Dat is een kloon van jayhawkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:00 schreef geenaam het volgende:
Iemand gaf toch antwoord Roofing? Is dat goed of niet?
Ik gooi er wel een vraag in.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik hou het denk ik ook voor gezien voor vandaag. Mag ik mijn vraag intrekken? Ik weet niet precies hoe zoiets werkt.
Jawhawk krijgt geen punten meerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:00 schreef geenaam het volgende:
Ja, ik kwam er dus een beetje laat achter..quote:
Jawel, maar op het antwoord ga ik liever niet in.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:00 schreef geenaam het volgende:
jij hebt geen vader die graag naar blues luistert zekerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:03 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Jawel, maar op het antwoord ga ik liever in.
Het verbaast me trouwens niks dat Bio ineens het juiste antwoord weet te produceren.
Wat een onzin. Hij heeft Jij hebt helemaal geen IP ban.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:02 schreef Bio het volgende:
Jay's IP is geblocked, hij kan zich niet meer registreren!
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:01 schreef Bio het volgende:
[..]
Ik gooi er wel een vraag in.
Doorgaande op het vorige symbool
Wat betekent het als je dit symbool draagt?
[[url=http://82.94.225.138/~imagehost/thumbs/tn_yay61001.jpg]afbeelding][/URL]
registreren lukt hem niet meer, zegt hijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij heeft Jij hebt helemaal geen IP ban.
Mijn vader heeft hier geen kut mee te maken en nou ga ik naar huis.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:03 schreef Bio het volgende:
[..]
jij hebt geen vader die graag naar blues luistert zeker
na 10 min mag je er toch een vraag ingooien? Of heb ik dat verkeerd in de OP gelezen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:04 schreef TrickyDick het volgende:
[..]
iedereen !!!
Bio, ik wil niet vervelend doen, maar er gewoon een vraag ingooien is een typische Jayhawk-actie ...
Conclusie ???
je kent hem persoonlijk zekerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:04 schreef Bio het volgende:
[..]
registreren lukt hem niet meer, zegt hij
Meer met muziek vragen in het algemeenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:05 schreef geenaam het volgende:
Iemand problemen met jaren '60 muziekvraagje?
Duizelig?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:06 schreef Etcetera het volgende:
Hoe noemen we het verschijnsel waarbij de ogen iets anders zien dan het evenwichtsorgaan voelt?
of moet ik 'm weer weg halen?
Dat mogen de modjes uitwijzenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:06 schreef Bio het volgende:
[..]
ja, zoals ik al zei.
Maar ik ben jayhawk niet dus geniet ik een eerlijke kans vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |