Welnee. Schattig juist, die "ik had het heus wel door hoor!"-posts.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Deze post gaat je nog zuur opbreken...![]()
![]()
Zo was die post dus niet bedoeld, ik had 'm namelijk écht niet door en was al in de veronderstelling dat ik tot zondag aan toe in discussie zou moeten over demonisatie en voortrekkerijquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee. Schattig juist, die "ik had het heus wel door hoor!"-posts.![]()
Ik zou de euforie nog even uitstellen tot PH hier zelf op heeft gereageerd!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo was die post dus niet bedoeld, ik had 'm namelijk écht niet door en was al in de veronderstelling dat ik tot zondag aan toe in discussie zou moeten over demonisatie en voortrekkerij
We zijn alvast begonnenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:54 schreef neferhone het volgende:
ok en nu gewoon feestje?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
We zijn alvast begonnen![]()
Vind je het niet gezellig dan![]()
![]()
Daar gaat onze pretweek!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo was die post dus niet bedoeld, ik had 'm namelijk écht niet door en was al in de veronderstelling dat ik tot zondag aan toe in discussie zou moeten over demonisatie en voortrekkerij
Ik had er al op gerekend, steek maar in mijn rug,... als er nog plaats isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:20 schreef Day het volgende:
[..]
Daar gaat onze pretweek!
Ik had net al m'n messen geslepen.![]()
De bullseye zit al volquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had er al op gerekend, steek maar in mijn rug,... als er nog plaats is
Vind ik ook. TIjd voor een nieuwe slachtoffer. PC Eend is zó BB 2005quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De bullseye zit al vol
We kunnen alleen nog op de buitenste ringen mikken, is geen lol aan
Maar jij zou dan ook het spit van beneden naar boven door me heen raggen, er is nog genoeg lol voor iedereenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De bullseye zit al vol
We kunnen alleen nog op de buitenste ringen mikken, is geen lol aan
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
We zijn alvast begonnen![]()
Vind je het niet gezellig dan![]()
![]()
Donequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:54 schreef arneaux het volgende:
Het COS topic heeft het verkeerde nummer, het moet namelijk 478 zijn. TT mag : arneaux is dom zijn, ofzo.
Je wil wel veel in 1 keer, Peet! Zo is het bij Eend ook misgegaan.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
Het kluisjestopic loopt minder goed dan verwacht, ook qua pageviews, dus ik wil het kluisjestopic graag sticky.
Ook al omdat het in de eindfase belangrijk zal gaan worden.
En ik wil ook pijltjes.
Stelletje rellerts!!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:31 schreef Day het volgende:
[..]
Vind ik ook. TIjd voor een nieuwe slachtoffer. PC Eend is zó BB 2005![]()
Ik wil nieuw vlees. Wat jij, Fluugs?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |