen zitten lachen:
Ik vroeg mijn vriend heel serieus hoe hij het vond dat hij over korte tijd papa zal zijn. Ik kreeg als antwoord: 'Ja, het is net zo leuk en spannend als wachten op een puppy! Alleen dit duurt veeeeeeeeeel langer.'
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 10:40:53 #2
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_43005172
Je bent best mooi voor een nijlpaard
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 10:43:39 #3
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43005189
die ken ik als de vraag: "wat is de draagtijd van een nijlpaard"?

maar dat vind ik niet echt schattig.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_43005201
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 10:40 schreef Tan het volgende:
Je bent best mooi voor een nijlpaard

ik stond heel vreemd te kijken net na de geboorte... als de baby begon te huilen, begonnen haar tieten te stromen...
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_43005233
'Word eens wakker, de weeen komen nu heel regelmatig, je moet de verloskundige bellen! '

'Kan dat niet morgen? Ik wil eerst even slapen hoor '

(nadat ik hem goed wakker had geschud heeft ie overigens direct gebeld hoor )
pi_43005238
haha geweldig die uitspraken

ik heb er wel een van mijn moeder. we vertelden dat ze oma en opa werden. ook vertelden we dat we in december uitgerekend zijn en mevrouw zei 'volgend jaar december?' ik zo van mam ben ik geen olifant.

owja ik vroeg om een emmer aan manlief omdat ik moest overgeven en meneer is je vruchtwater gebroken?
zal eens opletten wat ie nog meer te brabbelen heeft.
mama van 3 kids!
  † In Memoriam † zaterdag 28 oktober 2006 @ 10:59:53 #7
81992 Githa
pi_43005369
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 10:48 schreef Popples het volgende:
haha geweldig die uitspraken

ik heb er wel een van mijn moeder. we vertelden dat ze oma en opa werden. ook vertelden we dat we in december uitgerekend zijn en mevrouw zei 'volgend jaar december?' ik zo van mam ben ik geen olifant.

owja ik vroeg om een emmer aan manlief omdat ik moest overgeven en meneer is je vruchtwater gebroken?
zal eens opletten wat ie nog meer te brabbelen heeft.
Ook zo'n opmerking.
Vriendje vroeg ook steeds of mijn vruchtwater gebroken was.

Helaas lieverd, mijn vruchtwater zal nooit breken, dat zijn de vliezen
pi_43005390
Mijn vliezen braken 's nachts (na ruim 41 weken, mijn man dacht volgens mij dat de baby nooit meer zou komen):
Ik: mijn vliezen zijn gebroken
man: neuh, denk het niet (draait zich om en slaapt verder)
Ik: kom nou, mijn vliezen zijn gebroken, we moeten naar het ziekenhuis
man: weet je het wel zeker? (doet ogen weer dicht)
Ik: EN NU HEEL SNEL OPSTAAN!
man: waarom? Oh ja, oke.
(en daarna werd hij echt wakker en geloofde hij het ook echt)
pi_43005443
Mag het ook een verhaaltje over mn broer en schoonzusje zijn?

Toen de weeën al waren begonnen en de verloskundige in huis was, moest op een gegeven moment de hartslag van m'n schoonzusje even bijgehouden worden. Dus de verloskundige pakt haar pols en vraagt of er iemand een horloge met een secondewijzer heeft. Mijn broer zegt ja, laat zijn horloge zien, en loopt de kamer uit! Bleek later dat ie dacht dat het getik afleidend werkte, maar zij had m dus nodig om de seconden te tellen! Het leggen van die link was iets teveel gevraagd van mijn broer in de barensnacht...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 11:09:51 #10
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_43005493
Nog zo'n leuke.

Was druk aan het weeën wegpuffen maar moest nog even plassen, liet geheel perongeluk een scheet op het ziekenhuistoilet en omdat er allemaal werkmannen aan het verbouwen waren op de gang vroeg ik licht beschaamd aan mijn partner of hij die scheet had kunnen horen.

Zijn antwoord heel droogjes: 'nou, die mannen kwamen net vragen of er soms een gasleiding was gesprongen.'

Totaal niet grappig, maar door de spanning, adrenaline, en hormonen etc. kreeg ik zo de hysterische gil-jank-slappe lach dat de gyn. ongerust kwam vragen of de bevalling soms al was begonnen.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 11:35:48 #11
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_43005845
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 10:43 schreef zoalshetis het volgende:
die ken ik als de vraag: "wat is de draagtijd van een nijlpaard"?

maar dat vind ik niet echt schattig.
De draagtijd van een nijlpaard is acht maanden. Ik denk dat er soms wel vrouwen zijn die aan het einde van de negende maand graag een nijlpaard hadden willen zijn zodat de draagtijd een maandje korter was...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_43007986
Mike had ook geen zin om op te staan...
Na een uur weeën opvangen in de huiskamer ging ik naar boven. 'lief, ik dnek dat we nu toch wel naar het ziekenhuis moeten gaan' Mike half wakker: "nee het is nog véél te vroeg ik wil nog slapen" Hij is toch maar meteen opgestaan overigens...

Als we in bed lagen praatte hij soms tegen mijn buik. "hier spreekt je vader" (dat zei zijn vader ooit eens toen hij belde vanuit het buitenland)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:41:01 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43008089
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 11:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

De draagtijd van een nijlpaard is acht maanden. Ik denk dat er soms wel vrouwen zijn die aan het einde van de negende maand graag een nijlpaard hadden willen zijn zodat de draagtijd een maandje korter was...
het blijft niet echt vriendelijk/grappig/aandoenlijk, net als de "ontplofte egel".
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_43008226
"Schat, je klinkt als een goedkope Tiroler seksfilm".

Toen ik in een weeenstorm aan een infuus mijn weeen aan het wegpuffen was.
pi_43010938
Niet echt tijdens de zwangerschap, maar gisteren stuurde mijn lief me een sms'je: "Fonske is ne wijzen hé. Gij ook hoor maar Fonsmanneke is nieuw. :p''

zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:20:03 #16
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_43012639
In mijn vorige zwangerschap was ik 24 kilo aangekomen en wilde het dit keer echt anders doen.
Dus vertelde ik mijn mannetje dat ik nog maar 3 kilo aan was gekomen in 26 weken en zijn antwoord was: "Ja, maar je tieten zijn ook kleiner nu..."
Wat hem betreft groei ik dus dicht, als ik maar grote borsten heb... Mannenlogica hahaha
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
  FOK!fossiel zaterdag 28 oktober 2006 @ 21:13:14 #17
2628 Karin
pi_43018444
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 13:48 schreef Stiekemurd het volgende:
"Schat, je klinkt als een goedkope Tiroler seksfilm".

Toen ik in een weeenstorm aan een infuus mijn weeen aan het wegpuffen was.

En heeft hij al zijn tanden nog?
pi_43020417
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 15:56 schreef Bass-Miss het volgende:
Niet echt tijdens de zwangerschap, maar gisteren stuurde mijn lief me een sms'je: "Fonske is ne wijzen hé. Gij ook hoor maar Fonsmanneke is nieuw. :p''

En dat betekent?
pi_43022608
1e bevalling :
Stefan...wakker worden, het is begonnen...ik heb al 4 uur weeën!
"God...het is bijna 12 uur snachts, kun je niet nog even gaan slapen?"
PARDON??????!!!! %#$@^!&*@

úren later in het ziekenhuis kreeg hij een bord warm eten vd zuster.... ik kreeg er honger van en zei dat ik best wel wat lustte om energie op te doen.
Hij belt de zuster...vraagt om nog een bord eten én suikerzakjes. Zuster komt...hij eet nóg een bord eten op, en ik ..? Ik kreeg een glas water mét suiker. "Suikerwater is goed om je energie weer op peil te brengen"

2e bevalling;
Vliezen breken s'nachs dus ik vlucht mijn bed uit naar t toilet. Bij terugkomst knip ik t licht aan om de 'schade' in bed te bekijken. Mijn husb kijkt kreunend op, ziet mijn natte bedhelft en zegt "kon je je plas niet ophouden ofzo? Doe het licht maar weer uit hè want dat is niks zo midden in de nacht"
Nee Stefan..mn vliezen zijn gebroken!! Kun je beneden ff een bakje halen zodat ik wat op kan vangen?
"hoezo...kun je niet naar t toilet lopen?"
Pffffffffffff grrr NEEEEEE...IK MOET WAT OPVANGEN OM AAN DE VK TE LATEN ZIEN

Geen uitspraak van hem, maar een gekke reactie van mij tijdens de uitdrijving:
Tijdens de bevalling zegt de vk tegen hem "wil je kijken..het hoofdje komt er aan" Stefan schiet naar voren en als een haas trek ik hem uit reactie terug en brul "hier blijven jij!!!! niet kijken!!"
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
pi_43025516
Mijn eerste bevalling ging nogal snel, daardoor ben ik bijna op de wc van het ziekenhuis bevallen.... Affijn, ik zat dus op de wc (wilde douchen, maar dat ging dus niet meer) en ik had persdrang. Dus ik roep in paniek "Ik ga NU een kind krijgen!!!!" Mijn man, fijne steun en toeverlaat, reageerd met een sympathiek antwoord....."Stel je niet zo aan, schat". . En op het moment dat ons tweede kind geboren werd, zat hij naast me.....te snurken! Ik heb hem geslagen...
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  zondag 29 oktober 2006 @ 09:19:02 #21
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_43028612
Geweldig topic dit

Tijdens de eerste bevalling braken mijn vliezen's nachts, dus ik maak mijn wederhelft wakker en vertel het. Hij zegt: "O ja.... Kan ik nog wel even slapen?' volgens mij zijn alle mannen hetzelfde op dit gebied
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_43028652
ja lach de mannen maar weer uit.

Mijn vrouw tijdens de wee-en. om 03:00 am "zullen we een potje gaan rummicuppen" vervolgens liep ze om de 5 minuten een rondje om de tafel om de ee-en op te vangen
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  zondag 29 oktober 2006 @ 09:32:54 #23
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_43028706
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 09:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
ja lach de mannen maar weer uit.

Mijn vrouw tijdens de wee-en. om 03:00 am "zullen we een potje gaan rummicuppen" vervolgens liep ze om de 5 minuten een rondje om de tafel om de ee-en op te vangen
Dat deed ze gewoon zodat ze kon zien wat je nog op je bordje had staan...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_43028744
Heerlijk topic!!

Ik zit al tedenken, maar volgens mij heeft Michel niets vreemds gezegd. Ja alleen dat ik op een weerwolf leek als ik ezig was met een wee wg te puffen (waar ook persdrang achterzat )
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_43030599
Ik vind het gewelidg om al die verhalen te lezen.

Maar als ik weeén zou hebben, en mijn man op dat moment boven aan het slapen zou zijn, zou ik heel erg kwaad worden. Je krijgt toch met z'n 2e een kind:?

Ik vind de mannen erg naief reageren eerlijk gezegt..
Maar hé verder is het erg leuk om al die verhalen te lezen:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')