Santiago

Cerro San Christobal, dat was mijn achtertuin! De Funicular lag op ongeveer 20 meter van mijn huis af, tussen de Club Gay's daaro

Trouwens iedereen klaagde altijd over smog, maar zo heb ik 't helemaal niet ervaren. Heb een half jaar in Santiago gewoond, Constitución 283, zijstraat van Pio Nono nog in Providencia. (Pio Nono is de grens Providencia en Recoleta). De funicular is ook op Constitución. Heb er afschuw en ook met plezier gewoond. Heb er echt een heerlijke tijd gehad en als 't goed is ga ik er in augustus weer heen terug, zelfde huis maar nu dan voor de wintersport.
Boven op de cerro kun je overigens heerlijk zwemmen, op de top van een van de cerro's is er een zwembad (moet je wel weten, want de meesten gaan naar het wat lager gelegen zwembad met de Delta Airways water toren). Je zwemt dan gewoon op de top en hebt een prachtig uitzicht op een van de ligstoelen over de stad.
![]()
Da's boven op de cerro, net boven het stationnetje. Zat daar best vaak boeken te lezen of gewoon te chillen met de stad als uitzicht.
Meer verhalen zie mijn weblog (ook de mindere verhalen van diefstal en terug diefstal)
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss