Dat selectief gehak van jouw neemt ietwat groteske vormen aan, misschien is het niet verkeerd in dit stadium wat afstand te nemen, de verschillende posts nog even door te nemen en feedback te geven op de door eend gestelde vraag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
boehoefuckinghoe
- de posts die van jou gedelete zijn waren simpelweg SC.
- niet alleen posts van jou zijn gedelte
- het interesseert me geen hol of jij mensen wel of niet van jouw gelijk hebt kunnen overtuigen
[..]
oei.. heb ik een post van jou niet gedelteDan moet ik zeker even niet opgelet hebben
![]()
Ik kan dat niet verstaan, dus wat mij betreft onzinnige slowchat, rijp om te deletenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
"Amigos de la BB, yo me voy. Felicidades."
Volgens mij betekent het: "Vrienden van BB, ik ga me verhangen! Gelukkig nieuwjaar!".quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan dat niet verstaan, dus wat mij betreft onzinnige slowchat, rijp om te deleten
Volgens mij is dit een reply uit de "Ongezien de tyfus" reeksquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan dat niet verstaan, dus wat mij betreft onzinnige slowchat, rijp om te deleten
Had dat dan maar een jaar eerder gedaan. Nu hoeft het niet meer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
Usted tiene a ningunos amigos aquí, me / NOS hacen feliz, y van.............quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
Julio Iglesias?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:37 schreef luciano het volgende:
Usted tiene a ningunos amigos aquí, me / NOS hacen feliz, y van.............
HUILIE !quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:02 schreef Gert het volgende:
Wij waren vanavond in de studio bij de live-uitzending!!! [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
Eigenlijk mocht APK dit aan jullie vertellen, maar ik kon het niet langer voor me houden!!!![]()
![]()
![]()
Waarom gaat dit bericht niet over het "Kleine Nieuws" van vandaag?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Statler en Waldorf on tour....
Ik zie het helemaal voor me...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:49 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom gaat dit bericht niet over het "Kleine Nieuws" van vandaag?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
Oh dat... Je denkt toch niet dat die zich laat wegjagen door die kuteend?quote:
Dat is de vraag, misschien moet je een "TL blijf alsjeblieft hier" topic openenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Oh dat... Je denkt toch niet dat die zich laat wegjagen door die kuteend?
Wie heeft het over wegjagen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Oh dat... Je denkt toch niet dat die zich laat wegjagen door die kuteend?
Misschien ook niet!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is de vraag, misschien moet je een "TL blijf alsjeblieft hier" topic openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |