Gaan je nou Semih lopen bashen hieroquote:Op donderdag 2 november 2006 02:41 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Niet als het een buitenlander is
Goed puntquote:Op donderdag 2 november 2006 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Als hij alleen naar de streams kijkt om tieten te spotten en geen Nederlands verstaat, dan hebben we hier waarschijnlijk te maken met de meest zielige contactgestoorde puisterige puber woonachtig in Europa.
Ik dacht echt dat je hier zou zeggen: de deense scanmanquote:Op donderdag 2 november 2006 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Als hij alleen naar de streams kijkt om tieten te spotten en geen Nederlands verstaat, dan hebben we hier waarschijnlijk te maken met de
Het mag van mij best in het Engels hoor, geen probleem, maar post dan niet dat je Nederlandse reply's niet begrijpt.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:50 schreef nomen_nescio het volgende:
Goed punt
Ok Nederlands lullen dus.
Toch best handig, anders gaat voor je het weet iedereen nederlands lullenquote:Op donderdag 2 november 2006 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Het mag van mij best in het Engels hoor, geen probleem, maar post dan niet dat je Nederlandse reply's niet begrijpt.
karn heeft in het verleden regelmatig in het Engels gereageerd aangezien zij wel Nederlands kan lezen en spreken, maar liever in het Engels antwoord geeft omdat zij zich dan beter uit kan drukken.quote:Op donderdag 2 november 2006 03:06 schreef PC eend het volgende:
Toch best handig, anders gaat voor je het weet iedereen nederlands lullen![]()
Dusquote:Op donderdag 2 november 2006 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
karn heeft in het verleden regelmatig in het Engels gereageerd aangezien zij wel Nederlands kan lezen en spreken, maar liever in het Engels antwoord geeft omdat zij zich dan beter uit kan drukken.
Ja.quote:Op donderdag 2 november 2006 03:12 schreef PC eend het volgende:
Dan hoefde zij niet te posten dat ze Nederlandse reply's niet begrijpt
Aaha, jij bent zo een eng eigen volk eerst typequote:Op donderdag 2 november 2006 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.
En anders mocht ze wmb opflikkeren naar een of anders Iers forum.
Eerst mijn forumvriendjes en de mods, de rest mag oneindig gebanned worden.quote:Op donderdag 2 november 2006 03:18 schreef PC eend het volgende:
Aaha, jij bent zo een eng eigen volk eerst type![]()
In de geest van Pimquote:Op donderdag 2 november 2006 03:23 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst mijn forumvriendjes en de mods, de rest mag oneindig gebanned worden.![]()
Maar zet er dan tenminste in het Nederlands bij wat het betekent, scheelt mij weer een tripje naar de vertaler.quote:Op donderdag 2 november 2006 04:43 schreef Prospera het volgende:
Nei, detta er allt i lagi, sael.
Als Jón het hier over talen gaat hebben, kan hij een antwoord in het IJslands krijgen![]()
Boten Anna.quote:Op donderdag 2 november 2006 04:01 schreef JohnDK het volgende:
Altså, hvad med at snakke i et sprog som man forstår, er i idioter eller hvad??
Wat Jón zegt in deens is ongeveer dit: "Dus hoe zit dat als je kan praten/kletsen in meer dan 1 taal die iemand kan begrijpen: is hij dan idioot of wat?quote:Op donderdag 2 november 2006 07:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar zet er dan tenminste in het Nederlands bij wat het betekent, scheelt mij weer een tripje naar de vertaler.
Triest dus, gewoon Nederlands lullenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat Jón zegt in deens is ongeveer dit: "Dus hoe zit dat als je kan praten/kletsen in meer dan 1 taal die iemand kan begrijpen: is hij dan idioot of wat?
Ik praat geen deens, maar wel een beetje IJslands, dat is hetzelfde als nederlands kunnen spreken maar ook Duits begrijpen.
Mijn antwoord was in het ijslands; Nee, dat is wel ok, groet.
I don't believe in all this talk about deals being made. One thing is we've seen them nude more than once, another is, they're adults and can do what they like, o/c no one comes and takes them out of the house.quote:Op vrijdag 3 november 2006 04:43 schreef Prospera het volgende:
Jón: listen hjarta, the sisters are very important for the programm. Talpa does not want to risk that the husbands/friends come in and take the ladies out.
There's probably a deal that the sisters can stay in BB as Talpa censure their nudities.
We all want to see the sisters, but live with it, its not gonna happen.
Whehe.quote:Op vrijdag 3 november 2006 05:27 schreef Prospera het volgende:
skilled
I know about Mon's husband (and how Talpa censored the feeds while this took place), and we've seen at least as much nudity from Mon as before that incident (and just as much Mon/Tijn action as before...).quote:Op vrijdag 3 november 2006 05:27 schreef Prospera het volgende:
Sael Jon,
Wrong here; Mo's husband has tried a few weeks ago to get his wife (with force) out of the house.
Police came in to stop him and Mister BB was also there and let him ask his wife if she would
go with him. The kids wrote a letter : Please mum stay and she did eventually.
Even the family and close friend of Marcia have been complaining about the nudity.
So she is protected also.
Sorry it's definitely no Sweden BB here.
The nude pics here are real lucky and skilled ones.
Hoe b/c zegt 1 HG 'G4 33n5 d00d' in het D33n5?'quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:33 schreef JohnDK het volgende:
The extra censoring also goes for the guys and Sabrina. No, the censoring isn't b/c of all the family of all the HGs complaining, it's b/c Talpa have decided 2 enforce even more censoring!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |