Jayhawk: Laatste bezoek: 44 minuten, 29 seconden geleden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:02 schreef Bio het volgende:
Jay's IP is geblocked, hij kan zich niet meer registreren!
Het is de hele manier waarop : "Nou, dan gooi ik er wel een vraagje in" ...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:05 schreef Bio het volgende:
[..]
na 10 min mag je er toch een vraag ingooien? Of heb ik dat verkeerd in de OP gelezen?
Ik zou ook duizelig zeggen...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:10 schreef Etcetera het volgende:
ik weet niet of dit goede termen zijn jongens, ik zoek een alledaagse term
en Bio negeer ik gewoon
oh sorry heb het ff opgezocht, vertigo is ook wel duizeligheid, Nembrionic had het als eerste goed in dat gevalquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
Vertigo
kan je lezenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:14 schreef vipergts het volgende:
He JayHawk krijg jij daar nu een harde van om ons te irriteren. of om zoveel mogelijk vragen goed te beantwoorden terwijl je iets niet weet. het toont pas echt karakter als je toe kunt geven dat je iets niet weet
en ik krijg van andere dingen een hardequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:14 schreef vipergts het volgende:
He JayHawk krijg jij daar nu een harde van om ons te irriteren. of om zoveel mogelijk vragen goed te beantwoorden terwijl je iets niet weet. het toont pas echt karakter als je toe kunt geven dat je iets niet weet
Bespaar me de details Jay...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:16 schreef Bio het volgende:
[..]
en ik krijg van andere dingen een harde
Want als hij links om gaat lijkt het alsof tijd achter uit gaat?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom loopt een klok "met de klok mee"? Dus rechtsom?
Als je de klok anders bouwt kan een klok best linksom lopen hoor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Want als hij links om gaat lijkt het alsof tijd achter uit gaat?
Is dat zo?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:18 schreef geenaam het volgende:
Omdat de zon zo ook bewoog bij de zonnewijzer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |