dichtbij het noorderplantsoen...5 minuten vanaf het centrum.quote:
daar ging ik altijd (nou ja soms) hardlopen. Wel een voordeel dat het dicht bij het centrum is. Heb zelf ook midden in het centrum gewoond (stoeldraaierstraat) en dat beviel uitstekendquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
dichtbij het noorderplantsoen...5 minuten vanaf het centrum.![]()
Denk dat het wel de korrewegwijk is ja, misschien net aan.
Wat mij betreft stel je een nieuwe vraag.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:50 schreef Soempie het volgende:
Ik weet de vraag niet, sorrie
en ik ben juist blij dat het dichtbij het noorderplantsoen is ivm hardlopen![]()
Volgens mij is jojo ook weg?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:22 schreef Soempie het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Soemp heeft een kamer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net te horen gekregen en rondedansje gemaakt![]()
![]()
![]()
ja zeker! Ik was er gister en het was zo gezellig. Wilde eigenlijk niet wegquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:04 schreef doeka het volgende:
[..]
Feli Soemp!
Is het een leuke ruimte? met leuke mensen ook?
Dat klinkt goed zeg! Fijn met grote ramen ook, en houten vloer; geweldig!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja zeker! Ik was er gister en het was zo gezellig. Wilde eigenlijk niet wegen hoopte zo dat ze mij zouden kiezen. 2 huisgenoten dus, maar deel de keuken en dergelijke maar met 1 meisje. En ze is erg aardig.
De kamer: hoog plafond, vloer is van hout, grote ramen die opgedeeld zijn in kleinere en de kamer is best groot. Past makkelijk een tweepersoonsbed in en tafel, bureau, boekenkasten![]()
doeka + 1quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:20 schreef doeka het volgende:
Elfenland
heyquote:
Roze is niet goed.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:26 schreef Neleos het volgende:
Blauw - Aardrijkskunde
Roze - Vrije Tijd
Geel - Geschiedenis
Bruin - Kunst & Cultuur
Groen - Natuurkunde
Oranje - Sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |