ik ookquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:55 schreef super-muffin het volgende:
Ik gebruik altijd van die sandwitch kaas van de Lidl, erg lekker
kaas netjes mee snijden?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:07 schreef fvivif het volgende:
Waar dat grote bloederige mes voor nodig was kan ik jullie neit vertellen
Ja en jaquote:Op woensdag 15 november 2006 22:16 schreef Agorias het volgende:
Wat een geile tosti's, mag ik ook een hapje
wjmmn
vlammetjes staan bij mij bekend als frituur hapjes..quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:19 schreef Modjopower het volgende:
Kent iemand hier "Vlammetjes"? Kant-en-klare diepvries tosti's met pittig gehakt ipv ham.![]()
Dat lijk mij echt zonde van je Filet!!!quote:Op maandag 13 november 2006 12:45 schreef colourAgga het volgende:
Na het lezen van dit ga ik even een ham/kaas/tomaat tosti maken met wat chilisaus! Wat ook lekker is overigens is Filet-Americain en een beetje sambal op je tosti
Jups die zijn ook heerlijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:19 schreef Modjopower het volgende:
Kent iemand hier "Vlammetjes"? Kant-en-klare diepvries tosti's met pittig gehakt ipv ham.![]()
Je hebt ook tosti met vlammetjes vullingquote:Op donderdag 16 november 2006 03:57 schreef PPAUL het volgende:
[..]
vlammetjes staan bij mij bekend als frituur hapjes..
Maakt niet uit ik betaal hem wel. Een leven zonder tosti's is zoals seks zonder piemolsquote:Op maandag 20 november 2006 21:33 schreef Goover het volgende:
Sorry, maar ik heb hier alleen een brak tosti-ijzer... en een nieuwe kost centjes....
Jullie mogen kiezen wat mijn volgende gerecht wordquote:Op maandag 20 november 2006 23:12 schreef mstr het volgende:
Fvivif, wanneer komt er weer 'ns een nieuwe variatie?
Cool, pm me maar voor mijn rek nummer!quote:Op maandag 20 november 2006 22:32 schreef fvivif het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik betaal hem wel. Een leven zonder tosti's is zoals seks zonder piemols
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |