t was denk ik een bliksembezoek...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:35 schreef demins het volgende:
Nou MOM, zeg eens wat. Je bent ook geen leuke visite! Of moet ik er eerst wat drank in gooien?![]()
wat mag het wezen dan maar?
Ja, een pieper is niet zo maar "even" gejast? Rood of wit?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
t was denk ik een bliksembezoek...![]()
![]()
gooi er anders voor mij een wijntje in als ik u niet ontrief.... kan wel wat inspiratie gebruiken!![]()
rood graag!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:38 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, een pieper is niet zo maar even gejast? Rood of wit?
Consider it done, doe ik gezellig "even" mee! Proost, op je eeuwige schoonheid!quote:
cheers! en laten we dat hopen...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:40 schreef demins het volgende:
[..]
Consider it done, doe ik gezellig "even" mee! Proost, op je eeuwige schoonheid!![]()
nee hoor. deze bijvoorbeeld heeft geen betrekking op Bommie!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:54 schreef Manu82 het volgende:
Moet tegenwoordig elke TT betrekking hebben op bommie
Zien we hier de plaatselijke Hilde?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weet je wat het toppunt is van aandachtsgeilheid?
Je opgeven voor BB en bij een ander programma je huis in beeld hebben....
[afbeelding]
Ik ken haar niet (die linker)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:03 schreef demins het volgende:
[..]
Zien we hier de plaatselijke Hilde?
van de linker? van iemand anders? ik heb wat moeite je berichten te interpreteren vandaag.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ken haar niet (die linker)
En de rechter is zus van .....
En is zeker geen Hilde.... Als je denkt dat je niet spoort.... Moet je haar leren kennen![]()
Sorry, moest ook een gezonde doch eenvoudige maaltijd bereidenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:35 schreef demins het volgende:
Nou MOM, zeg eens wat. Je bent ook geen leuke visite! Of moet ik er eerst wat drank in gooien?![]()
wat mag het wezen dan maar?
Oooooooooooowkeeeeeeeeeeeee! Duw ik de rose nog even in de diepvries!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sorry, moest ook een gezonde doch eenvoudige maaltijd bereiden![]()
En ik neem straks wel een roseetje als het u belieft![]()
Zou zomaar de zus van LS kunnen zijn, hij kent haar iig goed!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
van de linker? van iemand anders? ik heb wat moeite je berichten te interpreteren vandaag.
en waarom waren beide dames op de buis?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 zucht en constateert dat het helaas niet geholpen heeft
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee hoor. deze bijvoorbeeld heeft geen betrekking op Bommie!![]()
teruglezen...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bommie heeft de reputatie van ADHD achtig persoon dus slaat deze TT automatisch op hem
okquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:34 schreef demins het volgende:
[..]
Mijn neefje (Lodewijk) heeft méér dan alleen maar de reputatie van ADHD achtig persoon dus slaat deze TT automatisch op hem
Zoek het in de onverbiddelijke logica van je bewering!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ok
Moet ik dan gvd ook alles teruglezen![]()
Edit: zie overigens nog steeds niet de connectie met je neefje
ik denk gooi er is ff een space cake in... allemaal happy...quote:
zit jij eik allang aan de hero demins ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:45 schreef demins het volgende:
[..]
Zoek het in de onverbiddelijke logica van je bewering!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |