yep krakersactiequote:Op zaterdag 4 november 2006 00:42 schreef Sjoewe het volgende:
Iemand enig idee waarom er een stadsbus vol arrestanten en 10 politie auto's aan het begin van de Biltstraat stonden, leek er nog het meest op of er een krakersactie werd beeindigd oid.
Top, heb ik dan net gemist.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:42 schreef Sjoewe het volgende:
Iemand enig idee waarom er een stadsbus vol arrestanten en 10 politie auto's aan het begin van de Biltstraat stonden, leek er nog het meest op of er een krakersactie werd beeindigd oid.
Heeft Bert dat niet?quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:46 schreef cyberrobin het volgende:
En weet iemand of er toevallig een winkel is hier waar je Guinness kan kopen?
Bert's Bierhuis? Geenid, Ik ga vanmiddag wel ff langs om te kijkenquote:
Is wel heerlijk origineelquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ga in Café De Stad een thee drinken en meedoen aan de popquiz, en daarna (verkleed als Samira uit The Ring) naar een verkleedfeestje van een vriendin.
[afbeelding]
Ik heb namelijk geen inspiratie, ik ben ziek, en ik heb een wit nachthemd liggen. Ik zeg haar los en in een hoekje gaan zitten huilen, en het feest kan niet meer stuk.
Verkleedfeestjes zijn bijna altijd leuk, veel plezierquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ga in Café De Stad een thee drinken en meedoen aan de popquiz, en daarna (verkleed als Samira uit The Ring) naar een verkleedfeestje van een vriendin.
[afbeelding]
Ik heb namelijk geen inspiratie, ik ben ziek, en ik heb een wit nachthemd liggen. Ik zeg haar los en in een hoekje gaan zitten huilen, en het feest kan niet meer stuk.
florin of zoquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:46 schreef cyberrobin het volgende:
Waren ze O'Connels nou nog aan het verbouwen? ik ga er vanavond heen nl.
En weet iemand of er toevallig een winkel is hier waar je Guinness kan kopen?
ook HEEL spannend... zolang je geen strontvlieg speelt...quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:49 schreef AudreyHepburn het volgende:.
Ik ben dusdanig grieperig dat ik het witte nachthemd te koud vond. Maar, ik heb een alternatief. Ik ga verkleed als vlieg. Ik heb een enorme rooie zonnebril met spiegelglazen, die draag ik gewoon de hele avond, en ik had nog een stel elfjesvleugels liggen. Kan ik tenminste een grote warme zwarte coltrui aan.
En dan ga ik gewoon de hele avond in mijn handen wrijven, andermans eten opeten en door conversaties heenzoemen.
Irritante vliegen krijgen altijd een mep van mij. Hopelijk kunnen je feestgenoten zicht inhoudenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:49 schreef AudreyHepburn het volgende:.
Ik ben dusdanig grieperig dat ik het witte nachthemd te koud vond. Maar, ik heb een alternatief. Ik ga verkleed als vlieg. Ik heb een enorme rooie zonnebril met spiegelglazen, die draag ik gewoon de hele avond, en ik had nog een stel elfjesvleugels liggen. Kan ik tenminste een grote warme zwarte coltrui aan.
En dan ga ik gewoon de hele avond in mijn handen wrijven, andermans eten opeten en door conversaties heenzoemen.
GODVERDOMME (excuus) heb ik westbam gemist....quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:20 schreef ioko het volgende:
Gaat er nog iemand naar het feest in de Winkel van Sinkel vanavond?
[afbeelding]
Ik was meegegaan, ik had geen partners in crime gisteren. Better luck next timequote:Op zondag 5 november 2006 12:33 schreef zatoichi het volgende:
[..]
GODVERDOMME (excuus) heb ik westbam gemist....
Zat gisteren (cultureel verantwoord) bij festival mooie woorden, maar ja had daarna nog best naar de winkel kunnen gaan...
Zse Zse vlieg dusquote:Op zondag 5 november 2006 13:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kutherfst, kutgriep etc. Ik ben op het feestje echt 5x bijna in slaap gevallen dus toen ben ik na een uur maar weer naar huis gegaan.
In de Transwijk is zondag nooit een rustdag. Geen enkele dagquote:Op maandag 6 november 2006 01:21 schreef SnowDoggg het volgende:
Nee, hier ook nog niet! Vanochtend hoorde ik wel sirenes een eindje ver weg! Het is zondag, mensen doen het rustig aan denk ik![]()
heb net in je fobo gepostquote:Op maandag 6 november 2006 01:33 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
In de Transwijk is zondag nooit een rustdag. Geen enkele dag. Dus het bevreemdt mij ietwat.
ah je had alweer terug gepostquote:Op maandag 6 november 2006 01:39 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
heb net in je fobo geposttoevallig
quote:
Oefenen voor Sint Maarten?quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat voor rare kindermanifestatie was er gisteren trouwens op het Neude ?
Ah, Utrecht heeft zich bewapendquote:
Idd..quote:Op woensdag 8 november 2006 21:16 schreef lost95 het volgende:
Blij dat ik niet naar buiten hoef, damn wat een regen
Geen idee, het woord kwam vanuit de verre krochten van m'n herinnering ineens naar boven gedreven. Maar het is nu weer weg.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:56 schreef DennisMoore het volgende:
D-watte?
En dan weer met Henk Westbroekquote:Op woensdag 8 november 2006 21:58 schreef Q. het volgende:
Het is jammer dat Leefbaar Utrecht niet op landelijk niveau meedoet.
Dan wordt het CDAquote:Op woensdag 8 november 2006 21:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Agnes Kant, de grote roerganger. [afbeelding]
Ik weet bij god niet op wie ik wil stemmen. Kan er geen voorkeurstem Madeleine Albright (mijn favoriete politicus) op de machine ofzo ? Of een knop met "Krijg de vinketering met je GroenLinks energydrankjes, SoePkoppen of Fortuynistische erfgoederen !" ofzo ?
Verander van mening. Zou Wouter Bos ook doenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja hallo, mijn roots mogen dan op de Veluwe liggen, Van Agt is dood, hoor.
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik hoop dat Henk Westbroek rondspetterende aambeien oploopt ergens.
Denk niet dat de PvdD blij is met mensen die knuppels naar kippen gooien!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Misschien stem ik zelfs wel op de Partij van de Dieren.
* AudreyHepburn gooit de knuppel in het hoenderhok.
Er zijn ook katholieken op de Veluwe hoor. We hebben ze nog niet allemaal weten op te sporen en te deporteren.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:14 schreef DennisMoore het volgende:
Van Agt is behoorlijk katholiek, weinig met de Veluwe te maken..
Zwijg. Ik kijk een zoveelste aflevering van La Priova, eet AH-stoomgedoe Kip Tandori, en drink rode wijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:15 schreef Q. het volgende:
Er zijn ook katholieken op de Veluwe hoor. We hebben ze nog niet allemaal weten op te sporen en te deporteren.
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik kleum kou, eet stukken bedreigde diersoort (. Tonijn.
.)
Moet ik hier echt serieus op ingaan ?quote:
nee hoor, maar ik kon het niet latenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Moet ik hier echt serieus op ingaan ?
Leefbaar Nederland! Nou ja dat is nu niet meer natuurlijk....quote:Op woensdag 8 november 2006 21:58 schreef Q. het volgende:
Het is jammer dat Leefbaar Utrecht niet op landelijk niveau meedoet.
Omdat het 'leukste-plekje-van-Utrecht' al is langsgekomen, wilde ik maar verder gaan met een volgende categorie. Wat zijn je favoriete restaurantjes?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:45 schreef SCH het volgende:
Zullen we zo af en toe een Utrecht-verkiezinkje doen met een leuke slowchat erom heen, zo van: wat zijn je favoriete 3 mooiste Utrecht-plekjes, je 3 favoriete winkels, je 3 favoriete restaurants etc?
Klopt, en je kunt er ook nog dansen 's avonds (niet dat ik dat durf of kanquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:03 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Havana is heeerlijk eten! En gezellig
Als de haan niet kraait voor het ochtendrood gaat het regenen, of de haan is dood.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:19 schreef The6thgate het volgende:
was idd erg mooi. helaas betekend ochtendrood regen![]()
Bij het Julianapark hebben die krengen geen tijdsbesef dus die gaan de hele nacht door.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als de haan niet kraait voor het ochtendrood gaat het regenen, of de haan is dood.
vanavond thuis chillenquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:27 schreef ma_jojo het volgende:
Vanavond allemaal naar Ekko! Relax treedt op.
Dat is op!quote:Op woensdag 15 november 2006 18:50 schreef Q. het volgende:
Gewoon bier drinken DM, dat is altijd tof.
Dan kon je binnen het jaar wel op voor de korsakoff-kliniek.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:13 schreef Q. het volgende:
Dat probleem heb ik ook. The horror. Waarom woon ik niet in een slijterij?
Is dat een uitnodiging ?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:15 schreef speknek het volgende:
Zaterdag intocht van Sinterklaas at my place.
The horror.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ach, ik mag vanwege allerhande pijnstillers en antibiotica toch geen drank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |