Kan je niet ook onder dat bezoek aan Walibi uit?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik denk gooi er is ff een space cake in... allemaal happy...ik hoef zondag niet weg
![]()
![]()
![]()
ah.......that explains it...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik denk gooi er is ff een space cake in... allemaal happy...ik hoef zondag niet weg
![]()
![]()
![]()
nee kan niet... ja wel joh is leuk man... al die attracties ...cool...het wordt zelfs voor me betaaldquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:48 schreef demins het volgende:
[..]
Kan je niet ook onder dat bezoek aan Walibi uit?![]()
Ga me niet vertellen dat dat op vrijwillige basis plaats vindt!
nog helemaal nix... deze happy mood is helemaal van naturequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
ah.......that explains it...![]()
![]()
hoeveel heb je al op.....![]()
Hihihi Ik dacht eerst dat je met de kinderen zou gaan, maar je gaat zelf als kind!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee kan niet... ja wel joh is leuk man... al die attracties ...cool...het wordt zelfs voor me betaald![]()
....ik las het......lekker he zo zonder besognes...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nog helemaal nix... deze happy mood is helemaal van nature![]()
de kindjes zijn heel het weekend bij hun vaderquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:53 schreef demins het volgende:
[..]
Hihihi Ik dacht eerst dat je met de kinderen zou gaan, maar je gaat zelf als kind!Have fun!
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
....ik las het......lekker he zo zonder besognes...![]()
hey... heb ik jou niet eerder gezienquote:
Doe maar ff een nossie...we zitten BB te kijken...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:57 schreef puntoortje het volgende:
4
Dus daarom heb je ze de hele dag opgezweept tot een niet eerder vertoond ADHDgedrag! Sluw!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
de kindjes zijn heel het weekend bij hun vader
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe maar ff een nossie...we zitten BB te kijken...
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:03 schreef demins het volgende:
[..]
Dus daarom heb je ze de hele dag opgezweept tot een niet eerder vertoond ADHDgedrag! Sluw!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe maar ff een nossie...we ik zitten BB te kijken...
quote:
wat hebben ze uitgevretenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:10 schreef debuurvrouw het volgende:
* stoom uit oren heeft en brokstukken van adhd uitbarsting bloedjes weggooit*
![]()
![]()
ik ben er zo weer....![]()
die lelijke scooterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |