abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42995772
Even m'n hart luchten en om advies vragen.

Ik ken sinds 2 weken een meisje, heb haar leren kennen van een feest van m'n neef.
Ik vond haar al meteen leuk en was en ben nog steeds een beetje, dus niet smoorverliefd. Zij vind mij ook leuk en is (smoor)verliefd.

Dat is al 1.

En dan 2.

Ik weet niet waarom/hoe/wat/waar. Maar m'n gevoel zegt gewoon dat we niet echt bij elkaar passen.
Ze is gewoon totaal anders dan ik. Voorbeeld: Ik ben best wel open en spontaan, zij is juist heel verlegen af en toe en stil soms, tegenovergestelde van mij.
En ja, gewoon, ze is gewoon anders dan ik. Dat is gewoon zo.

En dan kan ik gewoon geen goede relatie opbouwen/hebben. Dat kan ik gewoon niet.

Wat zal ik doen? Ik wil eigenlijk (zodra ik de kans krijg) met haar gaan praten. We zullen maar vrienden moeten blijven.

Ter toevoeging, ik ben 16, zij is 15. En ik ken d'r al wel goed genoeg om dit te kunnen zeggen. Ook zeggen van Geef het is wat tijd. Dat werkt toch niet. zie bovenstaande
pi_42995937
Pas dumpen als je iemand anders hebt gevonden.
pi_42996056
Edit: Fántastische bijdrage.

[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2006 21:49:56 ]
pi_42996168
mijn man en ik zijn ook vuur en water, stil en druk, en nog 1000 meer tegenstellingen....
bij ons werkt het juist wel
(alhoewel anderen het vaak niet snappen, vooral bij gezamelijke vergaderingen, waar wij het vaak oneens zijn. Mensen snappen niet dat we bijvoorbeeld over huwelijken opvoeden etc wel hetzelfde denken)
uit een aspergernest
pi_42996290
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 21:45 schreef wendytje het volgende:
mijn man en ik zijn ook vuur en water, stil en druk, en nog 1000 meer tegenstellingen....
bij ons werkt het juist wel
(alhoewel anderen het vaak niet snappen, vooral bij gezamelijke vergaderingen, waar wij het vaak oneens zijn. Mensen snappen niet dat we bijvoorbeeld over huwelijken opvoeden etc wel hetzelfde denken)
Bij ons dus totaal niet. Ik kan ook niet echt mezelf zijn bij haar, niet dat ik me anders voordoe, maar als ik soms is in een gekke bui zit ofzo, en ff raar ga doen, dat kan ik niet doen bij haar.
pi_42996314
Gezamelijke vergaderingen?

Jullie werken in 1 bedrijf op 1 afdeling... op 1 kamer?
Rot signature
pi_42996348
Je geeft zelf al het antwoord. Met haar praten en zeggen dat zij helaas meer voor jou voelt dan jij voor haar en dat je niet denkt dat het gaat werken.
pi_42996371
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Je geeft zelf al het antwoord. Met haar praten en zeggen dat zij helaas meer voor jou voelt dan jij voor haar en dat je niet denkt dat het gaat werken.
Tja dat lijkt me de enige optie.
pi_42996570
Zegt je gevoel dat jullie niet bij elkaar passen, of is het juist je hoofd wat dat zegt?
pi_42996676
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:00 schreef Alicey het volgende:
Zegt je gevoel dat jullie niet bij elkaar passen, of is het juist je hoofd wat dat zegt?
Allebei.

Zie OP voor voorbeelden, da's gewoon m'n hoofd.
Maar m'n gevoel zit ook niet goed.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:07:18 #11
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_42996740
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:04 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Allebei.

Zie OP voor voorbeelden, da's gewoon m'n hoofd.
Maar m'n gevoel zit ook niet goed.
Denk dat je dan vooral op je gevoel moet afgaan. Dat je heel anders bent hoeft geen reden te zijn dat je niet bij elkaar past, maar het voelt kennelijk niet goed, en dan houdt het wel snel op..
pi_42996809
maar je kunt het toch gewoon aan zien, je bent 16, dan hoor je je dit allemaal nog niet af te vragen. als blijkt dat t niet gaat ga je lekker weer uit elkaar...
pi_42997109
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:09 schreef baNEEL het volgende:
maar je kunt het toch gewoon aan zien, je bent 16, dan hoor je je dit allemaal nog niet af te vragen. als blijkt dat t niet gaat ga je lekker weer uit elkaar...
Eensch
pi_42997187
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:09 schreef baNEEL het volgende:
Dus ik moet maar gewoon met ieder meisje wat ik wel leuk vind een relatie nemen, omdat ik me helemaal niet druk hoor te maken over 'dit' soort dingen?

En het gaat nu gewoon niet lekker zeg maar, niet dat er ruzie is, maar m'n gevoel enzo.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:34:59 #15
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_42997443
Een beetje verliefd en smoorverliefd is toch genoeg om het te proberen...
KISSSSSSSSSSS
pi_42997546
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:34 schreef Fawn het volgende:
Een beetje verliefd en smoorverliefd is toch genoeg om het te proberen...
Dus verliefd zijn is de basis van alle relaties?
Ik kan wel verliefd zijn, maar als m'n gevoel erbij gewoon niet goed is?!
pi_42997573
Ze is op MSN gekomen, tijd om te praten
pi_42997949
Van mij mag 'ie dicht.

Ik heb d'r gesproken, en samen besloten dat we maar beter (nog) niks kunnen beginnen.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:56:20 #19
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_42997965
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:39 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Dus verliefd zijn is de basis van alle relaties?
Ik kan wel verliefd zijn, maar als m'n gevoel erbij gewoon niet goed is?!
Verliefd is toch gevoel?? Maar als die verliefdheid echt niet goed voelt, volg dan je hart. Maar je hebt al een besluit genomen. Succes verder ermee!!
KISSSSSSSSSSS
pi_42997980
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:56 schreef Fawn het volgende:

[..]

Verliefs is toch gevoel??
Voor een deel.

Ik was dan ook niet op en top verliefd, soms van die vlagen.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:01:45 #21
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_42998104
Je komt op mij als heel lief over! Als je niet genoeg verliefd bent is dat ok, daar kan je niets aan doen. Dat zij wel verliefd is, is spijtig, maar wel zo eerlijk om dan te besluiten niets te beginnen.
KISSSSSSSSSSS
pi_42998271
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 23:01 schreef Fawn het volgende:
Je komt op mij als heel lief over! Als je niet genoeg verliefd bent is dat ok, daar kan je niets aan doen. Dat zij wel verliefd is, is spijtig, maar wel zo eerlijk om dan te besluiten niets te beginnen.
Wat jij zegt.
Haar reactie was trouwens dat ze het wel heel erg jammer vond, maar het wel begreep en 'goed' vond dat ik eerlijk was.

En nu slapen
pi_42998785
Hmm, eerlijk gezegd vind ik dat je te snel conclusies trekt. Waarom elkaar eerst niet beter leren kennen? Misschien komen jullie er achter dat jullie wel degelijk raakvlakken hebben.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 00:21:33 #24
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_43000189
oke hier een tip, probeer het niet objectief te bekijken (dus niet: zij is anders dus het werkt niet) maar probeer het subjectief te bekijken (hoe voel je je bij haar) b.v. op je gemak, of juist niet.

dat is een betere basis om te beoordelen of je een gelukkige relatie kan krijgen met haar.
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
pi_43001364
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:40 schreef no1uknow het volgende:
Op msn
pi_43001459
heerlijk.. op msn komen..

maarre.. weet je zeker dat msn de juiste plaats is om over zoiets te praten?
ikzelf heb een onwijze hekel aan praten via msn als het over iets serieus gaat.. je kan gewoonweg niet je juiste gevoelens via gezichtsuitdrukking / bodylanguage / en spreektoon duidelijk maken.

ga dr lekker ff langs, of bel dr ff op..
msn leidt vaak tot minder plezierige situaties..(bij mij tenminste..)
pi_43003051
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 01:14 schreef Shades het volgende:
heerlijk.. op msn komen..

maarre.. weet je zeker dat msn de juiste plaats is om over zoiets te praten?
ikzelf heb een onwijze hekel aan praten via msn als het over iets serieus gaat.. je kan gewoonweg niet je juiste gevoelens via gezichtsuitdrukking / bodylanguage / en spreektoon duidelijk maken.

ga dr lekker ff langs, of bel dr ff op..
msn leidt vaak tot minder plezierige situaties..(bij mij tenminste..)
*mee eens is*

En daarnaast.. het hoeft niet een slecht iets te wezen om op het eerste gezicht niet bij elkaar te passen, misschien is het zelfs wel aanvullend. En tja.. de 1 is gelijk smoorverliefd en bij de ander groeit het .
Je weet eigenlijk pas zeker dat het niks is als je het hebt geprobeerd.
pi_43004430
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 21:51 schreef rieski het volgende:
Gezamelijke vergaderingen?

Jullie werken in 1 bedrijf op 1 afdeling... op 1 kamer?
één scouting
uit een aspergernest
pi_43004511
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:55 schreef no1uknow het volgende:
Van mij mag 'ie dicht.

Ik heb d'r gesproken, en samen besloten dat we maar beter (nog) niks kunnen beginnen.
Waren alle problemen maar zo gemakkelijk op te lossen. Mocht je in de toekomst weer voor zoiets komen te staan, overhaast dan gewoon niets. In 2 weken heb je iemand nog niet echt leren kennen. Meestal laat iemand meer van zichzelf zien na een poosje. Natuurlijk moet je er wel een goed gevoel over hebben. Ik vind het goed van je dat je niet met de gevoelens van dit meisje hebt gespeeld en eerlijk bent geweest
pi_43005063
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:40 schreef no1uknow het volgende:
Oh ja, dat gaat tegenwoordig op die manier.
pi_43005263
Laten we het er maar op houden dat het de pubertijd is.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 11:44:52 #32
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_43005973
-onzin-
KISSSSSSSSSSS
pi_43014168
Je zegt twee dingen: je kent haar net twee weken en ze is gek op jou.

Dan kan ik me voorstellen dat ze wat verlegen is en stil enzo.Misschien is ze juist wel heel open.Maar dat kun je nadat je iemand twee weken kent volgens mij nog niet weten.
pi_43014282
Goed van je Anders zit zij ook alleen maar in onzekerheid
pi_43024657
Zit nu zelf ook in zo'n situatie. Zij is heel verlegen en introvert en ik ben heel open en spontaan. Maar ik vind het geweldig ! Het is echt een verfrissing om eens gewoon stil te zijn zonder dat de ander er erg in heeft. Dat eeuwige gelach en gepraat heeft ook z'n downside. Ik ben de hele dag al druk enzo en als ik gewoon is niet zo wil zijn kan dat prima.
Ik ben nog nooit zo content geweest hehe... sigh

enfin, @ TS je moet het eerst proberen voordat je zegt dat het niet werkt... hoe wil je anders ontdekken wat wel bij je past en wat niet ? gd luck
白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也
pi_43024902
Wees blij met een wat stiller meisje, ik ben blij als ik met eenn wat rustiger meisje heb! In een relatie hoef je niet hetzelfde te zijn ofzo.

Je vind haar leuk, dat zegt heel wat. En als je het niet wil gewoon naar haar toe gaan en vertellen. Je bent een man, man!
(ik vind het onwijs gedurfd van mijn ex dat ze het durfde te zegge dat ze me niet meer leuk vond, haar hart was zelf paar keer gebroken en nu moest ze mijne breken. Had ik enigzins verwacht, je breekt je eigen hart een paar keer, daarna een andere)
pi_43025301
Niet mee doorgaan, of gewoon eerlijk zeggen hoe je er over denkt. Een relatie waarbij beide kanten zulke andere verwachtingen hebben moet wel fout aflopen.
One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all and in the darkness bind them....
pi_43042156
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 21:37 schreef fvivif het volgende:
Pas dumpen als je iemand anders hebt gevonden.
Omg, het is geen werk hoor!

OT:

Je beseft waarschijnlijk wel als je zoiets aangaat, dat het nooit lang kan duren.
Ehm... ok
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:56:07 #39
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_43065011
hmmmm juist... tja.. over-analyseren moet je niet te veel doen in het begin.. gewoon doen.. en je vooral laten gaan... je merkt het vanzelf....

misschien ben je te voorbarig geweest?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:59:00 #40
124948 Averon
One of the good guys
pi_43065105
Doen wat je wil en als je het afvraagd, beter spijt hebben van je hebt gedaan dan spijt hebben van iets wat je niet deed.

gl.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  maandag 30 oktober 2006 @ 15:45:29 #41
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43068646
Misschien veranderd ze wel een beetje als je haar wat beter leert kennen.
Ik bedoel dat ze dan wat meer open wordt enzo. Als ze een beetje verlegen is van nature dan kan het natuurlijk voorkomen dat als ze je wat beter kent ze vanzelf meer durft tegenover jou.

Ik zou het wel een kans geven. Als jij haar leuk vind en zij vind jou ook heel leuk. Waarom dan niet kijken hoe het gaat. Je hoeft niet gelijk met elkaar te trouwen...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 1 november 2006 @ 17:25:45 #42
158005 poepje3
Dansende goudbruine krullen
pi_43143128
Verschil maakt een relatie juist spannned. Maar op bepaalde punten (zoals opvoeding van de kinderen en andere dingen rond het huwelijk) is het beter als je het wel met elkaar eens bent.
''Wieh wort duh niewuh hallends nekst tap moddel?''
Yfke -briefke- Sturm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')