Mag Gert morgen doen, met foto's van F_L en zijn eigen brakke GSM camera.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:32 schreef Day het volgende:
Oh en APK en Gert; een leuk verslagje zou misschien wel leuk zijn?
Gewoon een ideetje?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:01 schreef BB6kijker het volgende:
Ik ook niet, maar sluit niet uit dat zijn opa en oma dat wel waren. Toen het zuiden werd bevrijd in 1944 vluchtten veel; NSB'ers naar het Land van Heusden en Altena (jaja, daar ligt Werkendam) en de Bommelerwaard. Dus een potentiele NSB'er is hij denk ik wel.
hmm jeroen of sem die begon met zo'n uitspraak maar dat kunnen we wel uitzoekenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:36 schreef Bluezz het volgende:
Zoals jullie (misschien) weten stoor ik me niet gauw aan iets, maar een vergelijking met Jeroen en zijn woongebied en automatisch NSB eraan verbinden gaat mij te ver.
Het gaat om deze quote :
[..]
Mag je jeroen een NSBer noemen omdat hij Tijn nomineerde?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 05:16 schreef neferhone het volgende:
sem begon
en voor de rest waar slaat dit op?
bullshit weet je zelf ook welquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 05:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag je jeroen een NSBer noemen omdat hij Tijn nomineerde?
En heeft de plaats waar hij woont daar invloed op, volgens sommige namelijk wel![]()
Ik geef je alleen maar heel vriendelijk antwoord?quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 05:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik geef je alleen maar heel vriendelijk antwoord?![]()
Daar draait het volgens mij allemaal om
Ik heb dat zelf niet bedacht, ik had het ook wel gelezen, maar vond het (toen) niet eens de moeite om op te reageren
En dat meen je serieus ? ik bedoel, dat geneuzel van Hepie en Hepie over hun bezoek aan de live valt niet onder onzinnige SC ??quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:23 schreef teamlead het volgende:
Mogguh
- Iemand een NSB-er noemen omdat ie in een of ander vaag dorp woont, slaat nergens op en is dus ook niet nodig. Voor zover ik weet was het in dit geval echter een reactie op iets dat op de streams gezegd werd. Nog steeds niet gewenst, maar da's het probleem van Hummie
- onzinnige SC (de meest recente althans) verwijderd
- Peter: zo provocend was je niet
Is dat eigenlijk veel werk, sc verwijderen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:07 schreef teamlead het volgende:
ik zei dan ook niet voor niets "de meest recente"
En je zei "onzinnige".quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:07 schreef teamlead het volgende:
ik zei dan ook niet voor niets "de meest recente"
Schiet nou maar op met dat topic en de fotoows..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:17 schreef Gert het volgende:
[..]
En je zei "onzinnige".![]()
Maar alleen al de verongelijkte reacties van dat kleinzielige gepeupel hier, zijn de moeite waard.![]()
Hij bedoelt gewoon weer SC van mijquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:21 schreef demins het volgende:
Goed om te horen, inderdaad, dat niet geheel onzinnige SC weer getolereerd wordt! Mag ik de brochure "Zinnig / Onzinnig: moderne ideeen over SC" per omgaande van u ontvangen?
Pardonquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:01 schreef teamlead het volgende:
Eend.. tyf nou gewoon eens op met dat calimero-syndroom van je.
Zal proberen om net zo duidelijk te worden danquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:03 schreef teamlead het volgende:
lijkt me een heel duidelijke zin
boehoefuckinghoequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zal proberen om net zo duidelijk te worden dan
Tief jij maar op met dat machtswellustige subjectieve gedelete van je
Ik ben overigens niet de enige die dat opvalt
oei.. heb ik een post van jou niet gedeltequote:Bovendien staat er nog een vraag open die je vast door al dat deleten over het hoofd gezien heb, maar als je dat wel laat staan, kan je hem net zo goed beantwoorden, want dat was kennelijk niet onzinnig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |