Yepquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:33 schreef versabommie het volgende:
kan die sticky ?
hear hearquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:03 schreef Gert het volgende:
Ik stel voor dat we SC gaan toestaan in COS. De huidige opzet werkt voor geen meter.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hehehehe... DOEN!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:03 schreef Gert het volgende:
Ik stel voor dat we SC gaan toestaan in COS. De huidige opzet werkt voor geen meter.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eindelijk een goed idee!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:03 schreef Gert het volgende:
ik accepteer de cookies.
Slooooooooooooooooooooooooooooow Chatquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:14 schreef APK het volgende:
SCom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ohwwwwwwwwwww... is dat het!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:15 schreef Gladys het volgende:
Slooooooooooooooooooooooooooooow Chatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Day gaat op zoek naar een upyours-smileyquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:14 schreef Gladys het volgende:
wat vind jij er van Dayom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:16 schreef Day het volgende:
[..]
* Day gaat op zoek naar een upyours-smiley
Precies! En je hebt gelijk je antwoord.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
[afbeelding] dezeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zou je onderhand niet eens hulp inroepen, bij je zoektocht?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:16 schreef Day het volgende:
[..]
* Day gaat op zoek naar een upyours-smiley
okequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:20 schreef Day het volgende:
[..]
Precies! En je hebt gelijk je antwoord.
En nu weer graag verder in het SC-topic!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die over die dildo mag ook wel weg hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:52 schreef Day het volgende:
Zo, alle SC opgeruimd en nu weer normaal verder graagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zei Stefan ook vorige weekquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Die over die dildo mag ook wel weg hoor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:03 schreef Gert het volgende:
ik accepteer de cookies.
Day is ook niet meer wat het geweest isquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:52 schreef Day het volgende:
Zo, alle SC opgeruimd en nu weer normaal verder graagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Day is ook niet meer wat het geweest isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook niet, dat geef ik toeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop