nee hoot, toen had ik gewoon een beetje een verkeerd beeld van de wereldquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:02 schreef Nouk het volgende:
Toen je nog slim, doordacht en intelligent was.
Op Kolodziejakquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:58 schreef Nouk het volgende:
Ja ook meer dan prima.
BB, waar ga jij op stemmen?
Je zou niet zeggen dat dat een CDA-er is. Qua naam dan he?quote:
Idd maar hij is wel degene wiens naam het meest op klootzak lijkt .. lijkt me prima in onze regering. Ik heb zoiets van laat balkie nog 4 jaar maar eens zien wat hij er van kan bakken. Het liefst zonder randfiguren als LPFers en ayaanen en verdonkenquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je zou niet zeggen dat dat een CDA-er is. Qua naam dan he?
Zeer sterk argument...quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind dat halve werk ook maar zo half men bedenkt een plan en vier jaar later gaat een ander kabinet als reactie daarop alles omdraaien. Dat lijkt mij niks. Dan krijg je rare compromis regelingen waar de ene regegering de andermans brouwsels gaat aanlengen waardoor je vieze mixjes krijgt.
breezah cultuur![]()
Niet huilen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:22 schreef Nouk het volgende:
CDA - VVD lijkt me een stuk beter, maar ja..
En dan Georgina als minister van buitenlandse zaken ofzo.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:24 schreef Cynic het volgende:
Ik hoop dat de Partij voor de Dieren in de coalitie komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |