Nee...gaat die lul er toch uit...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:57 schreef Jappie het volgende:
Jihaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr Brian stem tegen ....![]()
![]()
![]()
Stop Making Sense!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:57 schreef Jappie het volgende:
Jihaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr Brian stem tegen ....![]()
![]()
![]()
voor watquote:
Denk je dan dat ik liegquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou ik geloof er helmaal nix van![]()
en was het terug lezen iets
dus jij zegt dat hij zegt dat jij dik bent..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Denk je dan dat ik lieg
En was inderdaad 'iets'.
Ik vind het helemaal niets.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh......... dit is zoveel heftiger dan BB![]()
Luister gap...ik weet niet in welke trip je bent blijven hangen...maar ik volg het allemaal niet meer....quote:
okeequote:
Zag je net de cliffhanger voor a.s. maandag niet...hefftig...de mensen zijn allemaal ook een stuk volwassener...errug prettig om te kijken naar mensen met wat meer diepgang...quote:
Nee, ik zei: "Hij bedoelt mij".quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dus jij zegt dat hij zegt dat jij dik bent..![]()
uhm ...okee... oortjes is de draad kwijtquote:
meer van watquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
hmmm...lekker...![]()
and the crowd goes... "we want more...we want more"
![]()
![]()
You're on a road to nowhere, zeg je, net voorbij km-paal 237 zie je dat bord met "Talking Heads", Stop Making Sense. Ik ben nog niet eens begonnen te trippen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Luister gap...ik weet niet in welke trip je bent blijven hangen...maar ik volg het allemaal niet meer....![]()
Diepgang?!! Niet in de afleveringen die ik heb gezien.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zag je net de cliffhanger voor a.s. maandag niet...hefftig...de mensen zijn allemaal ook een stuk volwassener...errug prettig om te kijken naar mensen met wat meer diepgang...![]()
ik heb er nog heel wat overquote:
Goed zoeken dan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
uhm ...okee... oortjes is de draad kwijt![]()
whehehe...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:14 schreef demins het volgende:
[..]
You're on a road to nowhere, zeg je, net voorbij km-paal 237 zie je dat bord met "Talking Heads", Stop Making Sense. Ik ben nog niet eens begonnen te trippen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |