Bij ons dus totaal niet. Ik kan ook niet echt mezelf zijn bij haar, niet dat ik me anders voordoe, maar als ik soms is in een gekke bui zit ofzo, en ff raar ga doen, dat kan ik niet doen bij haar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:45 schreef wendytje het volgende:
mijn man en ik zijn ook vuur en water, stil en druk, en nog 1000 meer tegenstellingen....
bij ons werkt het juist wel
(alhoewel anderen het vaak niet snappen, vooral bij gezamelijke vergaderingen, waar wij het vaak oneens zijn. Mensen snappen niet dat we bijvoorbeeld over huwelijken opvoeden etc wel hetzelfde denken)
Tja dat lijkt me de enige optie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Je geeft zelf al het antwoord. Met haar praten en zeggen dat zij helaas meer voor jou voelt dan jij voor haar en dat je niet denkt dat het gaat werken.
Allebei.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:00 schreef Alicey het volgende:
Zegt je gevoel dat jullie niet bij elkaar passen, of is het juist je hoofd wat dat zegt?
Denk dat je dan vooral op je gevoel moet afgaan. Dat je heel anders bent hoeft geen reden te zijn dat je niet bij elkaar past, maar het voelt kennelijk niet goed, en dan houdt het wel snel op..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Allebei.
Zie OP voor voorbeelden, da's gewoon m'n hoofd.
Maar m'n gevoel zit ook niet goed.
Eenschquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:09 schreef baNEEL het volgende:
maar je kunt het toch gewoon aan zien, je bent 16, dan hoor je je dit allemaal nog niet af te vragen. als blijkt dat t niet gaat ga je lekker weer uit elkaar...
Dus ik moet maar gewoon met ieder meisje wat ik wel leuk vind een relatie nemen, omdat ik me helemaal niet druk hoor te maken over 'dit' soort dingen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:09 schreef baNEEL het volgende:
maar je kunt het toch gewoon aan zien, je bent 16, dan hoor je je dit allemaal nog niet af te vragen. als blijkt dat t niet gaat ga je lekker weer uit elkaar...
Dus verliefd zijn is de basis van alle relaties?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:34 schreef Fawn het volgende:
Een beetje verliefd en smoorverliefd is toch genoeg om het te proberen...
Verliefd is toch gevoel?? Maar als die verliefdheid echt niet goed voelt, volg dan je hart. Maar je hebt al een besluit genomen. Succes verder ermee!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dus verliefd zijn is de basis van alle relaties?
Ik kan wel verliefd zijn, maar als m'n gevoel erbij gewoon niet goed is?!
Wat jij zegt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:01 schreef Fawn het volgende:
Je komt op mij als heel lief over! Als je niet genoeg verliefd bent is dat ok, daar kan je niets aan doen. Dat zij wel verliefd is, is spijtig, maar wel zo eerlijk om dan te besluiten niets te beginnen.
Op msnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:40 schreef no1uknow het volgende:
Ze is op MSN gekomen, tijd om te praten
*mee eens is*quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:14 schreef Shades het volgende:
heerlijk.. op msn komen..
maarre.. weet je zeker dat msn de juiste plaats is om over zoiets te praten?
ikzelf heb een onwijze hekel aan praten via msn als het over iets serieus gaat.. je kan gewoonweg niet je juiste gevoelens via gezichtsuitdrukking / bodylanguage / en spreektoon duidelijk maken.
ga dr lekker ff langs, of bel dr ff op..
msn leidt vaak tot minder plezierige situaties..(bij mij tenminste..)
één scoutingquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:51 schreef rieski het volgende:
Gezamelijke vergaderingen?
Jullie werken in 1 bedrijf op 1 afdeling... op 1 kamer?
Waren alle problemen maar zo gemakkelijk op te lossen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:55 schreef no1uknow het volgende:
Van mij mag 'ie dicht.
Ik heb d'r gesproken, en samen besloten dat we maar beter (nog) niks kunnen beginnen.
Oh ja, dat gaat tegenwoordig op die manier.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:40 schreef no1uknow het volgende:
Ze is op MSN gekomen, tijd om te praten
Omg, het is geen werk hoor!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:37 schreef fvivif het volgende:
Pas dumpen als je iemand anders hebt gevonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |