Hij bedoelt voor het menselijk oog lijkt mequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je de klok anders bouwt kan een klok best linksom lopen hoor.
Met je zon zat je dichterbijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:19 schreef geenaam het volgende:
Ik bedoel natuurlijk de aarde bewoog..
Ja, een beetje dom maar ik bedoelde natuurlijk de aarde die beweegt waardoor de schaduw anders ging staan.quote:
Oh ja wel hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:19 schreef TrickyDick het volgende:
Ze konden in "de mechanische tijd" (eerste klok) geen instrumentje verzinnen waarbij de klok linksom draaide ???
Dat zei geenaam ook. Maarja...is dat wel zo?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Mensen waren gewend dat de zonnenwijzer ook rechtsom ging?
Westen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:22 schreef TrickyDick het volgende:
Omdat de klok werd uitgevonden in het westen, waar men ook van links naar rechts schrijft ???
Vergeet die zonnewijzer nou eensquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:22 schreef WooZ het volgende:
de aarde draait in een baan rechtsom de zon, daardoor wordt die zonnewijzer ook zo geprojecteerd en daarom hebben ze klokken ook zo gemaakt?
Hoezo grrrr ???quote:
Vraag het anders eens aan jayhawkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:24 schreef Bio het volgende:
ik heb geen idee
ik kan het wel doorgeven via msnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vraag het anders eens aan jayhawk![]()
gesnopen ... Leuke vraag !!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
het heeft dus helemaal niets met zonnewijzers te maken.
-edit- of met het westen
Kan dat jayhawk gezeik nu een keer ophouden; is-ie er niet dan is-ie er toch; stapelgek word ik er van; als je niet normaal kunt meespelen Jayhawk of Bio; ga dan lekker weg of google je een versuffing maar houd het antwoord voor jezelf!quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens: ben jij nou geennaam of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |