noooit in de vakantie naar de Tivolie gaan. Je moet in een rij staan en de sfeer is meestal zwaar gay. Florin is toch de Ierse Pub in het Museumkwartier? Zijn ze daar al klaar met verbouwen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
De Pop-o-Matic in de herfstvakantie vorige week, was ook net na stufi. Ook alleen maar eerstejaars met de lente in de bol.
Dat is O'connelsquote:Op woensdag 1 november 2006 12:04 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
noooit in de vakantie naar de Tivolie gaan. Je moet in een rij staan en de sfeer is meestal zwaar gay. Florin is toch de Ierse Pub in het Museumkwartier? Zijn ze daar al klaar met verbouwen?
Alright, 25 it is.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik weet helemaal niet of ik wel wil meeten. Dus doe het vooral op de 25e, dan beslis ik een volgende keer wel of ik kom..
ahha ok dus dan is het die aan de Abel Tasmanstraat?quote:
Aan de Nobelstraat ligt hetquote:Op woensdag 1 november 2006 12:28 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
ahha ok dus dan is het die aan de Abel Tasmanstraat?
Ja het moet eigenlijk 'Wacke rappers likken m'n cracker' zijn. Maar dat past niet in de ondertitelquote:Op woensdag 1 november 2006 12:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en speknek, ik hoor nu pas dat je ondertitel uit Rampeneren komt..
"Rappers licken m'n cracker."
ach ook goedquote:
Zelfs nietsdoen is beter in Utrecht dan in andere steden....quote:Op woensdag 1 november 2006 15:48 schreef Q. het volgende:
Jeej, ik mag zometeen weer naar Utrecht. Het hoogtepunt van mijn dag. Dat ik daar dan geen hol doe is niet van belang.
Precies, ik doe ook helemaal niets, en toch heb ik het naar mijn zinquote:Op woensdag 1 november 2006 16:01 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Zelfs nietsdoen is beter in Utrecht dan in andere steden....
Bij de Loderlaan delen we volgens mij dezelfde binnentuin.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:03 schreef WaVe het volgende:
OK, volgende week weer 2 huisjes (ok, appartementjes) in Utrechtje bekijken.
Eentje in transwijk (loderlaan) en eentje in tolsteeg (smaragdhof)
Ja kloptquote:Op woensdag 1 november 2006 17:03 schreef ma_jojo het volgende:
Loderlaan, dat is toch een zijstraat van de v Vollenhovenlaan? Ik kijk erop uit volgens mij..
Niet in de hoek waar ik zit. Da's te dicht bij het koffiehuis waar pappa de hele dag zit, denk ik.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:09 schreef speknek het volgende:
Soms wel wat hangmarokkaantjes, maar die heb je ook in Transwijk denk ik.
In de wijk met de hoogste Fokkers-dichtheid van Nederland.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:03 schreef ma_jojo het volgende:
Loderlaan, dat is toch een zijstraat van de v Vollenhovenlaan? Ik kijk erop uit volgens mij..
Dat wordt over niet al te lange tijd een AH XLquote:Ik wil verdwalen in de Konmar in Overvecht.
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:28 schreef Q. het volgende:
Die hangberbers hangen in de Grebbenberglaan alwaar ze het leuk vinden om autoramen in te slaan. Maar daar heb ik geen last van.
jaquote:Op woensdag 1 november 2006 18:32 schreef gepparidoga het volgende:
Uit de openingspost
[..]
Dat wordt over niet al te lange tijd een AH XL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |