Je kan een plaatje uploaden bij bijvoorbeeld www.tinypic.com, ik gebruik zelf een account bij www.photobucket.com. Bij beide sites wijst het zich vanzelf, succesquote:Op vrijdag 17 november 2006 12:21 schreef habsudovafan het volgende:
Sorry ik zal het er voortaan bij zetten.
Hoe kan ik een plaatje posten zonder de verwijzing naar de URL?
Had al gezocht in FAQ maar niet precies gevonden wat ik zocht.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:59 schreef Timis.ro het volgende:
St Nazaire Frankrijk
Ik weet natuurlijk niet wat jij gezien hebt, maar ik vermoed dat je hem ooit wel eens langs hebt zien komen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 08:38 schreef Fogel het volgende:
Ik ben opeens minder overtuigd dat ik die brug eerder gezien heb...
Hij is door hetzelfde bedrijf gemaakt, kijk maar in de link die ik gaf. Ik trapte er ook bijna in, maar toen zag ik dat het niet kloptequote:Op zaterdag 18 november 2006 22:24 schreef Fogel het volgende:
Het lijkt wel een kopie!
Ik heb nu een paar fotos uit andere hoeken bekeken en zie dat de pilaren dwars en gekruisd zijnquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:26 schreef Skande het volgende:
[..]
Hij is door hetzelfde bedrijf gemaakt, kijk maar in de link die ik gaf. Ik trapte er ook bijna in, maar toen zag ik dat het niet klopte![]()
[afbeelding]
Had misschien gekund, maar is niet zo...quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:39 schreef Fogel het volgende:En die brug die je nu post zou wel eens dezelfde architect kunnen hebben als de Erasmusbrug...
Daar was ik inmiddels ook achter...quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:42 schreef Skande het volgende:
[..]
Had misschien gekund, maar is niet zo...
quote:Op zondag 19 november 2006 02:20 schreef fanneke het volgende:
Miami Beach?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |