quote:
Nee, dat heeft het publiek gedaanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:10 schreef arneaux het volgende:
Eggie is zó okay dat ze m het huis uitgestemd hebben.
Pearl!quote:
Oorzaak, gevolg zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, dat heeft het publiek gedaan![]()
Het is niet de meest boeiende avond ooitquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:15 schreef White_Pearl het volgende:
Is dit BB 2006?? ik kijk nooit meeren kom zo binnen in een spelletje MEJN
Eggie is 10 keer spannender dan dit gezeik, zelfs spannender dan Marciaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:15 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
voor z'n verjaardag extra setje sleutels?![]()
![]()
Kijk je nog trouw dan WA?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is niet de meest boeiende avond ooit![]()
Pearlquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:18 schreef White_Pearl het volgende:
BONGIk dacht ga even kijken het is kut met kouwe peren dit jaar
![]()
Ik volg allebei niet BONG ik kijk wel eens heel eventjes maar het is een heel verschil met BB 2005quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
PearlJep, tis nix dit jaar, moet zeggen dat DGK vele malen beter is maar denk dat de animo voor dat programma en met name het subforum pas een boost krijgt als deze dodelijk saaie BB ten einde is
Niet iedere avond, daar heb ik geen zin in noch tijd voor.quote:
Ja de zussies zijn leuk vindt ik ook maar ik zie ze nu niet, liggen vast al te slapen, en de regels die hier opgesteld zijn wijken idd af van die van vorig jaar, Mja tijden veranderen zal ik maar zeggenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet iedere avond, daar heb ik geen zin in noch tijd voor.
Bovendien zijn de commentaren op de streamverslagen en de SC dit jaar strikt gescheiden en dat draagt niet bij aan de gezelligheid, al zijn we hier vanavond wat dat betreft een beetje stout![]()
De bewoners zijn trouwens een stuk leuker dan vorig jaarMet name de zusjes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |