Verander van mening. Zou Wouter Bos ook doenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja hallo, mijn roots mogen dan op de Veluwe liggen, Van Agt is dood, hoor.
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik hoop dat Henk Westbroek rondspetterende aambeien oploopt ergens.
Denk niet dat de PvdD blij is met mensen die knuppels naar kippen gooien!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Misschien stem ik zelfs wel op de Partij van de Dieren.
* AudreyHepburn gooit de knuppel in het hoenderhok.
Er zijn ook katholieken op de Veluwe hoor. We hebben ze nog niet allemaal weten op te sporen en te deporteren.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:14 schreef DennisMoore het volgende:
Van Agt is behoorlijk katholiek, weinig met de Veluwe te maken..
Zwijg. Ik kijk een zoveelste aflevering van La Priova, eet AH-stoomgedoe Kip Tandori, en drink rode wijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:15 schreef Q. het volgende:
Er zijn ook katholieken op de Veluwe hoor. We hebben ze nog niet allemaal weten op te sporen en te deporteren.
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik kleum kou, eet stukken bedreigde diersoort (. Tonijn.
.)
Moet ik hier echt serieus op ingaan ?quote:
nee hoor, maar ik kon het niet latenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Moet ik hier echt serieus op ingaan ?
Leefbaar Nederland! Nou ja dat is nu niet meer natuurlijk....quote:Op woensdag 8 november 2006 21:58 schreef Q. het volgende:
Het is jammer dat Leefbaar Utrecht niet op landelijk niveau meedoet.
Omdat het 'leukste-plekje-van-Utrecht' al is langsgekomen, wilde ik maar verder gaan met een volgende categorie. Wat zijn je favoriete restaurantjes?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:45 schreef SCH het volgende:
Zullen we zo af en toe een Utrecht-verkiezinkje doen met een leuke slowchat erom heen, zo van: wat zijn je favoriete 3 mooiste Utrecht-plekjes, je 3 favoriete winkels, je 3 favoriete restaurants etc?
Klopt, en je kunt er ook nog dansen 's avonds (niet dat ik dat durf of kanquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:03 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Havana is heeerlijk eten! En gezellig
Als de haan niet kraait voor het ochtendrood gaat het regenen, of de haan is dood.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:19 schreef The6thgate het volgende:
was idd erg mooi. helaas betekend ochtendrood regen![]()
Bij het Julianapark hebben die krengen geen tijdsbesef dus die gaan de hele nacht door.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als de haan niet kraait voor het ochtendrood gaat het regenen, of de haan is dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |