Maar jij zou dan ook het spit van beneden naar boven door me heen raggen, er is nog genoeg lol voor iedereenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De bullseye zit al vol
We kunnen alleen nog op de buitenste ringen mikken, is geen lol aan
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
We zijn alvast begonnen![]()
Vind je het niet gezellig dan![]()
![]()
Donequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:54 schreef arneaux het volgende:
Het COS topic heeft het verkeerde nummer, het moet namelijk 478 zijn. TT mag : arneaux is dom zijn, ofzo.
Je wil wel veel in 1 keer, Peet! Zo is het bij Eend ook misgegaan.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
Het kluisjestopic loopt minder goed dan verwacht, ook qua pageviews, dus ik wil het kluisjestopic graag sticky.
Ook al omdat het in de eindfase belangrijk zal gaan worden.
En ik wil ook pijltjes.
Stelletje rellerts!!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:31 schreef Day het volgende:
[..]
Vind ik ook. TIjd voor een nieuwe slachtoffer. PC Eend is zó BB 2005![]()
Ik wil nieuw vlees. Wat jij, Fluugs?![]()
Moet jij zeggen!quote:
2005quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:31 schreef Day het volgende:
[..]
OMFGquote:Op woensdag 1 november 2006 01:24 schreef Day het volgende:
[..]
Je wil wel veel in 1 keer, Peet! Zo is het bij Eend ook misgegaan.![]()
Ik kom morgen op je vraag terug! Oh en pijltjes kan volgens mij niet meer.
ach. nog 1 reactie dan:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:01 schreef luciano het volgende:
Ahhhhhhhhhhh , dont wurry fooks , TL heeft zojuist laten zien dat het maar een glapje was hoor zijn YO ME VOY .. want hij heeft MIJ alweer voor 12% gedelete . ik mag blijkbaar niet eens zijn bloedeigen babyfoto posten die hij zelf heeft gepost op een openbaar forum .........met als onderschrift HUILIE .......... das toch niet verboden om een geposte foto te copyen en pasten ????? Nahhhhhhh , anders had ik nu wel een SUPERpermban gehad ........... tzal wel weer een van zijn anti_luciano_acties zijn geweest ..... maarre .. op de man spelen .... daar houdt hij niet van hoor .........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oneensch.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
Het kluisjestopic loopt minder goed dan verwacht, ook qua pageviews, dus ik wil het kluisjestopic graag sticky.
Ook al omdat het in de eindfase belangrijk zal gaan worden.
En ik wil ook pijltjes.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach kom op nou, een beetje spielerij van mijn zijde is ineens demonisatie?
Ik probeer de boel juist wat luchtiger te maken, misschien zou jij dat ook eens moeten doen.
Als ik daar aan moet beginnen hou ik geen tijd meer over voor FOK!quote:Op woensdag 1 november 2006 08:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
dat je echt serieus dacht dat ik hier de hele week zou gaan lopen zeiken over willekeur en vriendjespolitiek, het idee
![]()
Ms toch maar eens iemand inhuren om iets aan mijn imago te doen. Zeg, flugel, jij doet toch iets met PR, heb jij nog tijd over ?
Hoor die grootspraak inene....Jullie zijn de my little pony's van het moddies-gilde op Fok!. Ik denk niet dat jullie met deze onzinnige dialoog indruk maken, kleine bange meisjes!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:31 schreef Day het volgende:
[..]
Fluugs heeft al genoeg vlees.quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 1 november 2006 08:33 schreef PH52 het volgende:
dat je echt serieus dacht dat ik hier de hele week zou gaan lopen zeiken over willekeur en vriendjespolitiek, het idee
![]()
We kunnen ook het kluisjestopic sticky maken, en dan een commentaren op het kluisjestopic (niet sticky) erbij maken.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:24 schreef Day het volgende:
[..]
Je wil wel veel in 1 keer, Peet! Zo is het bij Eend ook misgegaan.![]()
Ik kom morgen op je vraag terug! Oh en pijltjes kan volgens mij niet meer.
Dit kleine bange meisje durfde in ieder geval wél naar een meet toe die door een niet nader te noemen persoon met het zweet op de bovenlip werd afgezegd....quote:Op woensdag 1 november 2006 08:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoor die grootspraak inene....Jullie zijn de my little pony's van het moddies-gilde op Fok!. Ik denk niet dat jullie met deze onzinnige dialoog indruk maken, kleine bange meisjes!![]()
Vind je Tijn eigenlijk nog steeds zo leuk???quote:Op woensdag 1 november 2006 09:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dit kleine bange meisje durfde in ieder geval wél naar een meet toe die door een niet nader te noemen persoon met het zweet op de bovenlip werd afgezegd....![]()
En wat was er mis met het originele kluisjestopic?quote:Op woensdag 1 november 2006 09:34 schreef Peter6000 het volgende:
We kunnen ook het kluisjestopic sticky maken, en dan een commentaren op het kluisjestopic (niet sticky) erbij maken.
Cartwomen is het er ook al mee eens dat het een belangrijk BB element gaat worden
(bij VOL is het kijkcijfertopic trouwens ook sticky).
Ohquote:Op woensdag 1 november 2006 09:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
En wat was er mis met het originele kluisjestopic?![]()
Het geld in de kluisjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |