damn, dat is wel erg snelquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:58 schreef erkel het volgende:
Zeilstra
k'heb net de docu gezien, was wel geinig, dacht dat je hem ook gezien had...ben ik toch in mijn eentje verantwoordelijk voor de kijkcijfersquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:02 schreef erkel het volgende:
Las het vanmiddag toevallig. Mart Smeets ging 1 of andere docu maken in Australië samen met Zeilstra dus, die daar nu woont. Zo wist ik het toevallig![]()
Was ie net op tv??quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:03 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
k'heb net de docu gezien, was wel geinig, dacht dat je hem ook gezien had...ben ik toch in mijn eentje verantwoordelijk voor de kijkcijfers![]()
zorg maar voor veel bier en tissuesquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Damn gemist, maar gelukkig is er altijd nog 'uitzendinggemist'![]()
Een selectie van een paar reacties op het drankjequote:sjonny:
'zaaalig gewoon kem men oma is goe in de poep kunne pakke eerst de korst en dan de etter000000000000000hhhhhhhhh oh oh hoh zaaaaaaaaaaaaaaalig '
danny:
'zoo heerlijk spul:D al1 dan zonder jus in shotglaasje doen;) daar maak je meiden gek mee:D;)'
Oeh, je komt in de buurtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het klinkt echt als iets waar je knallende koppijn van krijgt, en die reacties zijn ook niet bemoedigend.
Is het misschien een stuiterbal?
tover = snoepgoedquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een toverbal!
Jaaahquote:
Die pizzagrappenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:34 schreef Nesle het volgende:
Pssst als je iets grappigs wil zien moet je is inzappen op ned 3. Bij de lama's zit er eentje midden achter die Patrick en chantal jansen. Op zn shirt staat bed boy. Hoe die vent steeds probeer in de camera te komenHilarisch
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, maar die was meer irritant dan grappig eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |