echt niet!! deze was echt wel de eerstequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:01 schreef versabommie het volgende:
veel te laat deze, sorry!
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:01 schreef versabommie het volgende:
veel te laat deze, sorry!
ze durfen niet !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar is iedereen....
ja dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:04 schreef demins het volgende:
Deze heeft meer views en meer reacties!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hé , ben je er ook weer!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:04 schreef demins het volgende:
Deze heeft meer views en meer reacties!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
geen idee...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:05 schreef demins het volgende:
Waar is de mod van dienst?
Dalijk gaat die z'n gram weer halen in fb!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:06 schreef puntoortje het volgende:
bommie zit alleen in zijn toppic
ADHDquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, want hij heeft zijn Ritalin niet op, en voor je het weet haalt ie ons in...
FB ...was da?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:07 schreef demins het volgende:
[..]
Dalijk gaat die z'n gram weer halen in fb!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja in zijn eentjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:08 schreef demins het volgende:
Hij heeft al een drievoudige nossie!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zo kan ik heb ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:08 schreef demins het volgende:
Hij heeft al een drievoudige nossie!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:07 schreef puntoortje het volgende:
het zal me echt een WORST zijn
zit niet zo te miepen kind!quote:
Je zat er net middenin! Ik zwaaide nog naar je!quote:
ow dat vindquote:
ow!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:12 schreef demins het volgende:
Als er geen modjes zijn kunnen we ook met zijn állen naar de FB!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je hebt helemaal gelijk!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:13 schreef puntoortje het volgende:
ik geef het op...hij was eerder..MAAR te vroeg...ik geef het op...sorry...heb hier geen zin in
Snap niet waar je je druk om maakt ...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:13 schreef puntoortje het volgende:
ik geef het op...hij was eerder..MAAR te vroeg...ik geef het op...sorry...heb hier geen zin in
Tot later buuf.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga, zoals beloofd mijn man ff pesten...
tot morgen ofzo...
middelvinger.................quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Snap niet waar je je druk om maakt ...
hou je topic huilie!
Aan haar oortjes natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:17 schreef demins het volgende:
Nou, ik verrek het anders om in dat baggertopic te posten, sterker nog ik verwaardig mij niet eens om in die kliko teom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ik maak van de gelegenheid gebruik om eens vroeger mijn nest in te kruipen. Morgen moet ik naar Walibi!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar kan ik je aan herkennen, snoes?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja wat maak je je toch druk ...hij was vroeg open so what ...tis maar een topic...heb je vullingen niet uit je mond gejat ofzo heur!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop