Jayhawk: Laatste bezoek: 44 minuten, 29 seconden geleden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:02 schreef Bio het volgende:
Jay's IP is geblocked, hij kan zich niet meer registreren!
Het is de hele manier waarop : "Nou, dan gooi ik er wel een vraagje in" ...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:05 schreef Bio het volgende:
[..]
na 10 min mag je er toch een vraag ingooien? Of heb ik dat verkeerd in de OP gelezen?
Ik zou ook duizelig zeggen...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:10 schreef Etcetera het volgende:
ik weet niet of dit goede termen zijn jongens, ik zoek een alledaagse term
en Bio negeer ik gewoon
oh sorry heb het ff opgezocht, vertigo is ook wel duizeligheid, Nembrionic had het als eerste goed in dat gevalquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
Vertigo
kan je lezenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:14 schreef vipergts het volgende:
He JayHawk krijg jij daar nu een harde van om ons te irriteren. of om zoveel mogelijk vragen goed te beantwoorden terwijl je iets niet weet. het toont pas echt karakter als je toe kunt geven dat je iets niet weet
en ik krijg van andere dingen een hardequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:14 schreef vipergts het volgende:
He JayHawk krijg jij daar nu een harde van om ons te irriteren. of om zoveel mogelijk vragen goed te beantwoorden terwijl je iets niet weet. het toont pas echt karakter als je toe kunt geven dat je iets niet weet
Bespaar me de details Jay...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:16 schreef Bio het volgende:
[..]
en ik krijg van andere dingen een harde
Want als hij links om gaat lijkt het alsof tijd achter uit gaat?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom loopt een klok "met de klok mee"? Dus rechtsom?
Als je de klok anders bouwt kan een klok best linksom lopen hoor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Want als hij links om gaat lijkt het alsof tijd achter uit gaat?
Is dat zo?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:18 schreef geenaam het volgende:
Omdat de zon zo ook bewoog bij de zonnewijzer?
Hij bedoelt voor het menselijk oog lijkt mequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je de klok anders bouwt kan een klok best linksom lopen hoor.
Met je zon zat je dichterbijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:19 schreef geenaam het volgende:
Ik bedoel natuurlijk de aarde bewoog..
Ja, een beetje dom maar ik bedoelde natuurlijk de aarde die beweegt waardoor de schaduw anders ging staan.quote:
Oh ja wel hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:19 schreef TrickyDick het volgende:
Ze konden in "de mechanische tijd" (eerste klok) geen instrumentje verzinnen waarbij de klok linksom draaide ???
Dat zei geenaam ook. Maarja...is dat wel zo?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Mensen waren gewend dat de zonnenwijzer ook rechtsom ging?
Westen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:22 schreef TrickyDick het volgende:
Omdat de klok werd uitgevonden in het westen, waar men ook van links naar rechts schrijft ???
Vergeet die zonnewijzer nou eensquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:22 schreef WooZ het volgende:
de aarde draait in een baan rechtsom de zon, daardoor wordt die zonnewijzer ook zo geprojecteerd en daarom hebben ze klokken ook zo gemaakt?
Hoezo grrrr ???quote:
Vraag het anders eens aan jayhawkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:24 schreef Bio het volgende:
ik heb geen idee
ik kan het wel doorgeven via msnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vraag het anders eens aan jayhawk![]()
gesnopen ... Leuke vraag !!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
het heeft dus helemaal niets met zonnewijzers te maken.
-edit- of met het westen
Kan dat jayhawk gezeik nu een keer ophouden; is-ie er niet dan is-ie er toch; stapelgek word ik er van; als je niet normaal kunt meespelen Jayhawk of Bio; ga dan lekker weg of google je een versuffing maar houd het antwoord voor jezelf!quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens: ben jij nou geennaam of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |