Ik had al een punt uitgedeeld Jojoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ben er weer,
zijn afstudeerscriptie handelde over de Nederlandse reactie op het besluit van Frankrijk om binnen de NAVO een 'status aparte' in te nemen
P.S. gefeliciteerd met je kamer![]()
Geen van drieenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:05 schreef Homdeck het volgende:
Pink Floyd - Animals?
Meatloaf - Bat out of hell
Michael Jackson - Thriller
zo dan maar
Neequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had al een punt uitgedeeld Jojo
Staat Nirvana met Nevermind er in?
Soempie heeft van iemand anders al het punt toegedeeld gekregenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ben er weer,
Soempie +1
zijn afstudeerscriptie handelde over de Nederlandse reactie op het besluit van Frankrijk om binnen de NAVO een 'status aparte' in te nemen
P.S. gefeliciteerd met je kamer![]()
Wish You Were Here is nr. 10quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:10 schreef Homdeck het volgende:
Pink Floyd - Wish you were here?
waarschijnlijk ook nog Radiohead, Oasis en dat soort bands maar daar weet ik niks van...
Denk ook niet dat het de smaak van de gemiddelde fokker is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:16 schreef Homdeck het volgende:
tja ik schat de smaak van de gemiddelde fokker een beetje verkeerd in.
nee gemiddelde muz-poster en muz-stemmer is beter iddquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het de smaak van de gemiddelde fokker is.
Dank je, haal de mijne weer wegquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had al een punt uitgedeeld Jojo
Staat Nirvana met Nevermind er in?
Nembrionic +1quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
Steelers Wheel met Stuck in de middle with you dacht ik
Dat is de goede staat in ieder geval.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:04 schreef vipergts het volgende:
oklahoma
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oklahoma City?
En over een kwartier wel?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij nader inzien blijf ik nog een kwartier, heb niet genoeg strippen om de bus te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |