Oke even het volgende:
Sinds vandaag kon ik dus niet meer op internet, eerst dacht ik het is een fokker die mij dit flikt maar al snel kwam ik op het idee dat casema platlag, aan de buren gevraagd maar zij hadden gewoon internet. Daarna maar even start->uitvoeren->cmd->ipconfig /all gedaan maar ook daar stond alles in orde.
Dan maar even casema bellen voor een update hiermee en wat bleek tot mijn verbazing:
Ik stond te boek als "abuse" bij Casema dus hadden ze mijn account per direct geblokt.
Abuse hield zoiets in als "jij bent een spammert, hackert en slechterik" want volgens hun heb ik de afgelopen 5 dagen meer dan 70.000 mailtjes verstuurd en verspreid ik allemaal virussen en trojans. Naar mijn weerwoord dat dat niet aan mij ligt en dat ik mijn computer helemaal gescand heb met van alles en firewall heb ingesteld en uiteraard alles eraan doe om mijn computer virus-vrij te houden. DUH
![]()
Na grote scheldkanonnade van mijn kant en boosheid en beetje slijmen hebben ze mij toch maar weer aangesloten maar met de waarschuwing dat als het nog een keer gebeurt dat zoveel mailtjes verstuurd worden binnen aantal dagen dat ik dan 1 maand geblokt word
![]()
Grappig detail was dat mijn straat en omliggende straten grote moeite hadden om afgelopen dagen op internet te komen omdat het te traag zou zijn. De buren waar ik geïnformeerd had bleek hier ook last van te hebben en toevallig sinds vandaag weer normale snelheid te hebben.
Hebben mensen dit ook meegemaakt? Klopt het dat bij een 2e keer ik een maand van internet gegooid word
![]()
. Wat kan ik er zelf tegen doen?
Oja dit komt mede door karafun
![]()
waar ik vele cracksites/astalavista/serialsite voor heb moeten bezoeken, enjawel met firewall en alle mogelijke antivirus progjes