quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij scheen anders het rimmen al na een dag onder de knie te hebben, als bitch van Pinbaal.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe beoordeel jij de nieuwste bijdrage van onze pupil: "Edit" ?
Misschien volgend jaar solliciteren voor mod, of is dit gewoon weer een slijmpoging?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik beoordeel dat als zeer positief, onze junior ziet in dat hij pure bagger post en vervangt allerhande onzin door: "Edit" ! Ik zeg keep up the good work, Banu!
Donequote:Op maandag 30 oktober 2006 18:37 schreef Nostalgist het volgende:
Kan [COS #475 Zonder streams] worden aangepast? Dit schrikt alléén maar af.....
TS is niet te vinden, dus ik stel voor : [COS # 475 Streams doen het weer......]
Thanks !quote:
Kun je hem weer terug zetten naar Geen streams?quote:
Ik zat er idd al over te denken jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je hem weer terug zetten naar Geen streams?
Ze zijn gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:41 schreef APK het volgende:
Wat een belangstelling weer, dan posten we de foto's gewoon niet.![]()
nou, ik wil de foto`s wel zien hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:41 schreef APK het volgende:
Wat een belangstelling weer, dan posten we de foto's gewoon niet.![]()
Alleen als ik ook een tag achter mijn naam krijg.quote:
dat kan ik helaas niet regelenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Alleen als ik ook een tag achter mijn naam krijg.![]()
Dan kan ik de foto's niet regelen.quote:
Snij die zieke werkkamp-smoeltjes van ons er maar even naast weg ja.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:53 schreef APK het volgende:
Oa de tieten van de moeder van Tijn en Rik.![]()
![]()
Jullie naar de LIVE?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Snij die zieke werkkamp-smoeltjes van ons er maar even naast weg ja.![]()
Stuur ze anders ff naar het uitzendingstopicquote:
Zeur niet, jaloerse stinkeend.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:25 schreef PC eend het volgende:
Stuur ze anders ff naar het uitzendingstopic![]()
Als je het weer ff goedmaakt met je oude vriendin LV, nodigt ze jou misschien ook wel uit voor de finalequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Zeur niet, jaloerse stinkeend.![]()
Dit is Feedback, een mooie BB-sjaal als extra aanmoediging voor de fakers.![]()
Na vanavond bij de live uitzending te zijn geweest wil ik niet eens naar de finale.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:33 schreef PC eend het volgende:
Als je het weer ff goedmaakt met je oude vriendin LV, nodigt ze jou misschien ook wel uit voor de finale![]()
Ik denk niet dat het je lukt![]()
Finale is andere koek, dat is een feest.... nou klink jij jaloersquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Na vanavond bij de live uitzending te zijn geweest wil ik niet eens naar de finale.![]()
Lul niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:48 schreef PC eend het volgende:
Finale is andere koek, dat is een feest.... nou klink jij jaloers![]()
Als jij dat wilt roepen ze jou nog tot winnaar uit als je niet oppastquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Lul niet.![]()
Als wij willen staan we naast Bridget op het podium tijdens de finale.![]()
Anyways, genoeg offtopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |