Jeejquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Frituren is idd gebruikelijk
Yurithemaster +1
Ik weet nog zo'n blokker tv-ad voor een donutmaker: was een soort trechter met een hendel om donuts te maken die je direct in het vet kon gooien
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:43 schreef Homdeck het volgende:
alva
Inderdaad niet zo heel speciaal, maar geen zin om naar de lokale kroeg te gaan, en deze waren nog bij de supermarkt te krijgen. Misschien dat ik morgen langsga bij Bert's bierhuis voor wat bier van Young's, of fijne Belgische bieren (Belgische zure ales!quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sorry als ik soms wat wazig overkom: moet eigenlijk gaan slapen en heb speciaalbier gedronken
Amstel Gold (afrader, behalve als je van Duvel houdt)
Amstel Bock (aanrader, veel beter dan Grolsch Herfstbok) en
Hertog Jan Grand Prestige (sowieso een aanrader)
Al lang gehad, toch bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:47 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Grolsch Kanon moet je eens proberen aangezien je van zware bieren houdt.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:50 schreef wyccie het volgende:
Isle of Man!
leffe triple ook al getest? is ook ok.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Al lang gehad, toch bedankt voor de tip. Overigens vind ik kasteelbier bruin meestal lekkerder (redelijk wat AH winkels hebben die in het assortiment)
En meeste zware bieren vind ik lekker ja. In elk geval degenen die ik tot nu toe heb gehad.
Rochefort 6, 8 en 10 gehad, en ik weet niet of ik de 8 of 10 lekkerder vind. De 6 in elk geval nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou dan eerder gaan voor een Rochefort of een Tripel Karmeliet ofzo.
Of als je van beschimmelde hazelnoten houdt: Guinness
Chef!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als Danish Blue fout is: Stilton
Danish blue lijkt me idd, lekker op pizza's!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
Danisch Blue?
Dat idee hebben een aantal vrienden van mij en ik ook al 2 jaarquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Westvleteren is wel lastig te krijgen... het lijkt me wel een keer leuk (nu ik mijn rijbewijs heb) om een biertocht te maken door Belgiė, en dan in een korte periode (week of 2) een aantal brouwerijen te bezoeken. Nadeel is alleen dat je dan ook terug moet rijden...
Dat lijkt me geen kaasquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:01 schreef Neleos het volgende:
Dat lijkt me geen kaas waar je meer dan een centimeter van moet opeten.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:58 schreef Neleos het volgende:
Roquefort?
Was een goede afleveringquote:
huh!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Al dat gepraat over bier, bah.
Neleos +1
Nee, zaterdag op zondag. Laatste weekend van oktober gaat wintertijd in, en dan gaat de klok een uur achteruit, dus je hebt een uur extraquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:05 schreef Nembrionic het volgende:
is dat vannacht?
Kut....ik ga ook slapen trouwens...voor of achteruit?
Mufasa is de vader ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:10 schreef wyccie het volgende:
Oh nee, Scar.
Musafa is de vader. (toch?)
Geen ideequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:13 schreef wyccie het volgende:
Hoe heet het stinkdier uit Bambi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |