Dat selectief gehak van jouw neemt ietwat groteske vormen aan, misschien is het niet verkeerd in dit stadium wat afstand te nemen, de verschillende posts nog even door te nemen en feedback te geven op de door eend gestelde vraag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
boehoefuckinghoe
- de posts die van jou gedelete zijn waren simpelweg SC.
- niet alleen posts van jou zijn gedelte
- het interesseert me geen hol of jij mensen wel of niet van jouw gelijk hebt kunnen overtuigen
[..]
oei.. heb ik een post van jou niet gedelteDan moet ik zeker even niet opgelet hebben
![]()
Ik kan dat niet verstaan, dus wat mij betreft onzinnige slowchat, rijp om te deletenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
"Amigos de la BB, yo me voy. Felicidades."
Volgens mij betekent het: "Vrienden van BB, ik ga me verhangen! Gelukkig nieuwjaar!".quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan dat niet verstaan, dus wat mij betreft onzinnige slowchat, rijp om te deleten
Volgens mij is dit een reply uit de "Ongezien de tyfus" reeksquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan dat niet verstaan, dus wat mij betreft onzinnige slowchat, rijp om te deleten
Had dat dan maar een jaar eerder gedaan. Nu hoeft het niet meer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
Usted tiene a ningunos amigos aquí, me / NOS hacen feliz, y van.............quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
Julio Iglesias?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:37 schreef luciano het volgende:
Usted tiene a ningunos amigos aquí, me / NOS hacen feliz, y van.............
HUILIE !quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:02 schreef Gert het volgende:
Wij waren vanavond in de studio bij de live-uitzending!!! [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
Eigenlijk mocht APK dit aan jullie vertellen, maar ik kon het niet langer voor me houden!!!![]()
![]()
![]()
Waarom gaat dit bericht niet over het "Kleine Nieuws" van vandaag?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Statler en Waldorf on tour....
Ik zie het helemaal voor me...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:49 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom gaat dit bericht niet over het "Kleine Nieuws" van vandaag?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
Oh dat... Je denkt toch niet dat die zich laat wegjagen door die kuteend?quote:
Dat is de vraag, misschien moet je een "TL blijf alsjeblieft hier" topic openenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Oh dat... Je denkt toch niet dat die zich laat wegjagen door die kuteend?
Wie heeft het over wegjagen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Oh dat... Je denkt toch niet dat die zich laat wegjagen door die kuteend?
Misschien ook niet!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is de vraag, misschien moet je een "TL blijf alsjeblieft hier" topic openen
Heb je een spit?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:03 schreef flugeltje het volgende:
Heeft iemand hier een recept voor eend aan het spit?
Ik heb een spit, ik heb wijn, ik heb nog wel wat kruiden en die eend vang ik nog welquote:
Laten we de eend niet verkopen grillen voor hij gevangen is!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb een spit, ik heb wijn, ik heb nog wel wat kruiden en die eend vang ik nog wel
Ach kom op nou, een beetje spielerij van mijn zijde is ineens demonisatie?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:24 schreef PH52 het volgende:
Ik mag de dames en heren fanatici hier er misschien wel even op wijzen dat wat er hier gebeurt valt onder de noemer demoniseren. Er is sprake van een regelrechte hetze tegen een bepaalde poster alhier welke wordt gevoed ( onder andere) door allerlei laag blauw gespuis. Dmv het steeds weer in een hoekje drijven van deze user rest hem niets anders dan met welonderbouwde posts het hier tentoongepreide onvermogen aan het daglicht te brengen.
Ik verklaar hierbij dan ook mijn onvoorwaardelijke steun aan PC-eend in zijn strijd tegen willekeur en censuur in dit FB topic.
Uhh.. dat probeerde-ie ook.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach kom op nou, een beetje spielerij van mijn zijde is ineens demonisatie?
Ik probeer de boel juist wat luchtiger te maken, misschien zou jij dat ook eens moeten doen.
Zou het echt? Zou hij een grappetje maken met fluugs??quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhh.. dat probeerde-ie ook.![]()
Zeker, het kwam uit onverwachte hoek, maar zelfs zure opa laat de teugels weleens vieren.![]()
Deze post gaat je nog zuur opbreken...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou het echt? Zou hij een grappetje maken met fluugs??
Dat ik dat toch nog een keer mee mag maken...
* traantje wegpinkt
sh*tquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Deze post gaat je nog zuur opbreken...![]()
![]()
eend, maar dan wel te pruimenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:03 schreef flugeltje het volgende:
Heeft iemand hier een recept voor eend aan het spit?
Jij wou de eend terug, stond laatst nog in je sigquote:
die ouwe, die wil ik terug!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij wou de eend terug, stond laatst nog in je sig![]()
Als je dan krijgt waar je om vraagt moet je verder ook niet zeiken![]()
Bovendien heb ik weinig verkeerds gedaan volgens mij
Van mij welquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
enne, beetje prikkelen mag toch wel...![]()
Welnee. Schattig juist, die "ik had het heus wel door hoor!"-posts.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Deze post gaat je nog zuur opbreken...![]()
![]()
Zo was die post dus niet bedoeld, ik had 'm namelijk écht niet door en was al in de veronderstelling dat ik tot zondag aan toe in discussie zou moeten over demonisatie en voortrekkerijquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee. Schattig juist, die "ik had het heus wel door hoor!"-posts.![]()
Ik zou de euforie nog even uitstellen tot PH hier zelf op heeft gereageerd!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo was die post dus niet bedoeld, ik had 'm namelijk écht niet door en was al in de veronderstelling dat ik tot zondag aan toe in discussie zou moeten over demonisatie en voortrekkerij
We zijn alvast begonnenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:54 schreef neferhone het volgende:
ok en nu gewoon feestje?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
We zijn alvast begonnen![]()
Vind je het niet gezellig dan![]()
![]()
Daar gaat onze pretweek!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo was die post dus niet bedoeld, ik had 'm namelijk écht niet door en was al in de veronderstelling dat ik tot zondag aan toe in discussie zou moeten over demonisatie en voortrekkerij
Ik had er al op gerekend, steek maar in mijn rug,... als er nog plaats isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:20 schreef Day het volgende:
[..]
Daar gaat onze pretweek!
Ik had net al m'n messen geslepen.![]()
De bullseye zit al volquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had er al op gerekend, steek maar in mijn rug,... als er nog plaats is
Vind ik ook. TIjd voor een nieuwe slachtoffer. PC Eend is zó BB 2005quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De bullseye zit al vol
We kunnen alleen nog op de buitenste ringen mikken, is geen lol aan
Maar jij zou dan ook het spit van beneden naar boven door me heen raggen, er is nog genoeg lol voor iedereenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De bullseye zit al vol
We kunnen alleen nog op de buitenste ringen mikken, is geen lol aan
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
We zijn alvast begonnen![]()
Vind je het niet gezellig dan![]()
![]()
Donequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:54 schreef arneaux het volgende:
Het COS topic heeft het verkeerde nummer, het moet namelijk 478 zijn. TT mag : arneaux is dom zijn, ofzo.
Je wil wel veel in 1 keer, Peet! Zo is het bij Eend ook misgegaan.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
Het kluisjestopic loopt minder goed dan verwacht, ook qua pageviews, dus ik wil het kluisjestopic graag sticky.
Ook al omdat het in de eindfase belangrijk zal gaan worden.
En ik wil ook pijltjes.
Stelletje rellerts!!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:31 schreef Day het volgende:
[..]
Vind ik ook. TIjd voor een nieuwe slachtoffer. PC Eend is zó BB 2005![]()
Ik wil nieuw vlees. Wat jij, Fluugs?![]()
Moet jij zeggen!quote:
2005quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:31 schreef Day het volgende:
[..]
OMFGquote:Op woensdag 1 november 2006 01:24 schreef Day het volgende:
[..]
Je wil wel veel in 1 keer, Peet! Zo is het bij Eend ook misgegaan.![]()
Ik kom morgen op je vraag terug! Oh en pijltjes kan volgens mij niet meer.
ach. nog 1 reactie dan:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:01 schreef luciano het volgende:
Ahhhhhhhhhhh , dont wurry fooks , TL heeft zojuist laten zien dat het maar een glapje was hoor zijn YO ME VOY .. want hij heeft MIJ alweer voor 12% gedelete . ik mag blijkbaar niet eens zijn bloedeigen babyfoto posten die hij zelf heeft gepost op een openbaar forum .........met als onderschrift HUILIE .......... das toch niet verboden om een geposte foto te copyen en pasten ????? Nahhhhhhh , anders had ik nu wel een SUPERpermban gehad ........... tzal wel weer een van zijn anti_luciano_acties zijn geweest ..... maarre .. op de man spelen .... daar houdt hij niet van hoor .........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oneensch.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
Het kluisjestopic loopt minder goed dan verwacht, ook qua pageviews, dus ik wil het kluisjestopic graag sticky.
Ook al omdat het in de eindfase belangrijk zal gaan worden.
En ik wil ook pijltjes.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach kom op nou, een beetje spielerij van mijn zijde is ineens demonisatie?
Ik probeer de boel juist wat luchtiger te maken, misschien zou jij dat ook eens moeten doen.
Als ik daar aan moet beginnen hou ik geen tijd meer over voor FOK!quote:Op woensdag 1 november 2006 08:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
dat je echt serieus dacht dat ik hier de hele week zou gaan lopen zeiken over willekeur en vriendjespolitiek, het idee
![]()
Ms toch maar eens iemand inhuren om iets aan mijn imago te doen. Zeg, flugel, jij doet toch iets met PR, heb jij nog tijd over ?
Hoor die grootspraak inene....Jullie zijn de my little pony's van het moddies-gilde op Fok!. Ik denk niet dat jullie met deze onzinnige dialoog indruk maken, kleine bange meisjes!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:31 schreef Day het volgende:
[..]
Fluugs heeft al genoeg vlees.quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 1 november 2006 08:33 schreef PH52 het volgende:
dat je echt serieus dacht dat ik hier de hele week zou gaan lopen zeiken over willekeur en vriendjespolitiek, het idee
![]()
We kunnen ook het kluisjestopic sticky maken, en dan een commentaren op het kluisjestopic (niet sticky) erbij maken.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:24 schreef Day het volgende:
[..]
Je wil wel veel in 1 keer, Peet! Zo is het bij Eend ook misgegaan.![]()
Ik kom morgen op je vraag terug! Oh en pijltjes kan volgens mij niet meer.
Dit kleine bange meisje durfde in ieder geval wél naar een meet toe die door een niet nader te noemen persoon met het zweet op de bovenlip werd afgezegd....quote:Op woensdag 1 november 2006 08:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoor die grootspraak inene....Jullie zijn de my little pony's van het moddies-gilde op Fok!. Ik denk niet dat jullie met deze onzinnige dialoog indruk maken, kleine bange meisjes!![]()
Vind je Tijn eigenlijk nog steeds zo leuk???quote:Op woensdag 1 november 2006 09:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dit kleine bange meisje durfde in ieder geval wél naar een meet toe die door een niet nader te noemen persoon met het zweet op de bovenlip werd afgezegd....![]()
En wat was er mis met het originele kluisjestopic?quote:Op woensdag 1 november 2006 09:34 schreef Peter6000 het volgende:
We kunnen ook het kluisjestopic sticky maken, en dan een commentaren op het kluisjestopic (niet sticky) erbij maken.
Cartwomen is het er ook al mee eens dat het een belangrijk BB element gaat worden
(bij VOL is het kijkcijfertopic trouwens ook sticky).
Ohquote:Op woensdag 1 november 2006 09:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
En wat was er mis met het originele kluisjestopic?![]()
Het geld in de kluisjes
Ik denk dat ik gewoon een goede zet heb gedaan voor wat betreft zelfbehoud in dezequote:Op woensdag 1 november 2006 09:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dit kleine bange meisje durfde in ieder geval wél naar een meet toe die door een niet nader te noemen persoon met het zweet op de bovenlip werd afgezegd....![]()
Het modje van BB, van BB, van BB.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:53 schreef versabommie het volgende:
Ik denk dat ik gewoon een goede zet heb gedaan voor wat betreft zelfbehoud in dezeHet moment dat jij begon te mailen van: "ik wil je een postma geven" had ik eigenlijk niet zo heel gek veel zin meer
FLUGEL, KONTEBONKERT! FLUGEL KONTEBONKERT! FLUGEL KONTEBONKERT!quote:Op woensdag 1 november 2006 10:58 schreef APK het volgende:
[..]
Het modje van BB, van BB, van BB.
Het modje van BB, die heeft een dildo voor haar snee!![]()
is ze te schijterig voor!quote:Op woensdag 1 november 2006 15:31 schreef Peter6000 het volgende:
@ Day, wanneer maak je je fotoboek aan?
Nee, ik meen echt elk woord: is_ze_te_schijterig_voor.nl !quote:Op woensdag 1 november 2006 15:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze doet HBO, dit psychologische trukje heeft ze meteen door.
Dat is niet aardigquote:Op woensdag 1 november 2006 15:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, ik meen echt elk woord: is_ze_te_schijterig_voor.nl !
Is ze tegen mij ook nooit!quote:
Lieve, lieve Peter,quote:Op woensdag 1 november 2006 15:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tegen mij wel
Mijn kluisjestopic wordt misschien zelfs sticky![]()
Das lief, tnxquote:Op woensdag 1 november 2006 16:21 schreef Day het volgende:
[..]
Lieve, lieve Peter,
Een sticky zit er niet in, helaas. Heb m'n best gedaan, maar helaas.
Ik ga wel een merge aanvragen voor beide kluisjes-topics en raad 'ns? Het krijgt jouw TT!
En als troost, heb ik http://fotoboek.fok.nl/user/Day voor je gemaakt, kijk effe bij 'favo user".
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:35 schreef luciano het volgende:
Beste TL ............... of het nu een OPENBAAR of GESLOTEN forum is ........... ze staan op het OPENBARE WereldWijdeWeb , dus voor iedereen toegankelijk
TL bashen is zo zoutloosquote:Op woensdag 1 november 2006 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Loopt er stiekem een weddenschap m.b.t het aantal bans dat jij weet te scoren in een BB-seizoen?
Het (cross)posten van andermans foto's hoort gewoon niet, dat is basic net-etiquette. Maar niet iedereen is even goed gemanierd.
Nooit gedacht dat ik het nog eens regelmatig voor TL zou gaan opnemen, ben ík nou zo laag gezonken of is een aantal van júllie dat?![]()
Misschien is het beter als je even een doosje tissues pakt ? doe maar:quote:Op woensdag 1 november 2006 16:50 schreef luciano het volgende:
En het op_de_man_spelen NOTA BENE door een MOD ......... hoort dat wel ??????
Etiquette zei je Gert ? Welke ? Die speciale_alleen_voor_TL_geldende_etiquette bedoel je zeker ???
I REST MY CASE UR HONOUR !
quote:
Ik ben tot de bodem gegaan Gertquote:Op woensdag 1 november 2006 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik het nog eens regelmatig voor TL zou gaan opnemen, ben ík nou zo laag gezonken of is een aantal van júllie dat?![]()
Niet dat hij ongelijk heeft in deze maar ik vind Gert dit jaar wel een beetje de balkenende van het forum, de kleine fanatieke moralistquote:Op woensdag 1 november 2006 17:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben tot de bodem gegaan Gert![]()
Maar ik kom langzaam weer bovendrijven![]()
Ze staan idd niet meer op een openbaar medium en dus is het plaatsen ervan tegen de wet in. Je schendt nu in de context van je postings waarbij je ze post meerdere wetten, waaronder die van schending van de privacy. Your totally fucked now dude!quote:Op woensdag 1 november 2006 17:05 schreef luciano het volgende:
ONtopic !
Ik heb zojuist gechecked waar de foto's stonden , en ik zie dat hij ze heeft verwijderd van photobucket .
Dat betekent dat ik ze NU dus NIET meer mag posten ?
Want ik hou me natuurlijk WEL aan de spelregels , dit i.t.t anderen ......
Ik hoor graag FB hierover nu .
Vergeet hem ook niet ff af te zeiken omdat hij naar de live was geweestquote:Op woensdag 1 november 2006 17:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet dat hij ongelijk heeft in deze maar ik vind Gert dit jaar wel een beetje de balkenende van het forum, de kleine fanatieke moralist
Voor iemand die de laatste tijd BB behoorlijk af zit te zeiken ten favoure van DGK is het idd enorm hypocrietquote:Op woensdag 1 november 2006 17:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vergeet hem ook niet ff af te zeiken omdat hij naar de live was geweest
Ik ben veel te oud om naar een schoolfeest te gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |